Meldt t later maar hierquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:17 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k ga eens kijken bij me Magic dat als ik widgets en iconen van homescreen weg haal dan wat sneller werkt
effe widgets weg gehaald, het lijkt meteen sneller, net zoveel ram over.. nja, ff proberen zo..quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Meldt t later maar hier
Bedenk me trouwens net dat de Hero meer RAM heeft. Maar als ik op youtube naar de video's kijk lijken die widgets wel groot (qua geheugen).
Ik denk dat ik ook maar wat widgets weghaal. Die van WeatherBug laadt toch de helft van de tijd niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:39 schreef makkie88 het volgende:
[..]
effe widgets weg gehaald, het lijkt meteen sneller, net zoveel ram over.. nja, ff proberen zo..
Is die app van het Weer wat dan? Ik ben gek op het weer, en kijk dagelijks naar de weersverwachtingen op RTL, NOS en natuurlijk PP. Drenten zijn nu eenmaal gek op het weer. Ohja, heeft die Dizzler geen widget?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:48 schreef BluesRebel het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen weather-widgets hebben.. De temperatuur van vandaag voel ik wel, kan me niks schelen wat t precies is. En als ik de verwachtingen wil weten kijk ik wel in de app Het Weer of open ik de browser
Verbruikt in mijn ogen alleen maar energie en geheugen.
Ik vind het een leuke app hoor. Je hebt 4 tabbladen:quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is die app van het Weer wat dan? Ik ben gek op het weer, en kijk dagelijks naar de weersverwachtingen op RTL, NOS en natuurlijk PP. Drenten zijn nu eenmaal gek op het weer. Ohja, heeft die Dizzler geen widget?
Het Weer is idd toffe appquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke app hoor. Je hebt 4 tabbladen:
-Weer: 'Vandaag', 'Morgen' en in 'Tekst' zoals op teletekst. Van het KNMI.
-Verwacht: Komende 5 dagen.. temperatuur, neerslagkans, aantal mm, min temp, max temp, windrichting, windkracht
-Regen: Buienradar van buienradar (kan die app ook weg als je die al hebt)
-Actueel: Temperatuur, Zicht en Wind van nu.
Dizzler heeft geen widget nee. Alleen Imeem en Tunewiki voor zo ver ik weet.
Bij mij werkt die 5-dagen tab wel maar heb vaker gehoord dat ie niet werkt idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het Weer is idd toffe appRegen is veel sneller dan de speciale Buienradar-app. Helaas werkt de vijf dagentab niet, en het weer in het noorden (geen Friesland maar Drenthe) is niet al te duidelijk
De redding is nabijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:04 schreef BluesRebel het volgende:
En wat wordt de Market overspoelt met die nutteloze soundboards![]()
Niks voor mij. Maar over Doom.. is er iemand hier die dat speelt? Hoe is die?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef Djeez het volgende:
Tof, Wolfenstein 3D is nu ook op de Android verkrijgbaar![]()
Helaas is hij wel bijna 10MB![]()
[ afbeelding ]
Dacht gisteren dat t niks zou zijn maar vandaag is een update met 3 filters uitgekomen: 'Soundboard', 'Theme' en 'Widget' die je kunt activeren. Maar betwijfel of ik de app ga houden. Dan maar langs al die rotapps scrollen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
De redding is nabij![]()
http://www.androidplanet.(...)d-market-aanpasbaar/
Doom heb ik, ik speel het wel eens als ik op de wc zit of mijn collega's te imponeren. De SNES-emulator heb ik nog niet, ik weet niet waar je de games kunt vindenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Niks voor mij. Maar over Doom.. is er iemand hier die dat speelt? Hoe is die?
En iemand die SNESoid heeft uigeprobeerd?
Toen ik laatst werkte die niet.. binnenkort nog een keer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Doom heb ik, ik speel het wel eens als ik op de wc zit of mijn collega's te imponeren. De SNES-emulator heb ik nog niet, ik weet niet waar je de games kunt vinden
Ik heb dat programma al een paar dagen, maar nog niets gemerkt van die effecten. Misschien dat het bij een G1 anders is? Ik heb vandaag nog een nadeel ontdekt van mijn G1. De beltoon is haast niet te horen. Mijn vrouw had mij met spoed nodig (kleine meid wat ziek) en had me een paar geprobeerd te bellen. Ik had niets gehoord of gevoeld. De G1 zat in zijn hoesje in mijn broekzak die op mijn bovenbeen zit. Het geluid stond op z'n hardst en trillen stond aan. Ik kwam er pas achter toen het lampje van Missed Call fel knipperdequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Spare Parts is ook een leuke app, je krijgt 2 nieuwe effecten op je telefoon. Het omdraaien wordt mooier/leuker en je toetsenbord springt anders op je scherm.
Toch niet iets met blote tietuh hequote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Djeez het volgende:
Toffe app voor de mannen onder ons![]()
[ afbeelding ]
Er is nog niks bekend over een release in Nederland. (Ook niet of ie überhaupt komt. Hij is nog in Duitsland en Italië alleen verkrijgbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef TTD het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Samsung I7500 Galaxy uit komt in Nederland? Android + 8GB storage
http://www.gsmarena.com/samsung_i7500-2791.php
Op de bovenstaande link staat dat die al in Juni gereleased is maar ik kan hem nog in geen een winkel vinden.
Even kijkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Djeez het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog niet 1 gevonden..quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:59 schreef dramatiek het volgende:
Iemand een tip voor telefoonkosten software voor op de tel?
Dat heb ik op de Magic dus ook.. op mijn vorige telefoon ook al. Mooi kut is dat!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb dat programma al een paar dagen, maar nog niets gemerkt van die effecten. Misschien dat het bij een G1 anders is? Ik heb vandaag nog een nadeel ontdekt van mijn G1. De beltoon is haast niet te horen. Mijn vrouw had mij met spoed nodig (kleine meid wat ziek) en had me een paar geprobeerd te bellen. Ik had niets gehoord of gevoeld. De G1 zat in zijn hoesje in mijn broekzak die op mijn bovenbeen zit. Het geluid stond op z'n hardst en trillen stond aan. Ik kwam er pas achter toen het lampje van Missed Call fel knipperde
Het kan aan mij liggen maar bij alle plaatjes die jij plaatst bij Apps zie ik alleen een zwart wit 'icoon'.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Djeez het volgende:
[ afbeelding ]
Op je Androiddevice of op de pc?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar bij alle plaatjes die jij plaatst bij Apps zie ik alleen een zwart wit 'icoon'.
Dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar bij alle plaatjes die jij plaatst bij Apps zie ik alleen een zwart wit 'icoon'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |