Valt wel mee, mijn lieve buurjongen kwam om half 4 thuis en had dan nog zin om met de boxen keihard aan en het raam open farcry te gaan spelen.quote:
Lekker zielig figuur dan, die buurjongen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Valt wel mee, mijn lieve buurjongen kwam om half 4 thuis en had dan nog zin om met de boxen keihard aan en het raam open farcry te gaan spelen.
Die ligt dus nu nog te slapen? Tijd om jouw boxen in het raam te zetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Valt wel mee, mijn lieve buurjongen kwam om half 4 thuis en had dan nog zin om met de boxen keihard aan en het raam open farcry te gaan spelen.
I know, maar sinds het uit is tussen ons is die wonderbaarlijk kapot gegaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lekker zielig figuur dan, die buurjongen.
Daar hebben ze toch de koptelefoon voor uitgevonden?
Ja best okay eigenlijk welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:19 schreef Tanjaa het volgende:
Lekker geslapen iedereen?
Hij zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
I know, maar sinds het uit is tussen ons is die wonderbaarlijk kapot gegaan
Als je wil dat mn lieve papa dalijk op mn kamer staat...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ligt dus nu nog te slapen? Tijd om jouw boxen in het raam te zetten.
Dat heeft hij zeker..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zal het er wel naar gemaakt hebben
Zolang jouw papa niet in mijn kamer staat straks vind ik het primaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Als je wil dat mn lieve papa dalijk op mn kamer staat...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zolang jouw papa niet in mijn kamer staat straks vind ik het prima
Geen idee, lijkt me ook nogal een wandelingquote:
Oh okeequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me ook nogal een wandeling
iemand trouwens nog koffie?
Pasta moet ook niet in de koelkastquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh![]()
Feli PSHoop dat je een leuke dag hebt
Ik heb honger en onze chocopasta is nogal hard geworden in de koelkast
Lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me ook nogal een wandeling
iemand trouwens nog koffie?
Nee maar het was een beetje richting de min of meer vloeibare staat gegaan toen het niet in de koelkast stond, dus het leek me een handige oplossingquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pasta moet ook niet in de koelkast
Paar seconden in de magnetron.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee maar het was een beetje richting de min of meer vloeibare staat gegaan toen het niet in de koelkast stond, dus het leek me een handige oplossing
Ja, dat dan weer wel, nu maar even een half uurtje wachten danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee maar het was een beetje richting de min of meer vloeibare staat gegaan toen het niet in de koelkast stond, dus het leek me een handige oplossing
Ik begin er aan te denken jaquote:
Ik wacht wel al langerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel, nu maar even een half uurtje wachten dan
Duo Penotti kan gaan smelten als het warm is hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pasta moet ook niet in de koelkast
Dan doe je wat anders op je brood/cracker/toastquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik begin er aan te denken ja
[..]
Ik wacht wel al langerSchiet niet op man
Krijg je dan 1 egale emulsie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Duo Penotti kan gaan smelten als het warm is hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |