abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72267404
Dank heren, voor de reacties. Ik ga die zaken eens onder de loep nemen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72305448

http://www.sugarsync.com/downloads/android.html

Om je files (online) te synchen. Eens uitproberen .
pi_72340599
Ik heb een G1 bij T-mobile. Nu ga ik binnenkort op vakantie naar het verre verre oosten. Op zich wil ik mijn telefoon meenemen voor zijn gps functies, wat ik echter niet wil is dat de telefoon daar de masten op duikt op wat voor manier dan ook, aangezien dat dik geld gaat kosten.

Nu heb ik APNdroid geinstalleerd, maar het lijkt er op alsof er nog steeds contact is met de masten. Is er software om dit voor elkaar te krijgen?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:00:43 #279
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_72347621
Ik houd van TasKiller . Verlengt mijn batterijleven ook wel .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:43:09 #280
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_72348786
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb een G1 bij T-mobile. Nu ga ik binnenkort op vakantie naar het verre verre oosten. Op zich wil ik mijn telefoon meenemen voor zijn gps functies, wat ik echter niet wil is dat de telefoon daar de masten op duikt op wat voor manier dan ook, aangezien dat dik geld gaat kosten.

Nu heb ik APNdroid geinstalleerd, maar het lijkt er op alsof er nog steeds contact is met de masten. Is er software om dit voor elkaar te krijgen?
je wilt dus helemaal niet berijkbaar zijn?.. dan kan je flightmodus wel gebruiken..

in spanje was ik wel berijkbaar, en heb ik geen data hoevenbinnen te halen/ te betalen icm APNdroid
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:36:52 #281
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_72350365
"bevinding over rooten"

ik heb gister avond geprobeerd mijn telefoon( vodafone magic) te Rooten via deze manier:

http://www.androidworld.n(...)in-slechts-een-klik/

dit verliep erg soepel tot het moment van rebooten,
hij bleef toen de Android bootscherm herladen en kwam niet verder,

nadat ik een Wipe had gedaan deed hij het wel en laade het besturingssysteem door..

toen ik eenmaal beetje aan het kijken was vielen me er alllemaal negative punten op:

- mijn telefoon bleef staan op ": sluit aan op de oplader" terwijl die ook op 100% stond
-wifi werkte niet
- APN van vodafone stond er niet in, dus ik kon helemaal niet internetten.
-deels engels terwijl ik zei dat ik nederlands wou..

daarna was gelukkig nog de mogelijkheid op bij de reboot te kiezen om te restoren, nu heb ik weer mijn vertrouwde oude software terug.. gewoon zoals het was... niet geroot

ik moet dus nog op zoek gaan naar een GOEDE Root Rom, heeft iemand die toevallig voor mij?
pi_72367558
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:43 schreef makkie88 het volgende:

[..]

je wilt dus helemaal niet berijkbaar zijn?.. dan kan je flightmodus wel gebruiken..

in spanje was ik wel berijkbaar, en heb ik geen data hoevenbinnen te halen/ te betalen icm APNdroid
Nee ik hoef niet bereikbaar te zijn, aangezien ik dan de kosten mag gaan dragen wanneer ik gebeld wordt.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_72395640
Geinig . Barcode van boeken in m'n boekenkast scannen en de boeken daarna automatisch toevoegen aan My Library op http://books.google.com
  donderdag 3 september 2009 @ 18:48:52 #284
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_72406511
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Nee ik hoef niet bereikbaar te zijn, aangezien ik dan de kosten mag gaan dragen wanneer ik gebeld wordt.
flightmodus dus
  donderdag 3 september 2009 @ 18:51:47 #285
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_72406620
op de htc hero is het mogelijk om internet te delen met bijv een laptop,

is hier ook een mogelijkheid voor voor de HTC Magic?
  donderdag 3 september 2009 @ 18:58:03 #286
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72406816
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef makkie88 het volgende:
op de htc hero is het mogelijk om internet te delen met bijv een laptop,

is hier ook een mogelijkheid voor voor de HTC Magic?
Volgens mij alleen als je hem root maakt.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:24:07 #287
10710 gday
propria cures
pi_72466578
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:00 schreef Witchfynder het volgende:
Ik houd van TasKiller . Verlengt mijn batterijleven ook wel .
Waar merk je dat aan? Ik twijfel er namelijk aan dat het zin heeft om processen af te sluiten.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  Redactie Frontpage maandag 7 september 2009 @ 12:07:11 #288
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_72515204
Ik heb mijn Android-phone nu ruim een maand. Was ik in het begin erg enthousiast over de mogelijkheden, nu heb ik alle kinderziektes wel ontdekt.

Android is traag joh, nog vele malen trager dan Symbian. Het duurt wel vijf minuten voor ik iemand kan bellen. Laatst werd ik zelfs gebeld, ik nam op, en mijn vrouw zag ook dat ik had opgenomen. Maar we hoorden allebei niks, gsm was weer eens vastgelopen. Sowieso loopt het ding om de haverklap vast. Ik moet hem dagelijks driemaal herstarten, anders doet hij helemaal niks.

Helaas helaas, Android is toch te vroeg op de markt gezet. Gelukkig heb ik een jaarabonnement, en mag ik over elf maanden weer een degelijke Nokia uitkiezen.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_72515448
Wat voor vage Android-foon heb je dan? En welke troep heb je er allemaal op gezet?
  maandag 7 september 2009 @ 12:33:38 #290
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_72515868
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef Djeez het volgende:
Ik heb mijn Android-phone nu ruim een maand. Was ik in het begin erg enthousiast over de mogelijkheden, nu heb ik alle kinderziektes wel ontdekt.

Android is traag joh, nog vele malen trager dan Symbian. Het duurt wel vijf minuten voor ik iemand kan bellen. Laatst werd ik zelfs gebeld, ik nam op, en mijn vrouw zag ook dat ik had opgenomen. Maar we hoorden allebei niks, gsm was weer eens vastgelopen. Sowieso loopt het ding om de haverklap vast. Ik moet hem dagelijks driemaal herstarten, anders doet hij helemaal niks.

Helaas helaas, Android is toch te vroeg op de markt gezet. Gelukkig heb ik een jaarabonnement, en mag ik over elf maanden weer een degelijke Nokia uitkiezen.
Wat de hel heb je met dat ding gedaan? Na 3 maanden draait mijn foon nog als een tierelier. Supersnel en betrouwbaar, nog nooit vastgelopen.

Mijn batterij gaat trouwens bijna een halve dag langer mee doordat ik met TasKiller nog lopende processen uit kan zetten .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Redactie Frontpage maandag 7 september 2009 @ 12:42:37 #291
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_72516068
Ik heb een G1. Zoveel rommel heb ik er nieteens op staan, ik heb echter wel altijd GPS aan staan. Geen automatisch updatende widgets erop, niet te veel rommel. erg jammer, Android leek me juist geweldig!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 7 september 2009 @ 14:11:09 #292
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_72518109
Klinkt meer als een maandagmorgenmodel dan. Ik heb ook een G1 en geen enkele van de problemen die jij ondervind, heb ik tot nu toe gehad (heb em sinds begin dit jaar).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_72527453
Met m'n Magic heb ik deze problemen ook niet.
  maandag 7 september 2009 @ 19:24:39 #294
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_72527811
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef elfzesendertig het volgende:
Met m'n Magic heb ik deze problemen ook niet.
ik ook niet,
hijs soms wel langzaam.. maar dat komt door alle troep dr op
pi_72527812
Vanaf morgen in het bezit van de HTC Hero!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:41:58 #296
10710 gday
propria cures
pi_72544878
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef Djeez het volgende:

Ik heb ook nergens last van met m'n Hero. Ik zou als ik jou was maar eens een hard reset doen want je toestel klinkt verneukt. Het heeft iig geenszins met Android te maken, dus daar hoef je het niet op te schuiven. Het is al helemaal niet te vroeg op de markt gezet.

Met Nokia kies je waarschijnlijk weer voor het gedateerde gedrocht Symbian. Ik ben blij dat Nokia toch stilaan Symbian minder vaak gaat gebruiken.

[ Bericht 4% gewijzigd door gday op 08-09-2009 10:47:35 ]
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_72546751
Al nieuws over een nieuw android toestel met toetsenbord?
Ik wil graag Android, maar ook heel graag een fysiek toetsenbord.
Tot nu toe alleen de G1, alleen die heeft weer andere beperkingen (3.5mm/raar schuif systeem etc)

Anders moet ik echt kijken naar een Blackberry of de Nokia N900
pi_72549125
Heb sinds afgelopen vrijdag een Samsung Galaxy, wat een verademing dit OS.

Na Symbian en WM is dit toch tig keer beter en overzichtelijker
MOKUM XXX RATED
pi_72550601
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef raaavi het volgende:

Al nieuws over een nieuw android toestel met toetsenbord?

LG Etna ?
pi_72550798
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:32 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

LG Etna ?
Was dat niet zo een budget ding?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: