abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71454947
Ik heb een vraagje, mijn broer heeft een vlucht geboekt naar Mallorca (ryanair)
De achternaam is een beetje het probleem omdat er een a met puntjes (ä) in voorkomt en dit kan je niet altijd invoeren op een computer. Nu heeft hij alleen een A ingevoerd, dit staat ook op de bevestiging.
Nu weet ik dat ik voor mijn ticket naar NY de achternaam wat achter op een identiteitskaart/paspoort heb moeten invoeren, bij mij is dit dus ae. Bij mijn broer staat dit uiteraard ook op zijn identiteitskaart.
Nu is mijn vraag of dit problemen kan gaan opleveren? (wijzigen van de achternaam via ryanair was in ieder geval niet goedkoop)
En dat kan zomaar.....?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 juli 2009 @ 12:23:10 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71455001
Denk het niet.
Bij ons hadden ze mr en mw omgedraaid.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71455208
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
Denk het niet.
Ja maar jij lijkt ook op een vrouw natuurlijk. Nogal logisch dat dat geen probleem was.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 juli 2009 @ 12:31:27 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71455242
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:30 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Ja maar jij lijkt ook op een vrouw natuurlijk. Nogal logisch dat dat geen probleem was.
Is dat het beste wat je kon verzinnen??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71455252
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:31 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Yup
pi_71455255
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef Lienzz het volgende:
Ik heb een vraagje, mijn broer heeft een vlucht geboekt naar Mallorca (ryanair)
De achternaam is een beetje het probleem omdat er een a met puntjes (ä) in voorkomt en dit kan je niet altijd invoeren op een computer. Nu heeft hij alleen een A ingevoerd, dit staat ook op de bevestiging.
Nu weet ik dat ik voor mijn ticket naar NY de achternaam wat achter op een identiteitskaart/paspoort heb moeten invoeren, bij mij is dit dus ae. Bij mijn broer staat dit uiteraard ook op zijn identiteitskaart.
Nu is mijn vraag of dit problemen kan gaan opleveren? (wijzigen van de achternaam via ryanair was in ieder geval niet goedkoop)
Zolang de rest van de data overeenkomt, zal dat geen probleem opleveren. ä of ae of a, daar zullen ze geen probleem van maken.
disclaimer: mochten ze dat toch doen, dan kun je de kosten niet op mij verhalen
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_71455260
Denk het niet, maar in principe komt je naam (in je paspoort) niet overeen met die op de bevestiging, echter ik neem aan dat ze wel zien wat er aan de hand is, maar je weet maar nooit bij ryanair
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_71455269
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
Denk het niet.
Ligt eraan wie je aan de balie hebt staan en welke maatschappij het betreft. Technisch gezien kunnen ze je er zelfs voor aan de grond houden. Mocht je het, nu je nog thuis bent, recht kunnen zetten dan zou ik dat zeker doen.
Ik had er gisteren toevallig nog een gesprek over met een collega die vanuit huis vakantieconsulente is en die hier de laatste tijd behoorlijk wat gezeik mee meegemaakt heeft.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_71455413
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:32 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]
Mocht je het, nu je nog thuis bent, recht kunnen zetten dan zou ik dat zeker doen.
Moet je eens vragen hoeveel ryanair daarvoor rekent, kun je 9 van de 10 keer beter opnieuw boeken..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:41:25 #10
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_71455520
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:31 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

We kunnen ook zeggen dat je wijf op een vent lijkt. WAT JIJ WILT!!!!
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_71455587
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:37 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Moet je eens vragen hoeveel ryanair daarvoor rekent, kun je 9 van de 10 keer beter opnieuw boeken..
True. Zo heb ik eens een nieuw ticket geboekt omdat de voornaam verkeerd was. Heb het maar als leergeld beschouwd.
When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
pi_71455748
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:43 schreef just.in.case het volgende:
True. Zo heb ik eens een nieuw ticket geboekt omdat de voornaam verkeerd was. Heb het maar als leergeld beschouwd.
Als je een hele verkeerde voornaam intypt, ben je ook wel dom bezig. Dan is het geen wonder dat Ryanair dat ziet als het omboeken naar een andere persoon en dat je de volle mep moet betalen.
Als het echter 1 letter is die verkeerd is (of in het geval van TS: niet helemaal correct), dan maakt zelfs Ryanair daar geen punt van. Misschien zeggen ze dat hij de volgende keer de naam in moet typen zoals in het paspoort staat, maar that's it.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_71455818
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:37 schreef The_stranger het volgende:

[..]

tja, goedkoop is doorkoop he
pi_71457181
zet gewoon zelf netjes puntjes op de A wanneer je je boarding pass afdrukt
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:53:49 #15
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71457575
Bel even om het na te vragen?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')