Zag ik ook net.. maar de reacties zijn niet bepaald goedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.androidplanet.(...)pplicatie-freshface/
T-Mobile USA lanceert eigen, gratis homescreen-applicatie: FreshFace
Erg tof ditJe kan uit vijf vooraf ingestelde themes kiezen en je krijgt ook 5 schermen in plaats van 3.
Je kan aan de hand van voorkeuren zelf een theme samenstellen.
Volgens mij proberen die mensen dat op de G1. Het is sowieso bedoeld voor de Magic/myTouch 3G. Nu weet ik niet of dat heel veel verschil maakt, maar ik heb nergens last van in ieder geval.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zag ik ook net.. maar de reacties zijn niet bepaald goedhttp://www.cyrket.com/package/com.mappn.freshface
Ok, ik probeer m nu ook wel. Zag vandaag ook PandaHome of Panda Home in de Market. Ook een gratis homescreen vervanger met extra themes nog in de Market. Vond 'm zelf niks op het eerste gezicht maar ik verwijderde 'm ook snel omdat ik mijn oude theme terug wou. Misschien later nog een poging.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij proberen die mensen dat op de G1. Het is sowieso bedoeld voor de Magic/myTouch 3G. Nu weet ik niet of dat heel veel verschil maakt, maar ik heb nergens last van in ieder geval.
Ik probeer nu wel weer mijn oude home screen terug te krijgen
Edit: FreshFace verwijderen werkt prima. Alleen de wallpaper wordt niet terug veranderd.
Dit alles én meer heeft de Heroquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef BluesRebel het volgende:
Wow.. die FresfFace is wel vet!5 homescreens en mooie nieuwe widgets
Dat klopt. Maar ik vind de Hero niksquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit alles én meer heeft de Hero. Hij heeft zelfs 7 homescreens.
Zie editquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit alles én meer heeft de Hero. Hij heeft zelfs 7 homescreens.
Al bij Vodafone langs geweest?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Weten jullie trouwens of het aan een simkaart kan liggen dat je niet op internet kan? Met mijn nieuwe vodafone simkaart werkt roaming gewoon helemaal niet, maar als ik mijn oude telfort pre-paid kaart erin stop werkt alles meteen. Bij Vodafone staat alles ook gewoon goed ingesteld, maar als het bij telfort zonder iets te doen meteen werkt zou dat in principe bij vodafone ook moeten doen.
Nee, ik heb mijn telefoon pas een dag. Maar ik ga er inderdaad maandag maar even langs.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Al bij Vodafone langs geweest?
1. Ik zie voor zover ik weet gewoon Voornaam Achternaam. Maar ik kan het alleen met mijn andere Gmail account testenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:40 schreef BluesRebel het volgende:
1. Zowel in Google Talk op de PC als in Gmail (ook wanneer ik mails stuur) ziet iedereen bij mij 'Voornaam Achternaam'. Maar in de GT op de telefoon is t 'voornaamachternaam' en je kunt t ook niet veranderen. Hebben jullie dit ook? (Als jullie begrijpen wat ik bedoel) Is niet echt een probleem maar toch jammer.
2. Ik gebruik Meebo voor msn, maar is er al een betere in de Market? eBuddy ziet er in ieder geval beter uit maar je moet een eBuddy-ID ofzo aanmaken.. moet je dan opnieuw mensen toevoegen ofzo?
Ik binnenkort mijn eerstequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
1. Ik zie voor zover ik weet gewoon Voornaam Achternaam. Maar ik kan het alleen met mijn andere Gmail account testenIk heb verder geen vrienden voor Google Talk
2. Wat is er mis met Meebo?Ik vind hem prima werken en er prima uitzien. En hij kan lekker op de achtergrond draaien.
Ik kom nog niet eens in de buurt van de theoretische 3,6mbit van Vodafonequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:57 schreef Djeez het volgende:
Wow, ik heb Web en Walk standaard en dat is echt bloedsnel! Via Speedtest zit ik op bijna 1000 KB (kilobyte ja!) Downstream!mijn vate Telfort ADSL heeft maar de helft, kun je nagaan. Ik heb dan wel maximaal bereik, umts-mast staat op flat aaneind van de straat. Enig nadeel, de smilies hier bewegen niet.
is bv dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |