Ik herhaal mijn vraag nog maar even. Is deinstalleren/ herinstalleren de enige optie?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:58 schreef Schanulleke het volgende:
De Locale beta was expired en ik heb de nieuwe update. Hij blijft nu alleen zeggen: 'Locale is disabled. re-enable from the menu. Maar ik krijg helemaal geen menuopties te zien die dat mogelijk maken. Hoe moet dat?
Hoe kan het bij jou nu expired zijn? Volgens mij heb jij je Android-phone later gekregen dan ik. (ik heb hem nu exact 2 weken) en gelijk Locale geïnstalleerd. Deze is nog niet verlopen, en Locale is gewoon freeware.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik herhaal mijn vraag nog maar even. Is deinstalleren/ herinstalleren de enige optie?
Ik had een beta licentie die gisteren afliep. De nieuwe beta was beschikbaar als update en die heb ik er dus overheen geinstalleerd. Nou ja, ik ga wel deinstalleren en opnieuw installeren en instellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hoe kan het bij jou nu expired zijn? Volgens mij heb jij je Android-phone later gekregen dan ik. (ik heb hem nu exact 2 weken) en gelijk Locale geïnstalleerd. Deze is nog niet verlopen, en Locale is gewoon freeware.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:39 schreef Devolution het volgende:
Er zijn themes mogelijk inderdaad, maar daar moest je dacht ik (per theme) een nieuwe rom erop zetten
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:56 schreef makkie88 het volgende:
ik heb net copilot via ftd de market gedownload, eens kijken of het wat is!
Je hebt maar 1 voorwaarde voor een theme; Root acces. dan kun je daarna alle theme's toepassen die voor je huidige ROM gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:39 schreef Devolution het volgende:
Er zijn themes mogelijk inderdaad, maar daar moest je dacht ik (per theme) een nieuwe rom erop zetten
JA, dat moet kunnen. Maar Locale heeft een eigen willetje, zo denkt hij dat mijn huis 500 meter verderop staat ondanks GPS en herkent hij de nacht niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:45 schreef BluesRebel het volgende:
Nu het toch over Locale gaat.. kun je daarmee ervoor zorgen dat ie 's nachts alleen geen geluidjes maakt voor ingekomen mails?
Vooruit, bij deze:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet zulke dingen in het Algemene Android-topic posten?
Ik had dit bijna gemist en het is voor ons (G1 en Magic bezitters) ook leuk om te weten
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef DarkFly het volgende:
Ik heb net een heleboel verjaardagen ingevoerd van mijn contacten (die worden blijkbaar niet gesynchroniseerd met Gmail-contactpersonen). Is er ook een manier om deze in de agenda te zetten? Zoals bijvoorbeeld bij Windows Mobile, waar verjaardagen al automatisch in de agenda komen te staan.
Opgelost!
Het instellen van de verjaardagen is wel een beetje omslachtig, maar het werkt dus. Je moet de verjaardagen van je contactpersonen in Gmail zetten en dan dus de agenda 'toevoegen'. Verjaardagen in je telefoon invoeren heeft geen enkel nut. Toch apart dat de verjaardagen in Gmail en de telefoon niet met elkaar synchroniseren, zoals alle andere gegevens![]()
Hmm ik zag t niet in de opties maar vond t sowieso een programma dat niks voor mij is. En dat ie om de zoveel minuten GPS gebruikt wil ik ook nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
JA, dat moet kunnen. Maar Locale heeft een eigen willetje, zo denkt hij dat mijn huis 500 meter verderop staat ondanks GPS en herkent hij de nacht niet.
quote:
Locale hoeft geen GPS te gebruiken hoor, hij kan ook positie bepalen op basis van de telefoonmasten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hmm ik zag t niet in de opties maar vond t sowieso een programma dat niks voor mij is. En dat ie om de zoveel minuten GPS gebruikt wil ik ook nietHeb m weer verwijdert en ga wel gewoon de melding uit zetten
[..]
Het gaat hier om de 73 MB geheugen waar je de apps op kunt zetten, niet het ramgeheugen. Ik hoop dat we de updates op de SD-kaart kunnen installeren, anders heb ik na twee weken al een verouderd toestel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef BluesRebel het volgende:
Gerucht: de T-Mobile G1 krijgt geen updates meer
![]()
Het gaat hier dus om de ROM.. waarvan G1 265 MB heeft en de Magic en Hero 512 MB.
Maar hoe doen jullie(G1 bezitters) het überhaupt? Ik gebruik nu 373 MB, heb redelijk wat apps geïnstalleerd. Maar jullie hebben dan al met een maximum te maken?
Wist ik niet, bedankt. Maar ik ben het ook niet meer tegengekomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Locale hoeft geen GPS te gebruiken hoor, hij kan ook positie bepalen op basis van de telefoonmasten.
Verschillende alerts voor verschillende dingetjes ben ik nog niet tegengekomen.
Dat zei ik tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het gaat hier om de 73 MB geheugen waar je de apps op kunt zetten, niet het ramgeheugen.
Zowel de G1 als de Magic hebben 192 MB RAM. De Hero 256 MB.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef BluesRebel het volgende:
Het gaat hier dus om de ROM.. waarvan G1 265 MB heeft en de Magic en Hero 512 MB.
Hoop ik ook.quote:Ik hoop dat we de updates op de SD-kaart kunnen installeren
Er komen dit jaar nog 2 Motorola telefoons uit met uitschuifbaar toetsenbordquote:nu maar hopen dat er Android phones met fysiek toetsenbord blijven bestaan
Daar hield ik me ook altijd aan, maar nu heb ik al die troep zoals Wikitude, Skymap enzo weer erop gegooid omdat ik toch wel de ruimte ervoor had. Het enige waar ik me aan erger(de) was dat het menu vervelend werd maar nu heb ik gewoon mappen met groepen als tools, navigatie, games enzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:31 schreef Devolution het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel apps geinstalleerd. Veel apps die ik in het verleden heb geinstalleerd bleek ik achteraf toch (bijna) niet te gebruiken, dus die heb ik er gewoon af gegooid. Voor de overige dingen (foto's, muziek etc.) heb ik een microSD kaartje erin zitten
quote:
Werkt super voor mij! Het is wel een force feedback toetsenbord haha.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:03 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Een ander toetsenbord installerenmijn god, android is echt mijn ding.. alles kan je veranderen
_shocked_
apps op de sd kaart, via root-access. heb 80 apps ofzo...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef BluesRebel het volgende:
Gerucht: de T-Mobile G1 krijgt geen updates meer
![]()
Maar hoe doen jullie(G1 bezitters) het überhaupt? Ik gebruik nu 373 MB, heb redelijk wat apps geïnstalleerd. Maar jullie hebben dan al met een maximum te maken?
Das inderdaad makkelijk maar niet iedereen wil aan de telefoon zittenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:14 schreef Firenzo het volgende:
[..]
apps op de sd kaart, via root-access. heb 80 apps ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |