Morgen voor 2 weken luxemburg, daar is zondag kans op een onweersbui.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee, ik ga deze week op vakantie dus moet droog blijven
Beter dat het vanavond weer droog is. Dan wil ik kroegenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:26 schreef marcel-o het volgende:
Accuweather geeft idd in een timeline weer dat er om 3 uur en 21 uur gaat onweren
ben benieuwd
Ik wou eig hetzelfde zeggen, er is echt nog helemaal niks te zien van wat we vnv op ons dak zouden mogen krijgenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Duhh this nog maar begin van de middag, einde van de middag en avond begint het werkal moet je er dan ook niet veel op rekenen, je moet dus maar net geluk hebben
Nou, gisteren en eergisteren was de zuidwestkust toch echt het warmst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:02 schreef Xebber het volgende:
Het valt me de laatste dagen ook op dat het rond Lelystad gemiddeld ook warmer is dan in de rest van Nederland.
Op dit moment is het in NO-Limburg en ZO-Groningen na in Lelystad 't warmst met 27,7 graden.
Kan zomaar ontstaan hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik wou eig hetzelfde zeggen, er is echt nog helemaal niks te zien van wat we vnv op ons dak zouden mogen krijgen
Indd, heb zelf geen airco maar als ik even in de winkel ben is het wel lekker maar 1maal buiten krijg je gewoon een schok door je heen als of je omver wordt geblazenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond weer onweer als 't meezit
maar het is idd echt... debiel benauwd
'gelukkig' hebben we hier airco, maar die muur waar je tegenop loopt als je naar buiten gaat
W/NW dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:19 schreef marcel-o het volgende:
de wind is gedraaid en waait harder.
huis lucht lekker door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |