Niet om het een of het ander, maar volgens mij zijn maandag, donderdag en zaterdag de meest gangbare uitgaansavonden. Niet de vrijdag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Yep
Verder heb ik geen probleem met mensen die er moeite mee hebben hoor. Alleen vind ik het overbodig om het zo te bashen. Als je om 03:36 een post op Fok maakt over hoe triest iemand anders wel niet is zegt dat meer over jezelf. Moet je niet in de kroeg zijn? Normaal zal ik dat ook zijn rond deze tijd maar zit nu dus in een tent, beetje te chillen en te gamen.
Groetjes!
Hahaha werken, geld verdienen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:31 schreef Maikuuul het volgende:
Echte bazen gaan vanavond lekker naar Sneakerz !
Maar eerst werken tot half 7
Ben nu weer aant werk( eigenlijk altijd als ik aan het werk ben zit ik op Fok!
)
Kijk de zaterdag is wel weer de dag waar je over het algemeen vaker op uitgaat dan vrijdag, maar vrijdag is zeker wel een gangbare uitgaansavond. Imo veel meer dan maandag of donderdag. Als je kijkt naar wanneer de meeste feesten worden gegeven is dit toch vrijdag/zaterdag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander, maar volgens mij zijn maandag, donderdag en zaterdag de meest gangbare uitgaansavonden. Niet de vrijdag.
potje levend Call of Duty spelenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:11 schreef Jahr00n het volgende:
Zullen we er heen gaan met de fok!knokploeg? 10 man op 1400 moet lukken toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |