abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71506042
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:01 schreef InjecTioN het volgende:
Heerlijk, al die kansloze FOK-mensen die hier staan te spammen dat een LAN niets is, en wij geen leven hebben, terwijl zij juist de mensen zijn die daadwerkelijk langer achter hun computer zitten en tenslotte alleen maar op het internet zitten te zoeken naar onderwerpen op nieuwssites en fora om zo reacties te plaatsen zodat mensen zich zo snel mogelijk slecht over hunzelf te voelen.

Het kijken naar jezelf is natuurlijk erg moeilijk. Die platen voor jullie hoofden doet natuurlijk goed zijn werk.

Het blijft overigens altijd wel mooi dat mensen het allemaal af blijven kraken. Het stereotype "nerd" is tegenwoordig al vrijwel helemaal weg, en daar is dus niets meer over te zeggen. Tenslotte zullen de echte "Nerds" niet uit hun huis komen, en blijven ze lekker door programmeren in hun keldertje zonder licht met hun über grote CRT-computerscherm.

Ik wil jullie even laten weten dat wij het hier echt super gezellig hebben. Het is hier beter dan een simpele jongerencamping, gewoon omdat hier iedereen dezelfde interesse en vaak ook professionele achtergrond heeft. Daardoor valt er makkelijk te praten over de onderwerpen die wij interessant vinden, en vermaken wij onszelf wel vrijwel de gehele tijd.

Ofwel, het is hier gewoon erg leuk! Ik kijk soms even op mijn computer om soms even andere muziek op te zetten, en even mijn mail te checken enzo. Daar naast speel ik lekker gitaar/drums hier op campzone, dus dat is weer heel wat anders.

Ik weet dat ik nutteloze mensen zoals jullie niet van mening kan veranderen, maar ik hoop dat ik jullie idiote misschien een beetje aan het denken gezet heb. Het is natuurlijk heerlijk om mensen af te kraken, en nog leuker als het achter iemands rug is. Daarom is het voor de afgekraakte mensen altijd leuk om erachter te komen als het gebeurt. voornamelijk omdat mensen die afgekraakt worden de afkrakers heerlijk kunnen uitlachen. Die hebben geen leven, en helaas een ideaal in hun hoofd waarbij ze zelf nog niet eens bij in de buurt kunnen komen.

Oja, het kan mij trouwens geen zak schelen wat jullie zeggen. Ik vindt het namelijk ook gewoon leuk om jullie helemaal af te kraken omdat ik jullie asociale persoonlijkheden niet neem zoals ze zijn, net zoals jullie dat graag bij mensen doen die een levensstijl hebben die wel werkt voor de rest van de samenleving (in tegenstelling tot die van jullie natuurlijk waarbij zoiets helemaal niet zal gaan).

Helaas... jullie soort afkrakende mensen is geen aanwinst voor deze samenleving.
Wat de vorige post zegt, dus
It's you my love, you who are the stranger
pi_71506285
quote:
Heerlijk, al die kansloze FOK-mensen die hier staan te spammen dat een LAN niets is, en wij geen leven hebben, terwijl zij juist de mensen zijn die daadwerkelijk langer achter hun computer zitten en tenslotte alleen maar op het internet zitten te zoeken naar onderwerpen op nieuwssites en fora om zo reacties te plaatsen zodat mensen zich zo snel mogelijk slecht over hunzelf te voelen.

Het kijken naar jezelf is natuurlijk erg moeilijk. Die platen voor jullie hoofden doet natuurlijk goed zijn werk.

Het blijft overigens altijd wel mooi dat mensen het allemaal af blijven kraken. Het stereotype "nerd" is tegenwoordig al vrijwel helemaal weg, en daar is dus niets meer over te zeggen. Tenslotte zullen de echte "Nerds" niet uit hun huis komen, en blijven ze lekker door programmeren in hun keldertje zonder licht met hun über grote CRT-computerscherm.

Ik wil jullie even laten weten dat wij het hier echt super gezellig hebben. Het is hier beter dan een simpele jongerencamping, gewoon omdat hier iedereen dezelfde interesse en vaak ook professionele achtergrond heeft. Daardoor valt er makkelijk te praten over de onderwerpen die wij interessant vinden, en vermaken wij onszelf wel vrijwel de gehele tijd.

Ofwel, het is hier gewoon erg leuk! Ik kijk soms even op mijn computer om soms even andere muziek op te zetten, en even mijn mail te checken enzo. Daar naast speel ik lekker gitaar/drums hier op campzone, dus dat is weer heel wat anders.

Ik weet dat ik nutteloze mensen zoals jullie niet van mening kan veranderen, maar ik hoop dat ik jullie idiote misschien een beetje aan het denken gezet heb. Het is natuurlijk heerlijk om mensen af te kraken, en nog leuker als het achter iemands rug is. Daarom is het voor de afgekraakte mensen altijd leuk om erachter te komen als het gebeurt. voornamelijk omdat mensen die afgekraakt worden de afkrakers heerlijk kunnen uitlachen. Die hebben geen leven, en helaas een ideaal in hun hoofd waarbij ze zelf nog niet eens bij in de buurt kunnen komen.

Oja, het kan mij trouwens geen zak schelen wat jullie zeggen. Ik vindt het namelijk ook gewoon leuk om jullie helemaal af te kraken omdat ik jullie asociale persoonlijkheden niet neem zoals ze zijn, net zoals jullie dat graag bij mensen doen die een levensstijl hebben die wel werkt voor de rest van de samenleving (in tegenstelling tot die van jullie natuurlijk waarbij zoiets helemaal niet zal gaan).

Helaas... jullie soort afkrakende mensen is geen aanwinst voor deze samenleving.
Anders type je even een reactie van 8 alinea's, heb je tijd over ofzo op dat camp?

Of ben je nu al game-over? De zaterdag is nog maar net begonnen

Is Miss Lan party er ook weer dit jaar?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ronald op 01-08-2009 00:40:15 ]
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:52:44 #228
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71506646
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

NIET IEDEREEN IS ZOALS JULLIE WIJ LOPEN TENMINSTE NIET MEE MET DE MASSA JULLIE NORMALE MENSEN ZIJN ZO STOM PFFF IK KAN ER ECHT NIET MEER TEGEN HOE STOM JULLIE ZIJN STELLETJE KUDDEDIEREN JULLIE ZIJN SLAVEN VAN DE OVERHEID

Afbeelding gerelateerd, ik ben het.

[ afbeelding ]

Haha jij hebt 4 ogen !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:56:04 #229
200543 DaRk_DuDe
Kekekekekekekekek
pi_71506707
't is vermakelijk om te zien hoe mensen hun tijd verneuken met het afzeiken van andere mensen, tijdens vakantie tijd, op het internet, op een openbaar forum nog wel
Grappig hoe iedereen zijn/haar ego probeert te boosten door anderen te kleineren. Of beter gezegd, dezelfde persoon 10x quoten met 2 smileys erachter zodat je bij de stoere Fokkers hoort, yeah!

Dus zoek een hobby, of je gaat daadwerkelijk naar Spanje achter de piemel zoekende wijven aan, dan besteed je je tijd tenminste nuttiger dan dat er nu gedaan wordt
Don't bother argueing with an idiot. He'll just drag you down to his level and beat you by experience.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:58:06 #230
166265 Acinonyx
pi_71506741
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:56 schreef DaRk_DuDe het volgende:
't is vermakelijk om te zien hoe mensen hun tijd verneuken met het afzeiken van andere mensen, tijdens vakantie tijd, op het internet, op een openbaar forum nog wel
Grappig hoe iedereen zijn/haar ego probeert te boosten door anderen te kleineren. Of beter gezegd, dezelfde persoon 10x quoten met 2 smileys erachter zodat je bij de stoere Fokkers hoort, yeah!

Dus zoek een hobby, of je gaat daadwerkelijk naar Spanje achter de piemel zoekende wijven aan, dan besteed je je tijd tenminste nuttiger dan dat er nu gedaan wordt
En dat zegt iemand met zijn naam in BrEeZeR-letters
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71506756
quote:

whehehehe, je bent gepoond door jezelf
"Those unforgettable days, for them I live"
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:01:50 #232
200543 DaRk_DuDe
Kekekekekekekekek
pi_71506821
En nog eens 2 reacties binnen 2 minuten zonder argumenten.
Nuff said, truste! *zwaai*
Don't bother argueing with an idiot. He'll just drag you down to his level and beat you by experience.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:02:56 #233
166265 Acinonyx
pi_71506841
Mensen die Jan-peter Janssen heten
.
pi_71506919
quote:
Dat doe jij nu toch ook?
quote:
Ga je nu een beetje ontkennen dat 't een zielige post is?
quote:
Sorry, maar aangezien je een nerdje bent is dit waarschijnlijk nieuwe info voor je: De sportclubs en uitgaansgelegenheden zijn meestal pas in het weekend open/drukbezocht.
pi_71506926
EDIT: oeps, verkeerde knop gedrukt
pi_71507005
Wheheh altijd leuk als ze ons komen opzoeken Maakt een topic altijd net even wat genialer.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:38:53 #237
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_71507319
Echte bazen gaan naar evoke.eu

Demo scene party zonder lamme gamers en met kolsch bier

Groetjes uit keulen
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
pi_71507369
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef DaRk_DuDe het volgende:
En nog eens 2 reacties binnen 2 minuten zonder argumenten.
Nuff said, truste! *zwaai*
Jij zit zeker zelf ook in zo'n belachelijk tentje
pi_71507427
Hee damn, dit topic wordt te chaotisch. Kunnen de mensen die campzone tof vinden alsjeblieft even deze reactie quoten zodat ik ze vervolgens kan afzeiken?

Bij voorbaat dank.
It's you my love, you who are the stranger
pi_71507533
Ik verheug me nu al op Campzone #2
Ga weg
pi_71507599
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Inverted_World het volgende:
Hee damn, dit topic wordt te chaotisch. Kunnen de mensen die campzone tof vinden alsjeblieft even deze reactie quoten zodat ik ze vervolgens kan afzeiken?

Bij voorbaat dank.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 02:08:49 #242
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_71507638
Het gaat gewoon te ver.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 02:20:05 #243
32422 engessa
Who's dirty?
pi_71507743
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Inverted_World het volgende:

Bij voorbaat dank.
Ow, ik heb vanmiddag in de zon liggen slapen. Op Campzone. En nog geen spelletje gespeeld. Dus ja, die nerds bestaan ook. Nu broodje doner halen! Dat hebben ze hier.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:18:25 #244
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71508228
quote:

Het is eigenlijk nog zieliger om te zien dat mensen zoals jij er ook daadwerkelijk op in gaan, dan ben je zelf net zo triest

En die 2 reacties hadden totaal geen argumenten nodig. Iedereen weet dat BrEeZeRs triest en dom zijn.
Daarnaast pown jij jezelf door met die laatste zin van je.

Ps: Misschien kan jij jouw vrije tijd beter besteden aan doorleren. Met MBO-ICT bereik je namelijk helemaal niks, dat niveau had ik jaren geleden al zonder ervoor naar school te moeten
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71508233
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 02:20 schreef engessa het volgende:

[..]

Ow, ik heb vanmiddag in de zon liggen slapen. Op Campzone. En nog geen spelletje gespeeld. Dus ja, die nerds bestaan ook. Nu broodje doner halen! Dat hebben ze hier.
Gast, ga dan gewoon naar een normale camping?
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:27:02 #246
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71508275
quote:
Hoi, ik ben Biels. Ik kom reageren. Ik begrijp wat je wilt zeggen. Je probeert een gevatte diss te maken door de zaken om te draaien en ons de nerds te maken. Wij, die gewoon even een topic aanmaken en hierop reageren. Ik weet niet wat jouw mentale capaciteiten zijn, maar hier heeft de gemiddelde fokker geen uren voor nodig.
quote:
Nee tuurlijk, je komt niet naar Campzone om te gamen. Je komt om lekkere sletjes te hosselen en muziek te luisteren . Gast, hou op. 90% van de bezoekers van Campzone komt om daar spelletjes te spelen, dat jij toevallig even een gitaarverkrachting erbij mag spelen wil niet zeggen dat de rest van het festival jouw voorkeuren volgt.
quote:

Nutteloze mensen als wij? Ik draag meer bij aan de maatschappij dan dat pauperwebdesign van jou ooit zal doen, dus begin niet over nutteloos. En achter je rug om? Het staat op internet, het domein van fucking Campzone. Misschien omdat het niet op tweakers staat is het achter je rug om, bedoel je?
En waarom zouden de Campzoners ons kunnen uitlachen? Omdat ze niks op ons weten en de lachjes baseren op echt oprecht helemaal niks? Niet eens op een rutgerfilmpje? Misschien enkel op een misplaats gevoel van suprematie omdat jullie nou eenmaal "doen wat jullie leuk vinden"? . Newsflash: andere mensen doen ook wat ze leuk vinden, jij bent niet beter omdat de dingen die je leuk vind nou eenmaal lame zijn.
quote:

Het kan je geen zak schelen, daarom kom je met een betoog van H.P. Lovecraft jaloers op zou zijn . Flikker toch op. Verder, afkraken? Die twee-en-een-halve ongefundeerde aanname die jij als afkraken betitelt komt niet eens in de buurt van de waarheid. Dus terwijl jij toch een goed uur (lees de eerdere notitie over beperkte hersencapaciteit) doet om deze post eruit te trappen hebben wij alweer een lekker wijf aan onze neukspies geramd.

Verder, werken voor de samenleving? Op wat voor manier draag jij dan concreet bij aan de samenleving van dit moment? Serieus, ik ben benieuwd. Welke website heb jij gemaakt die mijn leven dusdanig zal veranderen dat men je naam eeuwen later nog steeds scandeert op de interwebz?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:31:01 #247
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_71508295
Ik zit op Campzone en heb het naar m'n zin..

De rest kan lekker te tyfus krijgen .
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:32:20 #248
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71508301
Ja, want jij mag ons wel de tyfus wensen en wij jou niet. Ongelooflijke faalhaas.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:33:48 #249
236839 TimKuik
pi_71508307
Tuurlijk mag dat wel. Zeg ik dat dat niet mag?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:36:12 #250
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71508317
Niks mee te maken wat jij wel en niet zegt. Je doet blijken dat iedereen die het niet accepteert de tyfus kan krijgen, terwijl jij niet accepteert dat iemand iets niet accepteert. Dientengevolge moet je niet zo janken met je altobek en vooral op Campzone blijven, maar niet komen huilen hier over hoe leuk het wel niet is en dat we jullie moeten respecteren.
pi_71508322
|\|¤®|)0\/\/$$$

.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:38:08 #252
236839 TimKuik
pi_71508323
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:36 schreef Biels het volgende:
Niks mee te maken wat jij wel en niet zegt. Je doet blijken dat iedereen die het niet accepteert de tyfus kan krijgen, terwijl jij niet accepteert dat iemand iets niet accepteert. Dientengevolge moet je niet zo janken met je altobek en vooral op Campzone blijven, maar niet komen huilen hier over hoe leuk het wel niet is en dat we jullie moeten respecteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71508328
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:38 schreef TimKuik het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Jah'.
pi_71508330
Tof topic dit, lekker ongegeneerd bashen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:41:40 #255
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71508338
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:38 schreef TimKuik het volgende:

[..]

SPOILER
Ga je ook nog inhoudelijk hierop in of blijft het bij de welbekende "wat je zegt ben je zelf"-retoriek, verrassend vaak gebruikt door lelijke alto's op campzone die stiekem proberen anderen af te zeiken?
pi_71508345
Ik heb maar één woord hiervoor en dat is: Bier.
pi_71508347
En nu is deze baas droomjagen, toelers.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:44:03 #258
236839 TimKuik
pi_71508351
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:39 schreef ImTheBase het volgende:

[..]

'Jah'.
Yep

Verder heb ik geen probleem met mensen die er moeite mee hebben hoor. Alleen vind ik het overbodig om het zo te bashen. Als je om 03:36 een post op Fok maakt over hoe triest iemand anders wel niet is zegt dat meer over jezelf . Moet je niet in de kroeg zijn? Normaal zal ik dat ook zijn rond deze tijd maar zit nu dus in een tent, beetje te chillen en te gamen.

Groetjes !
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:46:13 #259
236839 TimKuik
pi_71508358
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:41 schreef Biels het volgende:

[..]

Ga je ook nog inhoudelijk hierop in of blijft het bij de welbekende "wat je zegt ben je zelf"-retoriek, verrassend vaak gebruikt door lelijke alto's op campzone die stiekem proberen anderen af te zeiken?
Vind je het jammer dat niemand met je mee wou?
pi_71508389
Tim Kuik op campzone

niet illegaal muziek en bestanden uitwisselen he
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:56:16 #261
236839 TimKuik
pi_71508403
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:54 schreef zomgmoz het volgende:
Tim Kuik op campzone

niet illegaal muziek en bestanden uitwisselen he
Ik ben er voor de controle!
Wij fixen de goodie bags!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:03:32 #262
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_71508422
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:46 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Vind je het jammer dat niemand met je mee wou?
val kapot met je graforganisatie kanker nsber nazi incest gedrocht met je breintumor contactgestoorde uit de samenleving geweerde copyright jostie smerige dierenverkrachter met je aids nageslacht wat je niet hebt omdat je zaad weggerot is net als je ballen en zit je daar op kankerzone aids aids aids in jouw bloedbaan fag die je bent ik heb speciaal voor jou mac osx valkery gi joe harry potter windows 7 office 2007 adobe suite en prototype 8 keer gebrand en ga ze nu lekker verkopen 10 euro per stuk dat is 8x8x10 640 euro profit daar koop ik envloppen en antrax van zodat ik je lekker lang kan lastigvallen en mods laat dit gvd staan of je bent zelf n nsdap-er
pi_71508430
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

val kapot met je graforganisatie kanker nsber nazi incest gedrocht met je breintumor contactgestoorde uit de samenleving geweerde copyright jostie smerige dierenverkrachter met je aids nageslacht wat je niet hebt omdat je zaad weggerot is net als je ballen en zit je daar op kankerzone aids aids aids in jouw bloedbaan fag die je bent ik heb speciaal voor jou mac osx valkery gi joe harry potter windows 7 office 2007 adobe suite en prototype 8 keer gebrand en ga ze nu lekker verkopen 10 euro per stuk dat is 8x8x10 640 euro profit daar koop ik envloppen en antrax van zodat ik je lekker lang kan lastigvallen en mods laat dit gvd staan of je bent zelf n nsdap-er
.....
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:07:17 #264
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_71508442
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:04 schreef zomgmoz het volgende:

[..]

.....
ik maak graag pastei van zijn verneukte lever
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:07:31 #265
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71508443
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

En dan noem je hem contactgestoord ! ! !
Ps: Jij gelooft dat hij het echt is?
Haha Jap jonge trollgod
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:08:07 #266
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_71508446
Niet nodig
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:08:52 #267
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_71508450
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:07 schreef Japsnars het volgende:

[..]

En dan noem je hem contactgestoord ! ! !
Ps: Jij gelooft dat hij het echt is?
1 ik scheld graag op weekdieren met aids 2 nee
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:09:31 #268
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71508452
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:08 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Lief dagboek,

Vandaag heb ik geleerd hoe ik kan quoten op Fok!Forum
Haha Jap jonge trollgod
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:11:34 #269
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_71508456
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:09 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Lief dagboek,

Vandaag heb ik geleerd hoe ik kan quoten op Fok!Forum
of jouw opa is duits of je bent zelf ook n game autist
pi_71508505
pi_71509029
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:31 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit op Campzone en heb het naar m'n zin..

De rest kan lekker te tyfus krijgen .
Haha, en ik kan praten in Real Life en zelfs met meisjes! En dan niet van die gedrochten als Mis Lan.

Punt dus: jij probeert ons het gevoel te geven dat Campzone leuk is maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. Hoe was je schoolperiode? Hopelijk niet te veel gepest om je puistjes en je bierbuikje, en jammer hé dat jij nooit je bek open durfde te trekken in de klas en altijd bij je zielige gamervriendjes moest zitten die net zo lelijk als jouw zijn. En dat je alleen maar kan praten over computers en andere technische dingen. Nou, toen had je het zeker ook zo naar je zin!

Veel plezier schat!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 08:30:27 #272
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_71509038
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 08:28 schreef nuldertien.net het volgende:

[..]

Haha, en ik kan praten in Real Life en zelfs met meisjes! En dan niet van die gedrochten als Mis Lan.

Punt dus: jij probeert ons het gevoel te geven dat Campzone leuk is maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. Hoe was je schoolperiode? Hopelijk niet te veel gepest om je puistjes en je bierbuikje, en jammer hé dat jij nooit je bek open durfde te trekken in de klas en altijd bij je zielige gamervriendjes moest zitten die net zo lelijk als jouw zijn. En dat je alleen maar kan praten over computers en andere technische dingen. Nou, toen had je het zeker ook zo naar je zin!

Veel plezier schat!
QFT despite jouw. :/
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 08:58:07 #273
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_71509219
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:39 schreef Mr.Cooper het volgende:

Mag niet ontbreken.
Die nerd vanaf 1:20
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_71509314
Nerds die zeggen dat nerds tegenwoordig geaccepteerd worden moeten sowieso dood
Daarnaast nerds die zeggen dat een gamerskamp een sociaal gebeuren is
Nerds die naar een gamerskamp gaan en dan "zogenaamd" niet gamen
Nerds die naar een gamerskamp gaan voor de "chicks"

Nerds
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:31:26 #275
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71509438
Echte bazen gaan vanavond lekker naar Sneakerz !

Maar eerst werken tot half 7

Ben nu weer aant werk ( eigenlijk altijd als ik aan het werk ben zit ik op Fok! )
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71509656
Wat een trieste bedoeling is dat Campzone
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_71509703
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:44 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Yep

Verder heb ik geen probleem met mensen die er moeite mee hebben hoor. Alleen vind ik het overbodig om het zo te bashen. Als je om 03:36 een post op Fok maakt over hoe triest iemand anders wel niet is zegt dat meer over jezelf . Moet je niet in de kroeg zijn? Normaal zal ik dat ook zijn rond deze tijd maar zit nu dus in een tent, beetje te chillen en te gamen.

Groetjes !
niet om al te moeilijk te doen hoor, maar beetje chillen in een tent en gamen staat ongeveer op het zelfde niveau als thuis een beetje chillen en fokken
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_71509891
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:31 schreef Maikuuul het volgende:

Ben nu weer aant werk ( eigenlijk altijd als ik aan het werk ben zit ik op Fok! )
OMG ik ook
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:16:00 #279
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71509905
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:14 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

OMG ik ook
Daarom heb ik ook zoveel posts gemaakt de afgelopen tijd

Elke keer alsk aant werk was > fokken de ganse tijd.

Wtf moetje anders doen op het werk geld verdienen door wat mee te praten op een forum
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:28:29 #280
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71510033
Ik ben zelf ook een aantal jaar naar campzone geweest en het is zeker wel meer dan al die dagen achter een computer zitten in je tentje. Natuurlijk zullen er ook mensen komen die net zo goed thuis achter het internet kunnen zitten aangezien er niet veel meerwaarde is aan de LAN.
Ik ben zelf geen gamer en deed op wat unreal tournament en bomberman weinig aan games. Voor mij was het vooral vergelijkbaar met een "normale" jongerencamping waar je gezellig een biertje drinkt met je buren en je over de camping mensen leert kennen. Alleen is de doelgroep hier niet breezah's en mooiboys zoals een gemiddelde camping op salou oid.
Er worden op campzone verschillende dingen georganiseerd waaronder dus competities. Die zijn er dus in computer/console games en ook met real life activiteiten als voetbal, hindernisbaan en nog wat dingen. Een van de meest geniale spellen vond ik zeepvoetbal, waarbij een groot zeil met groene zeep en water kanker glad word gemaakt, er een omheining is van strobalen die voor het doel iets naar buiten staan. De meeste moeite heb je dan aan het lopen achter een bal aan en belans houden, en je voetbalskills op normale ondergrond zijn bijna niet van toepassing daardoor. En natuurlijk vollop slidings maken want als je dan toch al gaat glijden kan je beter een tegenstander meenemen
Mooi was ook nadat dat glijfestijn afgelopen was er spontaan een nieuwe spel verzonnen werd: Levend bowlen.
Men gaat met een groepje als kegels staan met benen bij elkaar stil en 1 persoon die dient als levende bowlingbal en neemt een aanloop om daarna zichzelf werpend over het zeil om zo veel mogelijk mensen om te gooien ! Vaag gevoel als zo iemand aan komt glijden en je ineens onderuit geveegd word

Een groot voordeel aan zo'n grote LAN is vooral ook de DC++ hub in het netwerk waarin je dus echt al het ondenkbare aan muziek, film, software, porno en andere data kan vinden. Van verschillende versies van drivers voor een hele hoop hardware(handig als je daar je pc opnieuw installeerd en het internet er daar uit ligt, alhoewel het sowieso handiger is om het over de 100mbit lijn binnen te halen.)tot elke film die op imdb staat zo ongeveer. Laatste keer dat ik er was was er 1 gast die een totaal van 6 terabyte deelde aan data
En als je iets nodig hebt of ergens hulp bij nodig hebt of gewoon wat wilt ondernemen en mensen uitnodigd is er het intranetforum en de IRC-chatwaar er genoeg mensen zijn die je kunnen helpen of wel in zijn voor wat leuks.
Je deelt met z'n allen een passie voor computers en je kan dan praten over onderwerpen die begrepen worden waar je normaal bij de meeste mensen grote vraagtekens op hun voorhoofd ziet verschijnen als ze bepaalde termen horen.

Maar laatste 2 jaar ben ik niet meer geweest, had het wel gezien en ik zat eigenlijk vooral wat te voetballen, muziek te luisteren, te chillen met allemaal mensen en te blowen. En ik geef nu liever geld uit aan feesten door de zomer want thuis en op feestjes ken ik ook wel blowen en chillen en aangezien ik dus niet echt een gamer ben heeft CZ niet veel meerwaarde meer voor mij. Maar ik heb er zeker wel leuke herinneringen aan en er ook mensen leren kennen die ik nu nog spreek. Er komt echt van alles(Wat wil je met zo'n populatie, daar moet wel diversiteit zijn)en de teruggetrokken autistische game-nerd behoort zeker tot de minderheid. De meerderheid is gewoon gezellig aan het kamperen en bieren en besteed een deel van de tijd maar aan de computer/games.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_71510035
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:44 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Yep

Groetjes !
Niet om het een of het ander, maar volgens mij zijn maandag, donderdag en zaterdag de meest gangbare uitgaansavonden. Niet de vrijdag.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:29:31 #282
166265 Acinonyx
pi_71510045
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:31 schreef Maikuuul het volgende:

Hahaha werken, geld verdienen..
.
pi_71510237
Leven.
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:50:39 #284
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71510332
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:28 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Niet om het een of het ander, maar volgens mij zijn maandag, donderdag en zaterdag de meest gangbare uitgaansavonden. Niet de vrijdag.
Kijk de zaterdag is wel weer de dag waar je over het algemeen vaker op uitgaat dan vrijdag, maar vrijdag is zeker wel een gangbare uitgaansavond. Imo veel meer dan maandag of donderdag. Als je kijkt naar wanneer de meeste feesten worden gegeven is dit toch vrijdag/zaterdag.

Maar ja waarom dagen kiezen om te feesten als je ook gewoon het weekend door ken feesten?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_71510537
Het gaat vast en zeker nu al helemaal los op Campzone.

Gasten hebben het zomercamphit You could be mine van Guns and Roses weer opstaan en lopen zich allemaal af te romen op een foto van Kim Holland.
Vanmiddag gaan er weer een paar een poging doen om Mis Lan te regelen alleen ze komen niet verder dan hihi( wat op zich niet zo heel raar is).
Verder gaan 60 nerds met zn alle 1 joint oproken en dan zijn ze allemaal gruwelijk stoned wat hiiiiiiiiilarische taferelen oplevert

[ Bericht 0% gewijzigd door stevenmac26 op 01-08-2009 11:21:30 ]
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_71510616
Zullen we er heen gaan met de fok!knokploeg? 10 man op 1400 moet lukken toch.
pi_71510854
Ik weet niet wat zieliger is.

Een berg kwasten die 11 dagen zich opsluiten in een kamp midden in de zomer.
Of al die bazen/internet G's die het nodig vinden om ze neer te gaan meppen of ellenlange betogen aan ze te wijden.
pi_71510856
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:11 schreef Jahr00n het volgende:
Zullen we er heen gaan met de fok!knokploeg? 10 man op 1400 moet lukken toch.
potje levend Call of Duty spelen
pi_71510900

En 3 punten voor Jos!
pi_71512381
LaPo.
Roken is lekker
pi_71512387
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
LaPo.
Nu dan.
Roken is lekker
pi_71512392
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:40 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Nu dan.
Ik zeg nu.
Roken is lekker
pi_71512396
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:41 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik zeg nu.
Roken is lekker
pi_71512399
Laatste post die wint.

Nerds zijn kankerlelijk.
Roken is lekker
pi_71512409
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Laatste post die wint.

Nerds zijn kankerlelijk.
Roken is lekker
pi_71512411
oehh spannend!
pi_71512415
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:42 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]
Roken is lekker
pi_71512419
lapo
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_71512429
TS is Sayid