Niet door de grensrechter die je echt naar de bal ziet kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik meen nog steeds dat het gewoon is waargenomen hoor
Nou het was iets voor zijn val.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef Rikketik het volgende:
Omdat hij die speler van Sparta in zijn val in het gezicht sloeg?
Klopt ja, daar werdt in ieder geval het NL elftal uitgezonden toen ik daar was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik herinnerde me gisteren een NL café in Malgrat de Mar, dus ik hoop dat ze daar NL3 uit gaan zenden
en dat café was knal geel/oranje van de buitenkant toevallig? (weet je misschien nog de naam trouwens?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:52 schreef Sieps het volgende:
[..]
Klopt ja, daar werdt in ieder geval het NL elftal uitgezonden toen ik daar was.
Nee weet ik niet meer, ik weet wel dat je aan de boulevard in een zijstraatje aan de zijkant de ingang hebt. En dan moet je volgens mij ook een trappetje afquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat café was knal geel/oranje van de buitenkant toevallig? (weet je misschien nog de naam trouwens?)
quote:Nog kaarten beschikbaar
03-08-2009
Onder meer omdat er uit Portugal kaarten terug zijn gekomen zijn er op dit moment nog kaarten beschikbaar voor de wedstrijd FC Twente - Sporting Clube de Portugal van dinsdagavond. Op vertoon van een (S)CC kunnen er vier toegangskaarten worden gekocht bij de Ticketbox of De Grolsch Veste.
Vanmorgen waren er ook nog kaarten voor vak 313 beschikbaar, blijkbaar is er nog wat teruggekomenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]
voor wie nog geen kaart heeft
Een beetje, man bij wedstrijden tegen tegenstanders op dit niveau ben ik altijd zenuwachtig. Helemaal na de uitwedstrijd van vorige week, nu de kansen voor beide ploegen nog openliggen en Sporting aan een 1-1 stand genoeg heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:41 schreef Rikketik het volgende:
Ik begin zowaar een beetje zenuwachtig te worden.
Waikiki toevallig?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:04 schreef Sieps het volgende:
[..]
Nee weet ik niet meer, ik weet wel dat je aan de boulevard in een zijstraatje aan de zijkant de ingang hebt. En dan moet je volgens mij ook een trappetje af
Naja, op dit tijdstip van Nijmegen naar [jouw woonplaats] rijden in een half uurtje gaat niet lukken vrees ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:43 schreef Lamzak_ het volgende:
je kan er hier 1 clubkaart op komen halen, pm maar voor het adres )
Grrrrrr, had jij dan even kaartjes geregeld voor me...quote:
Nou, kut is het sowieso. En dan nog op zo'n manier ook nog. Maar als je gokt op je defensie, dan kan dit ook gebeuren natuurlijk..quote:
Zo dom vond ik het niet, bijna geen kansen weggegeven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
Dom gespeeld, zie je toch vaak.. dat zo'n goal te vroeg komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |