Je wallpaper die je nu hebt zal wel weggaan maar daarna kun je dat uitzetten waardoor ie wel blijft staan na een verandering in FreshFace. Je kan je huidige wallpaper wel opnieuw als wallpaper instellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar blijven je wallpapers dan wel bestaan? Ik ben trouwens nog op zoek naar een goede screensaver, bestaan die überhaupt wel voor Android?
Ik heb het wel geinstalleerd, althans Ebuddy maar kwam er gisteren ook achter dat ik dat helemaal niet zo handig vond. Wel lollig om na ruim 5 jaar weer eens door mijn ICQ contactlist te bladeren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben al moe nadat ik een smsje op mijn Magic gemaakt heb, ik ga echt niet MSN'en er op.
.
Hmm.. zal die 's installeren. Dankjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:44 schreef Devolution het volgende:
Ik merkte net in Hi MSN dat je voortaan kunt zien als je gesprekspartner aan het typen is (linksbovenin). Ook emoticons worden nu ondersteund
Que? Je bedoelt dat als je het rode telefoontje hebt gedrukt en de scherm gelocked is, en dan een knop druk waardoor je de tijd, vodafone enzo ziet op een grijze vlak.. de achtergrond DAARACHTER? Dat is toch de gewone achtergrond die je ook hebt als je 'm van de lock afhaalt? En als je die verandert, verandert die van de lock toch ook? Zijn toch altijd hetzelfde?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben jullie op de Magic trouwens hetzelfde probleem dat als je de achtergrond van het schermblokkeringsscherm wil veranderen, dat je niet uit de achtergrondgalerie kan kiezen, terwijl de standaard achtergrond wel vand e achtergrondgalerie komt?
Ow nee dat hebben wij inderdaad niet. Bij ons moet je menu drukken om van de lock af te komen. En achter dat grijze lock-schermpje met tijd, datum, provider enzo zie je je gewone achtergrond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, blijkbaar is het anders bij de Hero. Als ik op de aan-knop druk krijg ik een scherm met de tijd e.d. en een custom achtergrond dat ik naar beneden moet slepen om de telefoon te unlocken. Ik dacht dat het wel hetzelfde zou zijn bij de Magic.
Ik heb deze ook bijna allemaal, alleen aangevuld met:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef BluesRebel het volgende:
Voor de nieuwe eigenaars (van de Hero), wat apps die ik heb. Misschien hebben jullie er wat aan. Heb ook maar wat games ertussen gezet
-Het Weer (zowel buienradar, huidige weer en verwachtingen)
-NewsRob (RSS-reader die gebruik maakt van Google Reader
-Taskiller ('taakbeheer')
-Music on Demand (muziek zoeken en beluisteren, nog beta, streaming nog niet echt geweldig, maar te doen als je verbinding goed is)
-Note pad
-eBuddy
-Barcode scanner
-Pricewatch scanner (barcode scannen en hij zoekt in pricewatch van tweakers.. barcode scanner voor nodig)
-Ringdroid (eigen muziek files bewerken en instellen als een beltoon, alarm, etc.)
-Astro (file manager)
-Useful switchers (zoals de naam zegd erg useful.. alle belangrijke knoppen in 1: stil, trillen, normaal, wifi, gps, bluetooth, 2g/3g etc.)
-Shazam (muziek laten beluisteren en hij zoekt op welk nummer t is.
-PicSay (photo-editor)
-Missed Call (app waarmee je kan instellen wat ie moet doen bij ongelezen bericht of gemiste oproep: welke kleur led, na hoeveel minuten een waarschuwing, wat doen etc.)
-imeem Mobile (een 'lastfm' app)
-Iconic memory (game)
-Convertdroid (wissel kledingmaten, afstandmetingen, temperatuur en van alles om naar andere standaarden)
-Car mode (als je dit aandoet en gebeld wordt gaat de telefoon bij opnemen onmiddellijk naar speaker, voor in de auto)'
-Backgrounds (wallpaper app)
-APNdroid (sluit alle internetverbinding, voor vakantie)
-Cardar samen met Radar (stel 'm in als je ergens bent , bijv op een groot parkeerplek en doe 'm later weer aan en hij vertelt je door middel van een radar welk kant je op moet om daar weer te komen. Probeer nu 'Where is my car' die gebruik maakt van Maps ipv een radar maar nog niet echt getest
-Compass (compas)
-Space War (game)
-Solitaire (game)
-Ultimate Stopwatch & Timer (stopwatch en timer dus)
-Tiltmazes (game)
-Labyrinth Lite (game)
-OpenSudoku (game)
Ik had een aantal van die ook (sky map, wikitude enzo), maar dacht waarom? Ze maken mn menu alleen langer (daar moeten ze toch echt iets voor bedenken! Folders ofzo..) en ik ga ze toch nooit serieus gebruiken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb deze ook bijna allemaal, alleen aangevuld met:
- Wikitude![]()
- aScore
- Chess
- Doom
- Advanced Task Killer
- Locale![]()
- Layar
- Key Ring
- Sky Map
- Splat!: Bugs
- TuneWiki
- Translate
- System Monitor
Deze kende ik nog niet, nu wel. Mijn dank is groot!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:02 schreef DennisMoore het volgende:
- Dizzler (streaming online music)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |