WikiTude is wel handig in een vreemde omgeving, mits in Nederland. Sky map is idd niet erg nuttig. Locale daarentegen wel, heb je die niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:08 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik had een aantal van die ook (sky map, wikitude enzo), maar dacht waarom? Ze maken mn menu alleen langer (daar moeten ze toch echt iets voor bedenken! Folders ofzo..) en ik ga ze toch nooit serieus gebruiken.
aScore en Splat!: Bugs zal ik wel even uitproberen.Bedankt.
Je kunt natuurlijk wel maps op je desktop zetten, en daar snelkoppelingen naar apps in plaatsenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:08 schreef BluesRebel het volgende:
Ik had een aantal van die ook (sky map, wikitude enzo), maar dacht waarom? Ze maken mn menu alleen langer (daar moeten ze toch echt iets voor bedenken! Folders ofzo..) en ik ga ze toch nooit serieus gebruiken.
aScore en Splat!: Bugs zal ik wel even uitproberen.Bedankt.
Ja, alleen blijven de programma's dan in je tab staan. Dus heb je niet zo veel aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel maps op je desktop zetten, en daar snelkoppelingen naar apps in plaatsen.
Ik weet niet wat de risico's precies zijn voor de G1 maar ik had t op mijn Magic gedaan (vervelend en ingewikkeld proces) en die ION R4 Lite ROM erop gegooid omdat iedereen zei dat die sneller was. Toen ik ermee speelde kwam ik erachter dat de standaard Vodafone ROM net zo snel of zelfs sneller was. En als je 'm eenmaal geroot hebt blijf je steeds naar de nieuwste willen gaan waardoor je telkens opnieuw moet beginnen met instellen. Ik heb nu de Vodafone ROM alweer een maand erop en dat hou ik zoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:38 schreef Djeez het volgende:
Ik wil graag mijn G1 rooten, maar wat zijn de risico's daarvan?
Wist ik nietquote:
Metal Detector is beterquote:- Tricorder.
Ik heb t een tijdje terug nog in dit topic gemeld!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet, nu wel. Mijn dank is groot!Gebruiksvriendelijker dan Imeem, mooi ook met de lyrics en albushoes erbij. Helaas valt hij geregeld uit, itt Imeem.
Nee, ik vind t geen probleem om zelf mijn telefoon op stil enzo te zetten via Useful Switchers. Die heb ik gewoon op mijn homescreen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
WikiTude is wel handig in een vreemde omgeving, mits in Nederland. Sky map is idd niet erg nuttig. Locale daarentegen wel, heb je die niet?
Ja klopt maar ik vind dat niet zo lekker werken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel maps op je desktop zetten, en daar snelkoppelingen naar apps in plaatsen.
Deze beter misschien:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:32 schreef BluesRebel het volgende:
aScore is goed maar ik zie alleen leagues. Hoe moet ik dan de CL en vriendschappelijke wedstrijd van bijv. Oranje volgen?En er is geen algemene live pagina met alle wedstrijden. Soccer Livescores heeft wel zo'n pagina maar geen competitiestanden. Jammer, nog steeds geen goede.
Heeft alleen Engeland, Duitsland, Spanje, Italiė en nog 1. Bovendien maakt ie gebruik van je GPS(geen idee waarom) en laat 'm aanstaan. Ik hou t maar bij aScore en heb http://iphone.livescore.com in mijn bladwijzersquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Deze beter misschien:
[ afbeelding ]
haha sound boeddha zijn wel lachen vind ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:04 schreef BluesRebel het volgende:
Owja.. ik zocht 'm via Cyrket vandaar. Wat een waardeloze app zeg, voor zo ver dat het is. Hij stuurt alleen je positie naar de site en opent alsnog browser. Hij is nog slechter dan de hyve app
En wat wordt de Market overspoelt met die nutteloze soundboards![]()
Second that. Hij is nog trager dan mijn ouwe N95, en dat wil wat zeggen. Toch maar rooten, of er een boel zooi afgooien?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik merk dat mijn Phone nu goed langzaamaan het worden is
Huh? Geen last van. Bedoel je omdat je zo veel apps erop hebt? Misschien installeer jij vooral apps die uit zichzelf starten/als backgroundservice werken. In TasKiller kun je dat wel in de gaten houden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik merk dat mijn Phone nu goed langzaamaan het worden is
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Huh? Geen last van. Bedoel je omdat je zo veel apps erop hebt? Misschien installeer jij vooral apps die uit zichzelf starten/als backgroundservice werken. In TasKiller kun je dat wel in de gaten houden.
k ga eens kijken bij me Magic dat als ik widgets en iconen van homescreen weg haal dan wat sneller werktquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb ook nogal wat apps geļnstalleerd en heb net als jij rond de 30 MB vrij en als ik kill rond de 45 MB.. voor mij is dat genoeg en reageert ie zeker niet traag. Ik ben er wel achter gekomen dat hoe meer je op je homescreens bent, hoe trager die reageert. Apps zullen niet zoveel uitmaken maar widgets nemen wel wat in. Als je de Hero hebt is dat niet bepaald optimaalIk heb alleen de muziekbalk, klok, zoekbalk en agenda erop staan.
Meldt t later maar hierquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:17 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k ga eens kijken bij me Magic dat als ik widgets en iconen van homescreen weg haal dan wat sneller werkt
effe widgets weg gehaald, het lijkt meteen sneller, net zoveel ram over.. nja, ff proberen zo..quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Meldt t later maar hier
Bedenk me trouwens net dat de Hero meer RAM heeft. Maar als ik op youtube naar de video's kijk lijken die widgets wel groot (qua geheugen).
Ik denk dat ik ook maar wat widgets weghaal. Die van WeatherBug laadt toch de helft van de tijd niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:39 schreef makkie88 het volgende:
[..]
effe widgets weg gehaald, het lijkt meteen sneller, net zoveel ram over.. nja, ff proberen zo..
Is die app van het Weer wat dan? Ik ben gek op het weer, en kijk dagelijks naar de weersverwachtingen op RTL, NOS en natuurlijk PP. Drenten zijn nu eenmaal gek op het weer. Ohja, heeft die Dizzler geen widget?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:48 schreef BluesRebel het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen weather-widgets hebben.. De temperatuur van vandaag voel ik wel, kan me niks schelen wat t precies is. En als ik de verwachtingen wil weten kijk ik wel in de app Het Weer of open ik de browser
Verbruikt in mijn ogen alleen maar energie en geheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |