hoeveel punten krijg je in dit topic???quote:
Hij zei dat hij ging kennis maken met zijn love interests uit de film..... Wyccie en Bello denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dat weet ik ook wel...
maar het gaat er niet om waar hij woont, maar waar hij is...
Nee, dat gaat niet zo makkelijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoeveel punten krijg je in dit topic???
Of krijg ik nu de garantie dat mijn karakter blijft leven in de film?
Harry Patch, Captain Zoot, Dopkoe, skittleman, Falco, Flitspaal, Lonewolf and Intrepidivityquote:
Jawel maar dat is pas in deel 2.... Harry Patch and the Fokking Conspiracy.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Harry Patch, Captain Zoot, Dopkoe, skittleman, Falco, Flitspaal, Lonewolf and Intrepidivity
vs.
Mr A., Tombolafan, Mennoson, Victorinox and Sheridana, Mike and Gorro
en dan durf jij te beweren dat we niet bij elkaar moeten komen om te filmen maar ieder apart??
Dat heb ik gemist... (wyccie mag ik afslachten toch?)quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij zei dat hij ging kennis maken met zijn love interests uit de film..... Wyccie en Bello denk ik.
owquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jawel maar dat is pas in deel 2.... Harry Patch and the Fokking Conspiracy.....
Koffie?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet zo makkelijk![]()
Make a better offer
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
You makin' me an offer I can't refuse, woman
Assassins + California + Gillingham + Chielus zitten op locatie in Namur in België...... Patch, Hornage en Dyon in Utrecht, Rotterdam, Haarlem en Amsterdam.... Wyccie,SOK, Samuel en Bello in de buurt van Brugge.....quote:
Shit, ik had dus meer moeten eisen!! Nee joh, alsof mannen alleen daarop uit zijn!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Jij bent makkelijk... Ik zag mezelf al een kamer met je delen tijdens de opnames... maar als je met koffie al tevreden bent, prima!
ah, toch? vreemd... Maar hoe kom je op Haarlem als verblijfplaats van Patch dan? Woon je in de buurt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Shit, ik had dus meer moeten eisen!! Nee joh, alsof mannen alleen daarop uit zijn!
Bovendien zou mn vriendin daar begrijpelijke bezwaren tegen hebben
Nee, ik zocht een plek waar een film was opgenomen... Ocean's Twelve heeft op station Haarlem CS opgenomen! (Twaalf zeeën...)quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, toch? vreemd... Maar hoe kom je op Haarlem als verblijfplaats van Patch dan? Woon je in de buurt?
hahahaha, oceanen dan al he... maar dat wist ik niet eens, kwam door dat zwaard, kruis, sterren en er stond ook iets van 12 zegels dus ik denk dat bedoel je...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee, ik zocht een plek waar een film was opgenomen... Ocean's Twelve heeft op station Haarlem CS opgenomen! (Twaalf zeeën...)
en wij? as in; the bad guys?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Assassins + California + Gillingham + Chielus zitten op locatie in Namur in België...... Patch, Hornage en Dyon in Utrecht, Rotterdam, Haarlem en Amsterdam.... Wyccie,SOK, Samuel en Bello in de buurt van Brugge.....
Dat zou kunnen maar het lijkt me sterk......quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef tombolafan het volgende:
Heb je trouwens al boodschappen gedaan vandaag??![]()
misschien ga je elke keer net te laat, werkt ze 's morgens...
want?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar het lijkt me sterk......
Dan had het me al eerder moeten overkomen denk ik. Maar misschien werkt ze inderdaad nu s'ochtends ipv iemand anders.....quote:
Nou heb je daar nu niks meer aan, want het is alweer middag...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan had het me al eerder moeten overkomen denk ik. Maar misschien werkt ze inderdaad nu s'ochtends ipv iemand anders.....
Jaloers!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou heb je daar nu niks meer aan, want het is alweer middag...
Dus morgen vroeg! (en dan zit ik de hele dag in de efteling dus dan mis ik alle verhalen!
Ik ben al heel lang niet geweest... Hoorde dat pegasus weg gaat!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jaloers!
Al ben ik een paar weken terug nog geweest
Die was al dicht toen ik er wasquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet geweest... Hoorde dat pegasus weg gaat!
Vond je de poppen niet hoog genoeg?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Is de fatamorgana nog wel open? Ooit de boel daar op stelten gezet.....
Nee we waren uit de boot geklommen....quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Vond je de poppen niet hoog genoeg?
Ja, die is nog open
Vond de Efteling ook en daarom is mij school toen geband voor eeuwig....quote:
Ja een pre-shooting party.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef Dopekoe het volgende:
Ik kan helaas vandaag en morgen niet meedoen met het script maar daarna waarschijnlijk wel
En ik hoorde iets van een meeting ?
echt niet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Jaren geleden dat ik in de Efteling was..... mis het ook niet echt.....
jaja, er hangen nu natuurlijk nog foto's van jou zo van: deze jongen nooooooit meer binnen laten...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vond de Efteling ook en daarom is mij school toen geband voor eeuwig....
oeh, echt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja een pre-shooting party.....
En? En? En?quote:
Weer niet....nu pas zaterdag weer een kans....Morgen ben ik de hele dag met vrienden op pad....quote:
hey het is donderdagavond, moet jij nu niet op stap?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer niet....nu pas zaterdag weer een kans....Morgen ben ik de hele dag met vrienden op pad....
Zo meteen wel...half uurtje.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:25 schreef Patch het volgende:
[..]
hey het is donderdagavond, moet jij nu niet op stap?
ja... en ik ga zo weg... naar huis toe (45 min.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo meteen wel...half uurtje.....
Hij zal heus wel bedoelen 'over een half uurtje'.... de alcoholist....quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat zegt iedereen in het begin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |