De mensheid is groot geworden door het temmen van dierenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Sowieso, huisdieren, dieren horen in de vrije natuur, en niet in een huis.
Mens = dier : ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Sowieso, huisdieren, dieren horen in de vrije natuur, en niet in een huis.
Ja, maar wel door ze in de wei of stal te zetten, niet door er mee te knuffelen op de bank, of er stokken voor weg te gooien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De mensheid is groot geworden door het temmen van dieren
Zullen we dan alles maar wegflikkeren wat leuk is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, maar wel door ze in de wei of stal te zetten, niet door er mee te knuffelen op de bank, of er stokken voor weg te gooien.
Dan bespeur ik toch een grote mate van hypocrisie, daar waar velen huisdieren bezitters het circus veroordelen voor het houden van olifanten en tijgers, houden de huisdierbezitters hun dier ook enkel ter vermaak van de van baas. Er zijn nog tal van andere bronnen van vermaak dus maak daar dan gebruik van in plaats van het houden van huisdieren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zullen we dan alles maar wegflikkeren wat leuk is?Vermaak is onnodig en zou verboden moeten worden.
Mij hoor je niet zeuren over het circus hoor, ze doen maar. Huisdieren leven al eeuwen met ons en zijn inmiddels zo verbonden met de mens dat ze in het wild helemaal niet zouden overleven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan bespeur ik toch een grote mate van hypocrisie, daar waar velen huisdieren bezitters het circus veroordelen voor het houden van olifanten en tijgers, houden de huisdierbezitters hun dier ook enkel ter vermaak van de van baas. Er zijn nog tal van andere bronnen van vermaak dus maak daar dan gebruik van in plaats van het houden van huisdieren.
Er kan een nogal groot verschil zijn tussen de behandeling van circusdieren en huisdieren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan bespeur ik toch een grote mate van hypocrisie, daar waar velen huisdieren bezitters het circus veroordelen voor het houden van olifanten en tijgers, houden de huisdierbezitters hun dier ook enkel ter vermaak van de van baas. Er zijn nog tal van andere bronnen van vermaak dus maak daar dan gebruik van in plaats van het houden van huisdieren.
Sommige klachten zijn zo alledaags dat het vanzelfsprekend is dat ze van tijd tot tijd de revue passeren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alweer hier een klacht over? Goh, origineel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |