Speedtest is normaal vrij betrouwbaar. Wekelijks meet ik wel de snelheid van mijn Telfort ADSL, hetgeen abominabel slecht is. De andere paar keren haalde ik ook hoge waarden bij Speedtest van T-Mobile. Is er anders nog een andere snelheidsmeetsite?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik kom nog niet eens in de buurt van de theoretische 3,6mbit van VodafoneOp een goede dag haal ik misschien een keer 1mbit, maar dat is al zeldzaam.
1000 kilobytes per seconde lijkt me trouwens erg sterk... Dat is 8mbit per seconde en W&W standaard haalt volgens T-Mobile max. 384 kilobytes/kilobits (T-mobile is hier niet duidelijk in).
Het is dan ook geen UMTS, maar HSUPA. Maar heeft de afstand tot de mast niets met de snelheid te maken dan? Ik gok de afstand tot de eerstvolgende mast hooguit 100 meter. De snelheid was overigens buiten gemeten, eenmaal binnen zakte de snelheid enorm terug.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:44 schreef Devolution het volgende:
Het maximum van UMTS is volgens mij 3.6Mb/s dus 1MB/s down lijkt me sterk
Bedankt voor de tip, ik heb nu Speedtest uit de Market gehaald. Ik zit binnenshuis nu op een downloadsnelheid van 353,6 kbs. Nog niets om over te klagen lijkt me.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:00 schreef elfzesendertig het volgende:
Daarvan ligt het maximum volgens mij op 7,2mbit/s. Dan is in theorie 1 megabyte per second nog steeds niet mogelijkEr zijn wel enkele speedtest apps in de market
Dat lijkt me rond het maximum van W&W standaard te zitten, dus dat is wel netjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik heb nu Speedtest uit de Market gehaald. Ik zit binnenshuis nu op een downloadsnelheid van 353,6 kbs. Nog niets om over te klagen lijkt me.
Zeker netjes, ruim voldoende voor streaming video. Zo'n speedestje is wel killing voor de accu. Van 100% ineens naar 88...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat lijkt me rond het maximum van W&W standaard te zitten, dus dat is wel netjes
Ik kon het niet laten om toch even eBuddy te checken en ik moet zeggen dat ik mij vergist hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Hmm, als ik dat zo zie is eBuddy niet echt iets voor mijIk wil die melding eigenlijk niet en ik vind die gespreksballonnetjes lelijk
Meerdere accounts heb ik ook niet, dus ook daar hoef ik het niet voor te doen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om toch even eBuddy te checken en ik moet zeggen dat ik mij vergist hebDe app ziet er veel netter en gebruiksvriendelijker uit
Hij lijkt ook veel beter geïntegreerd te zijn met MSN.
Hmm, nee geen last van. Langs het scherm kraakt het wel op bepaalde plekjes. Maar daar maak ik me niet druk om, dat hou je toch met kunststof telefoons.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik vind het echt een stuk beter. Vooral heerlijk omdat je met eBuddy vaker de touchscreen gebruikt en met Meebo de echte knoppen, waar ik niet zo van houd.
Bij mij kraakt de Menu-knop.. hebben jullie hier ook last van?
Helaas waar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hmm, nee geen last van. Langs het scherm kraakt het wel op bepaalde plekjes. Maar daar maak ik me niet druk om, dat hou je toch met kunststof telefoons.
http://www.cyrket.com/search?q=rssquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zoek nog een goede RSS-feed reader om verschillende feeds gemakkelijk in uit te lezen. Ik kom er al browsend door de market weinig tegen. Geen die meer dan 3 sterren hebben althans. Heeft iemand hier een goede tip/ ervaring?
Ik hoopte ook op wat gebruikerservaringen. Het meeste hiervan heb ik wel al bekeken maar ik weet graag iets meer voordat ik tot installatie/ aanschaf overga.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.cyrket.com/search?q=rss
Kan ik je niet mee helpen, sorryquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoopte ook op wat gebruikerservaringen. Het meeste hiervan heb ik wel al bekeken maar ik weet graag iets meer voordat ik tot installatie/ aanschaf overga.
Als hij hem heeft heb ik hem nog niet gevonden iig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Kan ik je niet mee helpen, sorryHeeft de Hero trouwens geen RSS reader?
Langer 'indrukken' en weer wegslepen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef Witchfynder het volgende:
Uhm, hoe verwijder ik een widget van mijn home screen? Heb per ongeluk weer een googlewidget toegevoegd terwijl ik een snelkoppeling naar een toepassing wilde maken.
Uh ja, thanksquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Langer 'indrukken' en weer wegslepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |