Voor degenen die het altijd alleen maar in bed doen voor het slapen gaan, vast wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tv op je slaapkamer is funest voor je seksleven
volgens bb tenminste
blu-ray heb ik niet, PS3quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, maar ik zou er geen blu-ray via mijn PS3 mee kunnen bekijken en geen 1080p films/series via mijn PC
Dan moet je ff je bittorent client uitzettenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef Inu het volgende:
Ik wil mn Download map netjes opruimen en nu is er 1 bestand dat niet wil verplaatsen, grrr...
Nee, het is een rapidshare download en al een paar maanden oud. Hij gaat gewoon berekenen hoe lang het duurt en dat houdt nooit opquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan moet je ff je bittorent client uitzetten.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welnee, met de tv aan kan je nog een beetje zien wat je aan het doen bent.
Camera erop aansluitenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe kun je iets zien in de tv als ie aan staat?
Precies, maar daar zit nu ons nisjequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar kun je de spiegel toch ook voor gebruiken
over flightforum sjonnies gesprokenquote:
Een tv geeft licht weetjewel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe kun je iets zien in de tv als ie aan staat?
Oh, bedoel je dat!quote:
Vergeet niet even een praatje te komen maken als je me zietquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan gaan wij ook ff kijken. Maikuuul live aanschouwen.
Brabanders praten niet met Limburgersquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vergeet niet even een praatje te komen maken als je me ziet
En niet zoals de meeste nerds hiero mij zien en dan op fok! vertellen "Bohhh ik heb maikuuul gezien"
Maar natuurlijk mn jong. FF gezellig bij lullen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En niet zoals de meeste nerds hiero mij zien en dan op fok! vertellen "Bohhh ik heb maikuuul gezien"
ik zou het zo doen maar ik hou me graag ver verwijderd van dat soort 'muziek'quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Echt wel, verstaan is alleen wel een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Brabanders praten niet met Limburgers.
Waar houd jij dan van ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou het zo doen maar ik hou me graag ver verwijderd van dat soort 'muziek'
Mwah, ik zit hier nu tussen +/- 80 Limburgers en 't gaat primaquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Echt wel, verstaan is alleen wel een beetje moeilijk.
ik houd vooral van zuid-vietnamese dorpsliederenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar houd jij dan van ?
Op dat soort muziek kan ik persoonlijk heerlijk los gaan vandaar dat ik er ook heenga
Je hebt toch een Golf?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik kom dan trouwens wel op de scooter en natuurlijk met mn Nikies aan.
dat dacht ik dus ook....quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, bedoel je dat!
Ik dacht dat je de tv als spiegel gebruikte en ik dacht al, dan ken ie toch beter op zwart staan
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik houd vooral van zuid-vietnamese dorpsliederen
ik van het levensliedquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik houd vooral van zuid-vietnamese dorpsliederen
zeker weten dat je hem niet wil dumpen voor mij?quote:
Let op je imagoquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zeker weten dat je hem niet wil dumpen voor mij?
Marina is in België het equivalent van Anitaquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:49 schreef amaranta het volgende:
herstel: een marina
Johnny en Marina
opzichtig tienerkoppeltje, veel lawaai, veel dure kleren, veel maquillage, maar weinig inhoud
Nederland: “Sjonnie en Anita”
In die café zit het altijd vol Johnny’s en Marina’s, we gaan ergens anders pinten pakken.
Wees aardiger voor je vriendinquote:
ja en weet je ook hoe ze in dld genoemd worden???quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Marina is in België het equivalent van Anita
Elenaquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja en weet je ook hoe ze in dld genoemd worden???
ik weet wel de meisjes variant
Je hebt tot vanavondquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ongenblik
* beld verzekering voor WA+
truequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:19 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen, terug uit amsterdam.
wat een kutstad.
Vraag gewoon ww aan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef ArTiC het volgende:
ik moet vandaag zowaar ook echt wat doen qua werk...dat was niet de afspraak
steeds als ik bij het inschrijven mijn woonplaats invul krijg ik de melding:quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
steeds als ik bij het inschrijven mijn woonplaats invul krijg ik de melding:
"maximaal aantal uitkeringstrekkers in deze gemeente reeds bereikt"
quote:Adres niet gevonden
Firefox kan de server op ww.uwv.nl niet vinden.
De browser kon de hostserver voor het opgegeven adres niet vinden.
* Hebt u een fout gemaakt bij het intypen van het domein? (bv. "ww.mozilla.org" in plaats van "www.mozilla.org")
* Weet u zeker dat dit domeinadres bestaat? De registratie ervan kan zijn verlopen.
* Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer uw netwerkverbinding en DNS-serverinstellingen.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.
Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:57 schreef amaranta het volgende:
ik kan niet meer lezen van het huilen, buffalo'swtf?/?
dat post ik toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
Fout!
Server niet gevonden
Het adres http://ww.uwv.nl/ dat u probeerde te bereiken, is momenteel niet beschikbaar. Controleer of het webadres (de URL) goed is geschreven, probeer daarna de pagina te herladen.
Overtuig u ervan dat uw internetverbinding actief is en controleer of andere toepassingen die dezelfde verbinding gebruiken goed werken.
Die heb ik ook gehad toen ik in groep 6 zatquote:
ze zitten gewoon wel op het oude adres, ik was er vanmorgen nog. Alle gebouws staan er nog.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
Fout!
Server niet gevonden
Het adres http://ww.uwv.nl/ dat u probeerde te bereiken, is momenteel niet beschikbaar. Controleer of het webadres (de URL) goed is geschreven, probeer daarna de pagina te herladen.
Overtuig u ervan dat uw internetverbinding actief is en controleer of andere toepassingen die dezelfde verbinding gebruiken goed werken.
doe eens iets nuttigs en tief opquote:
Dat hoort zoquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:22 schreef FUFR het volgende:
zojuist het jasje van mijn maatpak teruggebracht.
Mogen ze lekker een nieuwe maken, ben niks aangekomen en het zit veel te strak. al vanaf dag 1, maar 'dat hoort zo".
italiaanse kleermakers
Luister BB, van Mops of maria zunne tip, dan zeg ik ja, da ken, want die hebben er verstand van.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat hoort zo.
Met jouw figuur staan Italiaanse maatpakken ook niet. Volgende keer kan je beter een duits pak kopen.
leuke brommerquote:
ik ga jou steeds leuker vindenquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
Luister BB, van Mops of maria zunne tip, dan zeg ik ja, da ken, want die hebben er verstand van.
Mari van de ven, dat accepteer ik ook nog (met zn strakke bakkes)
Maar van you, met je Gay-white Hugo Boss pak mét versleten slippers ....![]()
Zij die zonder GayWhite pak zijn werpe de eerste steen!
ben benieuwd!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga jou steeds leuker vinden
Meisje vrouw van de toko zei: awel, maar dn pieter heeft u een te krap jaske aangemeten.. (en dat voor 600)
Wordt vervolgd!
Ik ga mn caravan ophalen!
Er is geen Kerkrade topic.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef amaranta het volgende:
en nu alle niet eindhovenaren die maikuuuul heten je eigen topic opzoeken
en lelijke mods kunnen ook wegblijvenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef amaranta het volgende:
en nu alle niet eindhovenaren die maikuuuul heten je eigen topic opzoeken
denk es naquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:59 schreef bleiblei het volgende:
wat zijn stukjandories?
of stucjandoriesquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:06 schreef bleiblei het volgende:
oh wacht. ik las ipv met de, met. dus alsof het bij de friet zat
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:06 schreef bleiblei het volgende:
het is stuc, stuken en stucadoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:05 schreef ArTiC het volgende:
met stuc stuckende stukadoors natuurlijk
de knuffel wiens naam ik weer vergeten benquote:
slecht van jequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de knuffel wiens naam ik weer vergeten ben
quote:
Als Sam 18 geweest was en niet de dochter van FUFR natuurlijk...kijkt bang had ik de naam van haar knuffel vast wel onthouden.quote:
Nou is ie helemaal natgeregentquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
scheel visje heeft m achter de groenbak verloren
en vies enzo, ondertussen al in de soda gelegen..quote:
dan is het niet de laatste plek meer maar de eerstequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:29 schreef amaranta het volgende:
Voortaan meteen daar kijken. Scheelt je zoekwerk.
De laatste plek dus.
dan wordt de laatste plek dus de eerste plekquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:30 schreef -moppie- het volgende:
Neer ArTIC je kijkt dat als eerste op de laatste plek!
ik zeg altijd: zoek iets anders, dan vind je wat je niet zoekt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:31 schreef amaranta het volgende:
Je zegt toch altijd: ze lagen op de laatste plek waar ik zou zoeken.
Nou ga dan meteen daar zoeken, scheelt enorm veel tijd en frustratie.
het is geen vogel met een nestjequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:50 schreef Inu het volgende:
Wel zielig voor Sam, nu moet ze hem helemaal weer naar haar laten ruiken
Knuffels horen naar jezelf te ruikenquote:
arme r8quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Knuffels horen naar jezelf te ruikenIk vond het altijd afgrijselijk als de mijne in de was moest... het is nu ook alweer een paar jaar geleden dat ie is gewassen
je moet die jongen wel af en toe wassen, anders krijgt ie jeukquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, hij komt er idd niet bij in de buurt
a. Ah, gadverdammequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Knuffels horen naar jezelf te ruikenIk vond het altijd afgrijselijk als de mijne in de was moest... het is nu ook alweer een paar jaar geleden dat ie is gewassen
goeie editquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
a. Ah, gadverdamme![]()
b. Wtf, slaap jij met een knuffel
Kan ie zelf prima hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je moet die jongen wel af en toe wassen, anders krijgt ie jeuk
a. Ja, vind ik eigenlijk ook, maar anders valt ie vast uit elkaarquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
a. Ah, gadverdamme![]()
b. Wtf, slaap jij met een knuffel
ik wilde al een opmerking maken iddquote:
as if you could met you Sensation Suitquote:
en zo ja, op wiens duim?quote:
Deze is alleen part-time... Meestal ligt ie ergens naast mn bed omdat ik hem er continue uitgooiquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef FUFR het volgende:
geef nix Inu, dat doe ik ook
ne hille grote knuffel
Nee, dat al een tijdje niet meerquote:
Whehe... Je bent gewoon jaloers op mijn fashionableheidquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
as if you could met you Sensation Suit
ik heb ook een knuffel hoor...al 29 jaarquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Deze is alleen part-time... Meestal ligt ie ergens naast mn bed omdat ik hem er continue uitgooi
[..]
Nee, dat al een tijdje niet meer
Maar het is gewoon fijn als je je arm ergens omheen kunt doen en dat dat bij mij toevallig een knuffeltje is wat ik van mn broer heb gekregen bij mn geboorte, so be it
En dan af en toe komt ie toch bij je in bed, ik weet het zekerquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb ook een knuffel hoor...al 29 jaar
maar die staat gewoon op het nachtkastje
Vagina ingeknutseld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:07 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan af en toe komt ie toch bij je in bed, ik weet het zeker
echt niet....die bewaar ik voor mijn babbie ooitquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:07 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan af en toe komt ie toch bij je in bed, ik weet het zeker
I piss in my pants nowquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Whehe... Je bent gewoon jaloers op mijn fashionableheid.
Collega van mij duimt ook nog.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoelang is een tijdje?![]()
Ik heb op de snelweg ooit een duimende vrouw ingehaald, dus ik rem af om te kijken of ik het goed zag en zij maar door duimen en zielig kijken.
Oh, dat doe ik mijn babbie niet aan... Die krijgt gewoon een nieuwequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt niet....die bewaar ik voor mijn babbie ooit
als je dat doet in een wit pak heb je een geel pakquote:
mijn knuffel is helemaal heel en schoon etc...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik mijn babbie niet aan... Die krijgt gewoon een nieuwe
Onze hond heeft de mijne ooit te pakken gehad en nu heeft ie nog maar 2 poten en geen staart meerToen was ik heel boos op de hond
Roken is viezer hoor...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Collega van mij duimt ook nog.
Ziet er echt fricking weird uit. Vooral omdat ie semi manager is.
Ikzelf heb overigens ook te lang geduimt, tot ik een jaar of 13 was, maar ben verrekkes blij dat ik er vanaf ben.
lezen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:12 schreef FUFR het volgende:
ik heb geen knuffel, nooit gehad ook. Ik kon wel al heel vroeg andere leuke dingen waar je van in slaap viel
Nja, het doet niemand kwaad dus laat hem lekker... Het is idd een beetje vreemd als ie het op kantoor doet, maar verder is nagelbijten of roken een viezere gewoontequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En van de handstand doen wordt je leniger.
Und?
Ik zeg toch nergens dat het vies is of dat ik hem er op wijsquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het doet niemand kwaad dus laat hem lekker... Het is idd een beetje vreemd als ie het op kantoor doet, maar verder is nagelbijten of roken een viezere gewoonte
Nee, maar als jij zoiets posts is het onderliggende bericht vaak dat je het afkeurtquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het vies is of dat ik hem er op wijs.
Ik zeg dat het er vaag uitziet en blij ben dat ik het niet meer doe.
Ik keur het af ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar als jij zoiets posts is het onderliggende bericht vaak dat je het afkeurt
imago probleemquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar als jij zoiets posts is het onderliggende bericht vaak dat je het afkeurt
Nee, Utrecht. Maar het regende echt voor 3 minuten met donder en bliksem en toen was het weer wegquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:41 schreef bleiblei het volgende:
Hier waait het lekker.
Zit je in Stiphout?
Groot gelijk, voor een vrouw niets mis mee vind ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar het is gewoon fijn als je je arm ergens omheen kunt doen en dat dat bij mij toevallig een knuffeltje is wat ik van mn broer heb gekregen bij mn geboorte, so be it
Ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:06 schreef bleiblei het volgende:
Ja sorry man, ik heb niet zoveel te melden over knuffeltjesquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef febster het volgende:
[..]
Ja sorry man, ik heb niet zoveel te melden over knuffeltjes.
Nee hoor, hulpverlening vond dat ik wel sterk genoeg wasquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:29 schreef Juup© het volgende:
Heb ik iets gemist? Inu is de hulpverlening in gegaan?
of ben je juist hulpverleenster?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, hulpverlening vond dat ik wel sterk genoeg was
*aai over je bolletje*quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Over het algemeen... vandaag niet zo eigenlijk
*print topic naar pdf en mailt het naar r8*quote:
En wat zou er dan gebeuren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*print topic naar pdf en mailt het naar r8*
wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:37 schreef Inu het volgende:
[..]
En wat zou er dan gebeuren?
Hoe gaat het eigenlijk met je dates?
ik nietquote:
that's mequote:
euh...wat voor feest?quote:
90'squote:
quote:
zag een stukje op youtube, tofquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:57 schreef Inu het volgende:
Ja, hij was de vorige keer ook erg leukmaar nu de gewone maar eens uitproberen
Ik bedoelde dat jij r8 hulp verleent.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, hulpverlening vond dat ik wel sterk genoeg was
Wauw, gaaf, kickenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef febster het volgende:
Over een paar minuten 5 nieuwe nummers gespeeld door de Arctic Monkeys via een webcast via hun site
Die gelooft niet in hulpverleningquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat jij r8 hulp verleent.
dat zou geen hulpverlening zijn maar ontwikkelingshulpquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen seksuele relatie met hem?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zou geen hulpverlening zijn maar ontwikkelingshulp
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen seksuele relatie met hem?
niet in een smerige pizza?quote:
*legt pizza terug in de vriezer*quote:
gij wanne?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:32 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
gaat er iemand nog naar stratumseind vanavond?
je weet wel..quote:
okay, je bent geen brabander dus anders had je wel geweten wat "gij wanne?" zou betekenenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
je weet wel..
dat straatje met allemaal cafebars waar allemaal wanhopige 17-jarige chickies op zoek zijn naar een one night stand
Het laaste, niks verdient dus en gladder dan Soetens die bijna 2x zo duur is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:07 schreef bleiblei het volgende:
hebben ze er maar een half uur over gedaan of 12 uur? in het eerste geval vraag ik me af hoe het er uit ziet. in het tweede geval hebben ze minder dan een 10tje per uur verdient.
das wel wazigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het laaste, niks verdient dus en gladder dan Soetens die bijna 2x zo duur is.
Deze keer was het 19m2, waarvan 15m2 plafond. De profielen hadden ze nodig rond de trap, nisje voor de tv en radiator rooster. De vorige keer was het 23m2 waarvan 3m2 plafond. En dat alles voor 500 euro zonder bon.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:09 schreef bleiblei het volgende:
wat is hun vierkante meter prijs eigenlijk? 7 zakken van dat spul en 6 profielen. dat is een flink oppervlak of niet?
Hmmm, wij moeten nog +/- 50m2 waarvan 35m2 makkelijk (1 lange muur).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Deze keer was het 19m2, waarvan 15m2 plafond. De profielen hadden ze nodig rond de trap, nisje voor de tv en radiator rooster. De vorige keer was het 23m2 waarvan 3m2 plafond. En dat alles voor 500 euro zonder bon.
Lekker hoor, komend weekend heb je in ieder geval prachtig weerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:32 schreef FUFR het volgende:
goodmorning, ik heb besloten dat ik vanaf vandaag t/m volgende week vrijdag een soort van verkansie heb.
Domicilie kies ik even in Mierlo.
Maar wees gerust lieve flatscreenkindertjes, FUFR heeft ook daar internots.
ik zie pompoms en een wit pak voor mequote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:43 schreef bleiblei het volgende:
whoehoew!!! Go FUFR! Go FUFR!
dat wordt BBQ'en!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lekker hoor, komend weekend heb je in ieder geval prachtig weer![]()
er is er maar eentje, welke dag komt je uit?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Hoe laat en welke camping in Mierlo
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
er is er maar eentje, welke dag komt je uit?
das in veldhovenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef bleiblei het volgende:
Witven ofzo? Of is dat ergens anders?
Ja weet ik veel, ben niet zo into de lokale campingsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
das in veldhoven
in mierlo ken ik er maar 1tje: bospark eh...eh.....ja! het wolfsven..
Er blijkt 1 hersenhelft niet te zijn opgestart vanmorgen
bel nog wel ff dan, moet even kijken wat Frau Facilitair allemaal in das petto heeft.quote:
wasda dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ben niet zo into de lokale campings.
Zoow, die Taylor Swift, dat is ff mierzoet.
Je bent je alvast aan het voorbereiden op het familieweekendquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
das in veldhoven
in mierlo ken ik er maar 1tje: bospark eh...eh.....ja! het wolfsven..
Er blijkt 1 hersenhelft niet te zijn opgestart vanmorgen
Zoon onedayfly-grietje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
wasda dan?
Witven is die achter de hurk, is niet veel meer...
oh..das geen vies meiskequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef bleiblei het volgende:
MAar goed, wat wil je als der zo uit ziet:
[ afbeelding ]
mooie bomen op de achtergrondquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef bleiblei het volgende:
MAar goed, wat wil je als der zo uit ziet:
[ afbeelding ]
aaargh, geen weekend!!! een avondje!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je bent je alvast aan het voorbereiden op het familieweekend
Ik las familiewokquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
aaargh, geen weekend!!! een avondje!
caravanstalling belt, hoe laat kom je m brengen
ik
zij:
ik:
zij:
laat je nix wijsmaken, zij poept ook gewoon strontquote:
viespeukquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:17 schreef FUFR het volgende:
ze had wel vlekken in dr gezicht, die zijn weg nu ik mijn scherm heb gekuisd
ja, van 5 -23 uur, das lang zat toch?quote:
niet die vleksquote:
Die zanger is altijd dronkenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die zanger is altijd dronken
Feels like flying
beetje jong maar wat een blikquote:
Ik kwam op zoek naar een plaatje al tegen dat ze zwanger is geschopt naar oud Amerikaans bimbo gebruikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beetje jong maar wat een blik
ze lijkt zo wel wat op Joss Stone trouwens
nou dan hoeft het voormij niet meerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kwam op zoek naar een plaatje al tegen dat ze zwanger is geschopt naar oud Amerikaans bimbo gebruik.
ik word de hele tijd gebeldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:29 schreef -moppie- het volgende:
En waar is iedereen nu?
ik ben hier, waar ben jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |