komt het vast niet, maar Nederland is ook een beetje erg doorgeslagen met hun regeltjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:13 schreef Nacalon het volgende:
Ik wil wedden dat dat eten echt niet door de Nederlandse voedselkeuring heen komt
jij bent ook zo'n gare hollander die alles geprakt eet zekerquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:53 schreef Jahr00n het volgende:
Dat ziet er me toch een partij ranzig uit.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:21 schreef Zwartbaard het volgende:
Ik heb bijna 2 jaar doorgebracht in China en kan aardig wat lezen in Guanhua.
Die "gedroogd fruit snoepjes" zijn gevriesdroogde en geconfeite kippen kropjes met perzik- en citroenextract.
Behoorlijk smerig wat bij betreft maar zo zie je maar weer dat rare gerechten onzettend lekker kunnen zijn als je niet weet wat het eigenlijk is.
Ditquote:
quote:Krop (darmkanaal)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
De krop is een onderdeel van het spijsverteringsstelsel, dat voorkomt bij onder andere vogels en insecten. Een krop is een holte in de keel, waar voedsel tijdelijk wordt opgeslagen. De holte is gepositioneerd vòòr de spiermaag die het voedsel kneedt, waarna het naar de darmen wordt afgevoerd.
Bij vogels dient de krop om voedsel te bewaren en het later aan de jongen te geven. Bij bijen wordt de krop gebruikt om nectar op te slaan, zodat het eenmaal in het nest weer onverteerd kan worden afgegeven.
thee pikquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:24 schreef Gierigesloeber het volgende:
Jou vriend in China stuurt een zak wiet, naar iemand in Nederland?
pwndquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:30 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
uitgezocht en het zit er niet in relneger
nee pik, zojuist gesproken met mijn chinese loopjongen, ik krijg deze maand een hele lading dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:34 schreef Salvad0R het volgende:
Ga gewoon langs zo'n toko met dat doosje, internetcowboy.
Geen wonder als je ziet waar het gemaakt wordt:quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:01 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
nee pik, zojuist gesproken met mijn chinese loopjongen, ik krijg deze maand een hele lading dus.
Schijnt zeer goedkoop te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |