abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71731739
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:17 schreef makkie88 het volgende:

[..]

k ga eens kijken bij me Magic dat als ik widgets en iconen van homescreen weg haal dan wat sneller werkt
Meldt t later maar hier

Bedenk me trouwens net dat de Hero meer RAM heeft. Maar als ik op youtube naar de video's kijk lijken die widgets wel groot (qua geheugen).
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:39:23 #177
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_71731855
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Meldt t later maar hier

Bedenk me trouwens net dat de Hero meer RAM heeft. Maar als ik op youtube naar de video's kijk lijken die widgets wel groot (qua geheugen).
effe widgets weg gehaald, het lijkt meteen sneller, net zoveel ram over.. nja, ff proberen zo..
  Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2009 @ 14:40:33 #178
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_71731893
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:39 schreef makkie88 het volgende:

[..]

effe widgets weg gehaald, het lijkt meteen sneller, net zoveel ram over.. nja, ff proberen zo..
Ik denk dat ik ook maar wat widgets weghaal. Die van WeatherBug laadt toch de helft van de tijd niet.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_71732144
Ik snap sowieso niet waarom mensen weather-widgets hebben .. De temperatuur van vandaag voel ik wel, kan me niks schelen wat t precies is. En als ik de verwachtingen wil weten kijk ik wel in de app Het Weer of open ik de browser Verbruikt in mijn ogen alleen maar energie en geheugen.

http://www.cyrket.com/package/com.androbex.activity

Werkt bij mij niet
Heeft de Hero wel bluetooth filesharing?
  Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2009 @ 14:56:17 #180
3926 crew  Djeez
pi_71732421
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:48 schreef BluesRebel het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen weather-widgets hebben .. De temperatuur van vandaag voel ik wel, kan me niks schelen wat t precies is. En als ik de verwachtingen wil weten kijk ik wel in de app Het Weer of open ik de browser Verbruikt in mijn ogen alleen maar energie en geheugen.

http://www.cyrket.com/package/com.androbex.activity

Werkt bij mij niet
Heeft de Hero wel bluetooth filesharing?
Is die app van het Weer wat dan? Ik ben gek op het weer, en kijk dagelijks naar de weersverwachtingen op RTL, NOS en natuurlijk PP. Drenten zijn nu eenmaal gek op het weer. Ohja, heeft die Dizzler geen widget?
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_71733688
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:56 schreef Djeez het volgende:

[..]

Is die app van het Weer wat dan? Ik ben gek op het weer, en kijk dagelijks naar de weersverwachtingen op RTL, NOS en natuurlijk PP. Drenten zijn nu eenmaal gek op het weer. Ohja, heeft die Dizzler geen widget?
Ik vind het een leuke app hoor. Je hebt 4 tabbladen:
-Weer: 'Vandaag', 'Morgen' en in 'Tekst' zoals op teletekst. Van het KNMI.
-Verwacht: Komende 5 dagen.. temperatuur, neerslagkans, aantal mm, min temp, max temp, windrichting, windkracht
-Regen: Buienradar van buienradar (kan die app ook weg als je die al hebt )
-Actueel: Temperatuur, Zicht en Wind van nu.

Dizzler heeft geen widget nee. Alleen Imeem en Tunewiki voor zo ver ik weet.
  Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2009 @ 15:49:21 #182
3926 crew  Djeez
pi_71734150
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:35 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik vind het een leuke app hoor. Je hebt 4 tabbladen:
-Weer: 'Vandaag', 'Morgen' en in 'Tekst' zoals op teletekst. Van het KNMI.
-Verwacht: Komende 5 dagen.. temperatuur, neerslagkans, aantal mm, min temp, max temp, windrichting, windkracht
-Regen: Buienradar van buienradar (kan die app ook weg als je die al hebt )
-Actueel: Temperatuur, Zicht en Wind van nu.

Dizzler heeft geen widget nee. Alleen Imeem en Tunewiki voor zo ver ik weet.
Het Weer is idd toffe app Regen is veel sneller dan de speciale Buienradar-app. Helaas werkt de vijf dagentab niet, en het weer in het noorden (geen Friesland maar Drenthe) is niet al te duidelijk
pi_71735809
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:49 schreef Djeez het volgende:

[..]

Het Weer is idd toffe app Regen is veel sneller dan de speciale Buienradar-app. Helaas werkt de vijf dagentab niet, en het weer in het noorden (geen Friesland maar Drenthe) is niet al te duidelijk
Bij mij werkt die 5-dagen tab wel maar heb vaker gehoord dat ie niet werkt idd.
  Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2009 @ 22:28:19 #184
3926 crew  Djeez
pi_71745422
Tof, Wolfenstein 3D is nu ook op de Android verkrijgbaar

Helaas is hij wel bijna 10MB
  Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2009 @ 23:09:50 #185
3926 crew  Djeez
pi_71746952
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:04 schreef BluesRebel het volgende:

En wat wordt de Market overspoelt met die nutteloze soundboards
De redding is nabij
http://www.androidplanet.(...)d-market-aanpasbaar/
pi_71758564
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef Djeez het volgende:
Tof, Wolfenstein 3D is nu ook op de Android verkrijgbaar

Helaas is hij wel bijna 10MB
[ afbeelding ]
Niks voor mij. Maar over Doom.. is er iemand hier die dat speelt? Hoe is die?
En iemand die SNESoid heeft uigeprobeerd?
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:09 schreef Djeez het volgende:

[..]

De redding is nabij
http://www.androidplanet.(...)d-market-aanpasbaar/
Dacht gisteren dat t niks zou zijn maar vandaag is een update met 3 filters uitgekomen: 'Soundboard', 'Theme' en 'Widget' die je kunt activeren. Maar betwijfel of ik de app ga houden. Dan maar langs al die rotapps scrollen.
  Redactie Frontpage maandag 10 augustus 2009 @ 19:07:43 #187
3926 crew  Djeez
pi_71768166
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Niks voor mij. Maar over Doom.. is er iemand hier die dat speelt? Hoe is die?
En iemand die SNESoid heeft uigeprobeerd?
Doom heb ik, ik speel het wel eens als ik op de wc zit of mijn collega's te imponeren. De SNES-emulator heb ik nog niet, ik weet niet waar je de games kunt vinden
pi_71770927
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Djeez het volgende:

[..]

Doom heb ik, ik speel het wel eens als ik op de wc zit of mijn collega's te imponeren. De SNES-emulator heb ik nog niet, ik weet niet waar je de games kunt vinden
Toen ik laatst werkte die niet.. binnenkort nog een keer.
Ik ging er automatisch van uit dat je ROMs(die games) zelf van het internet moest halen. Hetzelfde als een emulator op je spel.

Spare Parts is ook een leuke app, je krijgt 2 nieuwe effecten op je telefoon. Het omdraaien wordt mooier/leuker en je toetsenbord springt anders op je scherm.
pi_71771712
Iemand een tip voor telefoonkosten software voor op de tel?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  Redactie Frontpage maandag 10 augustus 2009 @ 21:02:34 #190
3926 crew  Djeez
pi_71771791
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Spare Parts is ook een leuke app, je krijgt 2 nieuwe effecten op je telefoon. Het omdraaien wordt mooier/leuker en je toetsenbord springt anders op je scherm.
Ik heb dat programma al een paar dagen, maar nog niets gemerkt van die effecten. Misschien dat het bij een G1 anders is? Ik heb vandaag nog een nadeel ontdekt van mijn G1. De beltoon is haast niet te horen. Mijn vrouw had mij met spoed nodig (kleine meid wat ziek) en had me een paar geprobeerd te bellen. Ik had niets gehoord of gevoeld. De G1 zat in zijn hoesje in mijn broekzak die op mijn bovenbeen zit. Het geluid stond op z'n hardst en trillen stond aan. Ik kwam er pas achter toen het lampje van Missed Call fel knipperde
  Redactie Frontpage maandag 10 augustus 2009 @ 21:05:34 #191
3926 crew  Djeez
pi_71771876
Toffe app voor de mannen onder ons

pi_71772836
Iemand enig idee wanneer de Samsung I7500 Galaxy uit komt in Nederland? Android + 8GB storage

http://www.gsmarena.com/samsung_i7500-2791.php
Op de bovenstaande link staat dat die al in Juni gereleased is maar ik kan hem nog in geen een winkel vinden.
pi_71772987
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Djeez het volgende:

[ afbeelding ]
Toch niet iets met blote tietuh he ?
pi_71773699
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef TTD het volgende:
Iemand enig idee wanneer de Samsung I7500 Galaxy uit komt in Nederland? Android + 8GB storage

http://www.gsmarena.com/samsung_i7500-2791.php
Op de bovenstaande link staat dat die al in Juni gereleased is maar ik kan hem nog in geen een winkel vinden.
Er is nog niks bekend over een release in Nederland. (Ook niet of ie überhaupt komt. Hij is nog in Duitsland en Italië alleen verkrijgbaar.

En bij de Magic krijg je ook gewoon 8 GB
quote:

[ afbeelding ]
Even kijken
pi_71773749
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:59 schreef dramatiek het volgende:
Iemand een tip voor telefoonkosten software voor op de tel?
Ik heb er nog niet 1 gevonden..
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:02 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik heb dat programma al een paar dagen, maar nog niets gemerkt van die effecten. Misschien dat het bij een G1 anders is? Ik heb vandaag nog een nadeel ontdekt van mijn G1. De beltoon is haast niet te horen. Mijn vrouw had mij met spoed nodig (kleine meid wat ziek) en had me een paar geprobeerd te bellen. Ik had niets gehoord of gevoeld. De G1 zat in zijn hoesje in mijn broekzak die op mijn bovenbeen zit. Het geluid stond op z'n hardst en trillen stond aan. Ik kwam er pas achter toen het lampje van Missed Call fel knipperde
Dat heb ik op de Magic dus ook.. op mijn vorige telefoon ook al. Mooi kut is dat!!

[ Bericht 3% gewijzigd door BluesRebel op 10-08-2009 22:44:51 ]
pi_71773807
Het is een menstruatie app
Daar zijn er idioot veel van in de Market.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:02:01 #197
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71775610
quote:

[ afbeelding ]
Het kan aan mij liggen maar bij alle plaatjes die jij plaatst bij Apps zie ik alleen een zwart wit 'icoon'.

Ik zit te kijken naar een goede Podcast app.
Ik kom ACast tegen, die is idioot goed gereviewt. Heeft iemand die in gebruik toevallig?
Life is what you make it.
  Redactie Frontpage maandag 10 augustus 2009 @ 23:04:34 #198
3926 crew  Djeez
pi_71775703
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen maar bij alle plaatjes die jij plaatst bij Apps zie ik alleen een zwart wit 'icoon'.
Op je Androiddevice of op de pc?
pi_71775925
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat is ook de bedoeling Dat het een QR-code ofzo.. je moet ze scannen met de app Barcode Scanner en dan Open Browser kiezen.. brengt ie je automatisch naar die app in de Market
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:10:46 #200
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71775929
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef Djeez het volgende:

[..]

Op je Androiddevice of op de pc?
Ah, ik snap hem al. Op de PC. Ik surf toch het meest met de PC
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties