De Magic heeft toch te weinig RAM om dit fatsoenlijk te kunnen draaien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:31 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.androidplanet.(...)pdate-met-htc-sense/
KUT KUT KUT!!! Vodafone wat doe je!!!!![]()
De Magic die zei 'm WEL geven (de non-Google branded phones) hebben 256 MB RAM.. net als de Hero. De Google-branded (Vodafone en 90% van de Magic's) hebben 192.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
De Magic heeft toch te weinig RAM om dit fatsoenlijk te kunnen draaien?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
De Magic die zei 'm WEL geven (de non-Google branded phones) hebben 256 MB RAM.. net als de Hero. De Google-branded (Vodafone en 90% van de Magic's) hebben 192.
Welkom terugquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:23 schreef elfzesendertig het volgende:
Hallo allemaal, ben ik weer
Inderdaad BluesRebel, ik was op vakantieKomende week is ook nog intro van de universiteit, dus dan zal ik ook niet veel tekenen van leven vertonen
Er is eigenlijk niet veel verbazingwekkends gebeurd in de tijd dat ik weg ben geweest, of wel? Een paar dingen die met een sisser zijn afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Als je in de Market naar hun app gaat en even naar beneden scrolled (onder de comments) staat 'contact opnemen met de ontwikkelaar' ofzo. Zo neem je contact dus opquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik las laatst hier over iemand (Djeez) die constateerde dat het progje backgrounds niet geheel goed functioneerde.
Bij mij doet hij ook een beetje raar. Ik heb hem ingesteld op een dagelijkse slideshow maar hij verandert soms wel 3 a 4 keer op een dag. Iemand enige ervaring hiermee?
Misschien maar eens uitvogelen hoe je contact legt met de ontwikkelaars, ik heb de ontwikkelaar van o.a. Locale ook nog wel wat te melden/vragen.
2. Probeer Wallswitch eens. Die houdt volgens mij zich wel aan je termijn alleen die neemt volgens mij niet altijd het hele plaatje waardoor je soms een halve wallpaper hebt die wazig is. Maar eerlijk gezegd heb ik 'm nauwelijks uitgeprobeerd.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef -J-D- het volgende:
De Magic vind ik niet mooi, de Hero al een stuk beter
http://phandroid.com/phones/quote:Aangezien Android veel invloed heeft op het gebruik van de telefoon, hecht ik misschien minder waarde aan het merk foon. Heb jaren wat HTC's gehad en die bevielen maar misschien kies ik wel een ander merk.
Wat een moeilijke keuze. Nog even wachten en hopen op leukere of nu iets afsluiten aangezien er nu een korting is bij Vodafone (op abo)
Dan zou ik gaan voor de HTC Lancaster. Ms dat ik die over elf maanden ook wel neem, of er moeten dannog betere uitkomen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef -J-D- het volgende:
Hoe meer ik me inlees, hoe leuker ik een android-phone ga vinden.
Ik ga mijn abo bij Vodafone verlengen, maar heb nog geen concreet idee met welk toestel.
De Magic vind ik niet mooi, de Hero al een stuk beter, maar als ik nog even wacht, komen er misschien nog betere op de markt.
Aangezien Android veel invloed heeft op het gebruik van de telefoon, hecht ik misschien minder waarde aan het merk foon. Heb jaren wat HTC's gehad en die bevielen maar misschien kies ik wel een ander merk.
Wat een moeilijke keuze. Nog even wachten en hopen op leukere of nu iets afsluiten aangezien er nu een korting is bij Vodafone (op abo)
je wilt dus helemaal niet berijkbaar zijn?.. dan kan je flightmodus wel gebruiken..quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb een G1 bij T-mobile. Nu ga ik binnenkort op vakantie naar het verre verre oosten. Op zich wil ik mijn telefoon meenemen voor zijn gps functies, wat ik echter niet wil is dat de telefoon daar de masten op duikt op wat voor manier dan ook, aangezien dat dik geld gaat kosten.
Nu heb ik APNdroid geinstalleerd, maar het lijkt er op alsof er nog steeds contact is met de masten. Is er software om dit voor elkaar te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |