Ach dat bier kun je dan meteen in de lucht keilen, altijd een leuk gezicht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef rubbereend het volgende:
wow wat een tof feest, voor het eerst aanwezig geweestalleen de sneeuw in mijn bier was wat minder
daar ging het dus ook maar heen jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:29 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ach dat bier kun je dan meteen in de lucht keilen, altijd een leuk gezicht.
Daar was ik ook bij, Lima geeft iets heel intiems! Dat ging er iets subtieler aan toe dan bij Keeshond...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:58 schreef leonie-89 het volgende:
De zaterdag in de Lima (Global cLIMAx: Tommie & Pizoabollkin) was beter dan de zondag in de India!
Toen ging ik op mijn bek.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:14 schreef Huppelei het volgende:
Hoe zat het nou met die security die op ze bek ging en toen ging meppen? Kon het niet zo goed zien
Die russische dans in een cirkel was ook top!
Ik zou het echt geweldig vinden om bij KvH te mogen surveilleren. Zou ook alleen de dingen als veiligheidshekken en andere best wel zware dingen weg halen denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:53 schreef MadGuy het volgende:
Hoe zou dat nu gaan onder security? Trekken ze strootje wie er bij Kees van Hondt moet surveilleren of sturen ze gewoon het groentje?
Ik stond op een veilig afstandje toe te kijken en heb me helemaal kapot gelachen toen zo'n gast een doodsmak maakte van zo'n picknicktafelquote:
Echt mooi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:11 schreef rubbereend het volgende:
Af en toe hing/vloog er wat door de lucht
[ afbeelding ]
Het ligt hier ook nog in de tuin, zag ik gisterenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:36 schreef MadGuy het volgende:
Ik pluk nog steeds af en toe wat piepschuim uit mijn bed en dergelijke.
Hier vind ik af en toe nog wat in mijn schoenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het ligt hier ook nog in de tuin, zag ik gisteren
nee dit was vlak naast de picknicktafel vooraanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:43 schreef Horloge het volgende:
[..]
Echt mooi.
Vooral die vrouw die daar staat met een blik van "Wat ons hier toch gebeurt!".
Waar moet ik deze foto plaatsen trouwens, is dit rechts achterin de tent?
Kees draaide daar vorig jaar ergens in de winter (ja zo breed is de tijdspanne waarin het kon zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:46 schreef WeezerButler het volgende:
Tommie en Gustav draaien snel weer in EKKO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |