Ja maar jij lijkt ook op een vrouw natuurlijk. Nogal logisch dat dat geen probleem was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
Denk het niet.
Bij ons hadden ze mr en mw omgedraaid.
Is dat het beste wat je kon verzinnen??quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:30 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ja maar jij lijkt ook op een vrouw natuurlijk. Nogal logisch dat dat geen probleem was.
Yupquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kon verzinnen??
Zolang de rest van de data overeenkomt, zal dat geen probleem opleveren. ä of ae of a, daar zullen ze geen probleem van maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef Lienzz het volgende:
Ik heb een vraagje, mijn broer heeft een vlucht geboekt naar Mallorca (ryanair)
De achternaam is een beetje het probleem omdat er een a met puntjes (ä) in voorkomt en dit kan je niet altijd invoeren op een computer. Nu heeft hij alleen een A ingevoerd, dit staat ook op de bevestiging.
Nu weet ik dat ik voor mijn ticket naar NY de achternaam wat achter op een identiteitskaart/paspoort heb moeten invoeren, bij mij is dit dus ae. Bij mijn broer staat dit uiteraard ook op zijn identiteitskaart.
Nu is mijn vraag of dit problemen kan gaan opleveren? (wijzigen van de achternaam via ryanair was in ieder geval niet goedkoop)
Ligt eraan wie je aan de balie hebt staan en welke maatschappij het betreft. Technisch gezien kunnen ze je er zelfs voor aan de grond houden. Mocht je het, nu je nog thuis bent, recht kunnen zetten dan zou ik dat zeker doen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
Denk het niet.
Bij ons hadden ze mr en mw omgedraaid.
Moet je eens vragen hoeveel ryanair daarvoor rekent, kun je 9 van de 10 keer beter opnieuw boeken..quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:32 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Mocht je het, nu je nog thuis bent, recht kunnen zetten dan zou ik dat zeker doen.
We kunnen ook zeggen dat je wijf op een vent lijkt. WAT JIJ WILT!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kon verzinnen??
True. Zo heb ik eens een nieuw ticket geboekt omdat de voornaam verkeerd was. Heb het maar als leergeld beschouwd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:37 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Moet je eens vragen hoeveel ryanair daarvoor rekent, kun je 9 van de 10 keer beter opnieuw boeken..
Als je een hele verkeerde voornaam intypt, ben je ook wel dom bezig. Dan is het geen wonder dat Ryanair dat ziet als het omboeken naar een andere persoon en dat je de volle mep moet betalen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:43 schreef just.in.case het volgende:
True. Zo heb ik eens een nieuw ticket geboekt omdat de voornaam verkeerd was. Heb het maar als leergeld beschouwd.
tja, goedkoop is doorkoop hequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:37 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Moet je eens vragen hoeveel ryanair daarvoor rekent, kun je 9 van de 10 keer beter opnieuw boeken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |