Dat deed ik maar toen gooide hij het dicht!!!!!!!! Hahahahaha!!quote:Biogarde schreef in het vorige topic
Klagen kan in het daarvoor bestemde topic.
Meer vrije tijd is nog meer kuttopics. Heel simpel te begrijpen toch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:57 schreef Ascendancy het volgende:
Kutklacht. Ik ben een scholier(vanaf volgende maand student), maar ik heb altijd tijd gehad om kuttopics te openen en wil dat best gaan doen als je lief kijkt
Disclaimer stond in het eerste topic... maar ja, modjes die zich vervelen he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef BasEnAad het volgende:
Gelukkig zijn jouw posts wel van een verheffend niveau!
Leuk werk heb je johquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:00 schreef Seam het volgende:
Het betekent ook dat ik al die kutscholen nu moet gaan schoonmaken
Ach het belachelijk goed en ik kan veel uren maken.quote:
Verder is je klacht wel terecht!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Disclaimer stond in het eerste topic... maar ja, modjes die zich vervelen he?
4 jaar terug geregistreerd en meerdere kwaliteitsposts in WFL en R&Pquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:09 schreef Adelante het volgende:
Op zich heeft TS een punt, hoewel ik nog twijfel of hij niet een van die grafirritante vakantiekloons is, die sinds een paar dagen het forum overspoelen
Nee dit is een pareltje: Aardig zijn tegen mongolenquote:
Nee. Alsof ik heel me vrije tijd verdoe met topics openen op FOK!.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Meer vrije tijd is nog meer kuttopics. Heel simpel te begrijpen toch?
Dit topic heet niet: "Ascendancy met schoolvakantie"quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee. Alsof ik heel me vrije tijd verdoe met topics openen op FOK!.
Ik zit juist minder achter de computer en heb minder inspiratie.
Ik geef je een ander inzicht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit topic heet niet: "Ascendancy met schoolvakantie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |