Mijn poes aaien en dan een klap krijgen omdat je aan mijn tiet zou zitten? Hmm..quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:36 schreef Houzer het volgende:
Ik wou je poes nog aaien en dan subtiel je tiet aanraken, maar was bang dat ik dan een klap zou krijgen.
Die harige poesquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn poes aaien en dan een klap krijgen omdat je aan mijn tiet zou zitten? Hmm..
Aaah die.quote:
Een zwoele blik?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah die.
Nou nee hoor. Je had geen klap gekregen
Dat weet je nu nietquote:
Ja en dan schreeuw je zo keihard: WTF DOE JIJ NOU!! En dan Arie mij zo in elkaar slaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet je nu nietHad je het moeten doen
ik denk het ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:44 schreef Houzer het volgende:
Wij zijn alleen goed gneoeg om de tijd te doden op zn werk j.
O ja zo ben ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja en dan schreeuw je zo keihard: WTF DOE JIJ NOU!! En dan Arie mij zo in elkaar slaan.
Zat hij toen ook achter zijn pc?quote:
Die Disk?quote:
Heftig.quote:
Daar hebben wij anders heul geen vakantie voor nodig!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:56 schreef Orthello het volgende:
Kan wel merken dat het vakantie.
Iedereen zit zich lekker hier te vervelen
Neh die niequote:
Opeens. Heel raarquote:
Waar was hij eigenlijk druk meequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Neh die nie
Mijn man was zo gezellig om er niet bij te komen zitten maar lekker achter zijn pc te blijven
[..]
Opeens. Heel raar
Centjes H. Hij was druk met de centjes.quote:
Ik ook vaak, met uitgeven ervan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Centjes H. Hij was druk met de centjes.
We houden beide niet echt van shoppenquote:
Geld moet rollen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
We houden beide niet echt van shoppenDus dat zit wel goed.
Maar het ging wel over het geld dat we inmiddels niet meer bezitten
Dat heet toch mastruberen bij pubers ?quote:
Bier drinken met JohnnyKnoxville?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:09 schreef Houzer het volgende:
Maar ik heb nog geen goed excuus gevonden om voor vandaag het werk neer te gooien en lekker naar huis te gaan.
Te laat ik zit namelijk al.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:10 schreef Joene het volgende:
H,zeg dat je je anaal hebt laten uitwonen en dat je niet meer kan zitten?
Puik plan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bier drinken met JohnnyKnoxville?
Neuh..quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar is het geldig als excuus om eerder weg te kunnen van je werk?
Voetballen in de kooi, is dat synoniem aan neuken in de kut?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:19 schreef Tally het volgende:
Ik ga eens niet eerder naar huis!
Al kan ik dan wel gaan skeelerenen ............ (ik ben zijn naam vergeten) komt vanavond ook weer voetballen in de kooi
Dus heb ik wat te kijken
Neequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef Houzer het volgende:
[..]
Voetballen in de kooi, is dat synoniem aan neuken in de kut?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet nog even kijken wat ik vandaag bezorgd krijg door de Voedselbank.
Want!?!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:19 schreef Tally het volgende:
Ik ga eens niet eerder naar huis!
Krijg je nu maar 70% van je laatst verdiende salaris?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij bent er niet!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:44 schreef Houzer het volgende:
Godver ik ben weer te schijterig om mezelf overtuigend ziek te melden
Misschien zit er wel verse groente bij JK.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als het goed is eerste twee maanden 75%, daarna 70%.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:45 schreef Houzer het volgende:
Krijg je nu maar 70% van je laatst verdiende salaris?
Ow das nog best te doen dan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het goed is eerste twee maanden 75%, daarna 70%.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, maar ik heb volgende week woensdag nog wel een sollicitatiegesprek.
Dus misschien zit ik alleen maandag en dinsdag in de uitkering..
Ik ga zeggen:quote:
Vraag wanneer ken je beginnen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het goed is eerste twee maanden 75%, daarna 70%.
Dat zou zonde zijn, vind je gelijk weer een baan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, maar ik heb volgende week woensdag nog wel een sollicitatiegesprek.
Dus misschien zit ik alleen maandag en dinsdag in de uitkering..
Jezus ben je bang van je baas ofzo dat je zo een kutsmoes verzint ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ga zeggen:
Ik meld me ziek, want ik was vanochtend al niet lekker, maar ja paar paracetamool je kent dat wel en gewoon werken,
Maar ben zo misselijk en heb hoofdpijn en koud, en net kwam mn ontbijt er uitzetten via de keel.
Dus ik ga denk ik maar naar huis, vind je dat okay?
Nee maar ik voel me lullig als ik me ziek ga melden terwijl ik dat niet ben ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Jezus ben je bang van je baas ofzo dat je zo een kutsmoes verzint ?
Of "Even inloggen en dan kan ik aan de slag".quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:50 schreef Joene het volgende:
Vraag wanneer ken je beginnen.
Antwoord : zal ik blijven zitten ?
Dan ben je een echte kerel loop je naar je baas, zeg je ik wil een halve dag vrij ik heb geen reet zin vandaag er komt niks uit mn klauwen , dus of ik blijf zitten en doe geen fuck of ik neem vrij .quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:52 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee maar ik voel me lullig als ik me ziek ga melden terwijl ik dat niet ben ofzo.
Hehe zou wel lachen zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of "Even inloggen en dan kan ik aan de slag".
Ik denk dat ik dan gelijk thuis mag bijven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan ben je een echte kerel loop je naar je baas, zeg je ik wil een halve dag vrij ik heb geen reet zin vandaag er komt niks uit mn klauwen , dus of ik blijf zitten en doe geen fuck of ik neem vrij .
Welke functie?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:57 schreef Joene het volgende:
Wat denken jullie zou ik worden uitgenodigd op gesprek bij defensie ?
ik doe dat wel vaker wel is waar in iets gematigde toon.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan gelijk thuis mag bijven.
Systeembeheerder 3e lijns windows platform gelulquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef Houzer het volgende:
[..]
Welke functie?
Commandant der strijkrachten?
Kom je wel door de achtergrondkeuring?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef Joene het volgende:
Systeembeheerder 3e lijns windows platform gelulbij de dienst Defensie en Telematica ofzeau !
De sfeer is hier denk ik identiek aan hoe het was bij Hitler op kantoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:59 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe dat wel vaker wel is waar in iets gematigde toon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |