NewsRobquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zoek nog een goede RSS-feed reader om verschillende feeds gemakkelijk in uit te lezen. Ik kom er al browsend door de market weinig tegen. Geen die meer dan 3 sterren hebben althans. Heeft iemand hier een goede tip/ ervaring?
Mwah.. ik denk dat dat wel meevalt. Die Google-topman was niet verplicht om te doen wat hij deed. Hij is alleen maar bij Apple vertrokken omdat het moest. Aangezien hij nog steeds bevriend is met de Apple-topmannen denk ik dat ie nog wel om hun denkt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:27 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)rd-over-conflict-of/
Google's Eric Schmidt resigns from Apple board over "conflict of interest"
Dit kan positieve dingen met zich meebrengen voor AndroidWaar Eric Schmidt eerst moest oppassen voor zijn positie in de Board of Directors, lijkt het me nu dat Google vol gas kan gaan met Android.
Google claimt naar mijn weten ook niet dat het een grote update is. Versienummers e.d. zijn nog niet bekend, dus als het niet zo'n grote update wordt zou het zomaar kunnen dat ze het versienummer 1.7 geven of zoquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Mwah.. ik denk dat dat wel meevalt. Die Google-topman was niet verplicht om te doen wat hij deed. Hij is alleen maar bij Apple vertrokken omdat het moest. Aangezien hij nog steeds bevriend is met de Apple-topmannen denk ik dat ie nog wel om hun denkt.
Maar over Donut.. die gaat dus geen gestures, multitouch enzo meenemen. Wat voor kleine rotupdate is het dan.. dan stelt het toch niks meer voor?En is er al een releasedate?
Dank je. Ik was vanmiddag al begonnen met het vullen van de Google Reader idd. Newsrob was al een van de beter gewaardeerde maar deze enthousiaste reactie trekt me wel over de streep. Ik ga hem zo ook eens installeren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
NewsRob
Je gooit de RSS feeds in Google Reader en hij haalt ze op.
Je kan die MP4 er toch ook via een USB kabel op zetten? Waarom via Wi-Fi?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil via wifi mijn Magic aan mijn netwerk hangen en zo bijv een mp4 er op gooien voor in de trein (ik noem maar wat). Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik kan wel verbinding maken, maar op mijn netwerk wordt mijn telefoon niet gezien.
Gmote werkt super trouwens.
Met uitzondering van het feit dat ik hem niet standaard open kan hebben op een van mijn homescreens...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef Schanulleke het volgende:
Heb hem nu in gebruik en het doet precies wat ik wou
Als widget? Nee kan inderdaad niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met uitzondering van het feit dat ik hem niet standaard open kan hebben op een van mijn homescreens...
Dat vind ik wel jammerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als widget? Nee kan inderdaad niet.
Omdat ik vind dat het moet kunnenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je kan die MP4 er toch ook via een USB kabel op zetten? Waarom via Wi-Fi?
Heb ik weer gedeletet. Veel te groot en werkt niet fijn. Doom is veel beter, slechts 400KB. De rest zet hij op je SD-kaart.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:13 schreef BluesRebel het volgende:
En debben jullie Space War al gedownload?Één van de betere spellen voor Android.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |