Dank... Goed onderbouwde reactie ook...quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:19 schreef Dengaman het volgende:
Ik krijg echt de schijt van al die mensen die tegenwoordig hier op V&A via de pm snel dingetjes proberen te regelen...
Je kan toch gewoon bieden en wie het hoogste biedt krijgt het betreffende artikel...
Hou het gewoon eerlijk want die is een beetje achterkamertjes gezeur wat 2 kanten op werkt want ik weet niet of ik win ook al heb ik in de comments het hoogste bod en een TS kan gaan lopen bluffen met het feit dat ie zegt dat een bod niet voldoende is omdat ie "via pm een veel hoger bod" heeft gekregen...
Subklacht: Je zo druk maken en dan je eerste KLB kut topic openen...![]()
Nee, want dan is 'ie al vergeven aan een PM'er.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:19 schreef Dengaman het volgende:
Je kan toch gewoon bieden en wie het hoogste biedt krijgt het betreffende artikel...
Wat een gezeik om niets zeg, jij moet echt een kutleven hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:23 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dank... Goed onderbouwde reactie ook...
Netjes... Keep up the good work...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:28 schreef jagga het volgende:
je bent nu verdoemd.
Je hebt je eerste KLB topic geopend, en dat is het begin van het einde.
Ik weet nog goed... Vroeger...Ja vroeger was ik nog onschuldig en naïef. Onbezorgd en vrolijk.
Ik werd gewezen op Fok.nl, als gekke nieuwtjessite.
tijdens een bezoek viel mijn oog op het forum. Ik zo naief als ik was, klikken en kwam vrijwel meteen een onbekend fenomeen tegen: een subforum waarin mensen klagen over van alles en nog wat. Dit was mij absoluut vreemd natuurlijk aangezien ik een blij en zorgeloos leven leidde.
Paar dagen erna een topic geplaatst en dat was het begin van het einde. Inmiddels, god weet hoeveel tijd verder, en nu zit ik hier KLB te stalken als een vermagerde wilde hond, in de hoop iets te vinden om te rellen, mijn tanden erin vast te zetten en de TS af te zeiken.
Ik hang rond in de SC, met een verontwikkelde vorm van RSI door het F5-en om maar op de hoogte te zijn van de relletjes op dat moment. Ik wilde dat ik nog zo vrolijk, naief en onschuldig was.
Maar de corrupte zooi die KLB heet heeft mij veranderd in een verzuurde klapjosti die omgaat met mensen met een voorliefde voor oorpenetratie, en een urker die zich probeerd af te zetten tegen de rest van zijn gelovig dorp.
Red jezelf! Ga weg hier en kom nooit meer terug!
Zei de aan z'n beeldscherm gekluisterde, F5'ende droeftoeter...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een gezeik om niets zeg, jij moet echt een kutleven hebben.
Hoe kom je erbij dat ik op F5 druk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Zei de aan z'n beeldscherm gekluisterde, F5'ende droeftoeter...![]()
Jammer...
Ik weet het !quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:28 schreef jagga het volgende:
je bent nu verdoemd.
Je hebt je eerste KLB topic geopend, en dat is het begin van het einde.
Ik weet nog goed... Vroeger...Ja vroeger was ik nog onschuldig en naïef. Onbezorgd en vrolijk.
Ik werd gewezen op Fok.nl, als gekke nieuwtjessite.
tijdens een bezoek viel mijn oog op het forum. Ik zo naief als ik was, klikken en kwam vrijwel meteen een onbekend fenomeen tegen: een subforum waarin mensen klagen over van alles en nog wat. Dit was mij absoluut vreemd natuurlijk aangezien ik een blij en zorgeloos leven leidde.
Paar dagen erna een topic geplaatst en dat was het begin van het einde. Inmiddels, god weet hoeveel tijd verder, en nu zit ik hier KLB te stalken als een vermagerde wilde hond, in de hoop iets te vinden om te rellen, mijn tanden erin vast te zetten en de TS af te zeiken.
Ik hang rond in de SC, met een verontwikkelde vorm van RSI door het F5-en om maar op de hoogte te zijn van de relletjes op dat moment. Ik wilde dat ik nog zo vrolijk, naief en onschuldig was.
Maar de corrupte zooi die KLB heet heeft mij veranderd in een verzuurde klapjosti die omgaat met mensen met een voorliefde voor oorpenetratie, en een urker die zich probeerd af te zetten tegen de rest van zijn gelovig dorp.
Red jezelf! Ga weg hier en kom nooit meer terug!
Ik keek...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef devl1nsect het volgende:
ik wou graag een bod doenGraag per PM...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |