De mensheid is groot geworden door het temmen van dierenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Sowieso, huisdieren, dieren horen in de vrije natuur, en niet in een huis.
Mens = dier : ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ja, maar wel door ze in de wei of stal te zetten, niet door er mee te knuffelen op de bank, of er stokken voor weg te gooien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De mensheid is groot geworden door het temmen van dieren
Zullen we dan alles maar wegflikkeren wat leuk is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, maar wel door ze in de wei of stal te zetten, niet door er mee te knuffelen op de bank, of er stokken voor weg te gooien.
Dan bespeur ik toch een grote mate van hypocrisie, daar waar velen huisdieren bezitters het circus veroordelen voor het houden van olifanten en tijgers, houden de huisdierbezitters hun dier ook enkel ter vermaak van de van baas. Er zijn nog tal van andere bronnen van vermaak dus maak daar dan gebruik van in plaats van het houden van huisdieren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zullen we dan alles maar wegflikkeren wat leuk is?Vermaak is onnodig en zou verboden moeten worden.
Mij hoor je niet zeuren over het circus hoor, ze doen maar. Huisdieren leven al eeuwen met ons en zijn inmiddels zo verbonden met de mens dat ze in het wild helemaal niet zouden overleven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan bespeur ik toch een grote mate van hypocrisie, daar waar velen huisdieren bezitters het circus veroordelen voor het houden van olifanten en tijgers, houden de huisdierbezitters hun dier ook enkel ter vermaak van de van baas. Er zijn nog tal van andere bronnen van vermaak dus maak daar dan gebruik van in plaats van het houden van huisdieren.
Er kan een nogal groot verschil zijn tussen de behandeling van circusdieren en huisdieren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan bespeur ik toch een grote mate van hypocrisie, daar waar velen huisdieren bezitters het circus veroordelen voor het houden van olifanten en tijgers, houden de huisdierbezitters hun dier ook enkel ter vermaak van de van baas. Er zijn nog tal van andere bronnen van vermaak dus maak daar dan gebruik van in plaats van het houden van huisdieren.
Sommige klachten zijn zo alledaags dat het vanzelfsprekend is dat ze van tijd tot tijd de revue passeren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alweer hier een klacht over? Goh, origineel.
Triest figuurquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:42 schreef Jenglejack het volgende:
swarmahoer is een kanker idioot.
Ik had ze erin gezet omdat ik lui ben en ze in een topic wilde laten zien, uploaden in Photobucket en dan hier plaatsen is meer werkquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:49 schreef OldJeller het volgende:
Dan klik je eens op het fotoboek-icoontje om te kijken met wie je nou praat, of omdat die user best grappig of interessant lijkt (in totaal 1,5 keer voorgevallen), en dan beland je in een fotoboek met allemaal foto's van huisdieren.
Soms niet één, maar echt vijf, tien of zelfs meer.
Wat is het doel hiervan? Wie is er nou weer geïnteresseerd in je huisdier?
Meestal zijn het vrouwen die dit doen trouwens. Typisch. Of zullen dit allen eenzame (dertig-jarige) vrouwen zijn waarbij het huisdier hun meest trouwe en intieme partner is?
Is een fotoboek vol huisdieren eigenlijk een wanhopige schreeuw om een partner?
Klacht: niemand wil je huisdier zien.
Dat doe ik ook niet, maar als er een reactie in mijn fobo en ik moet gaan kijken is het leuk als ik haar dan zie. ^^quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef OldJeller het volgende:
@Elisa: uitleg!
@Chai: is het dan niet gewoon een idee om een foto van je huisdier naast je computer te zetten? Hoef je niet elke keer naar je fotoboek te gaan.
In dat geval: ja.. als iemand met zo'n foto iets over zijn/haar leven wil vertellen o.i.d.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef TNA het volgende:
En TS, who gives a shit? Zolang ik een foto van de betreffende persoon kan zien zal het me een rotzorg zijn of het fotoboek verder volstaat met huisdieren, planten, gitaarsnaren of praatpalen.
Wat schattig!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar als er een reactie in mijn fobo en ik moet gaan kijken is het leuk als ik haar dan zie. ^^
Dat.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Oh enkel. Ja dat is denk ik net zoiets als mensen met alleen maar foto's van hun kinderen in hun fobo, je houd toch van ze en je bent er trots op.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In dat geval: ja.. als iemand met zo'n foto iets over zijn/haar leven wil vertellen o.i.d.
Maar in dit geval gaat het topic om de fotoboeken die enkel bestaan uit huisdierenfoto's.
Ieder fotoboek zonder foto's van de betreffende user is irritant.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In dat geval: ja.. als iemand met zo'n foto iets over zijn/haar leven wil vertellen o.i.d.
Maar in dit geval gaat het topic om de fotoboeken die enkel bestaan uit huisdierenfoto's.
Dan maak je daar speciaal een profiel voor aan ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh enkel. Ja dat is denk ik net zoiets als mensen met alleen maar foto's van hun kinderen in hun fobo, je houd toch van ze en je bent er trots op.
Dat meen je toch niet. Mensen die een hyves, twitter of wat dan ook voor hun kind/huisdier aanmaken en dan net doen alsof het wordt bijgehouden door het kind/huisdierquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan maak je daar speciaal een profiel voor aan ofzo.
Dat is zeker treurig, maar het voordeel is dat je het vervolgens makkelijk kan mijden. Je wordt er niet met je neus bovenop gedrukt, omdat je het toch nooit zal bezoeken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet. Mensen die een hyves, twitter of wat dan ook voor hun kind/huisdier aanmaken en dan net doen alsof het wordt bijgehouden door het kind/huisdier![]()
Vandaag met mijn baasje naar de dierenarts geweest. Omdat ik zou braaf was heb ik daarna een hondenkoekje gehad
Mensen die accounts maken voor hun kinderenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan maak je daar speciaal een profiel voor aan ofzo.
Net zoals ik een vriend of vriendin zou opbellen. Dan wil ik die betreffende persoon toch spreken, niet z'n kinderen of huisdieren.
Could not care less.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |