je wilt dus helemaal niet berijkbaar zijn?.. dan kan je flightmodus wel gebruiken..quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb een G1 bij T-mobile. Nu ga ik binnenkort op vakantie naar het verre verre oosten. Op zich wil ik mijn telefoon meenemen voor zijn gps functies, wat ik echter niet wil is dat de telefoon daar de masten op duikt op wat voor manier dan ook, aangezien dat dik geld gaat kosten.
Nu heb ik APNdroid geinstalleerd, maar het lijkt er op alsof er nog steeds contact is met de masten. Is er software om dit voor elkaar te krijgen?
Nee ik hoef niet bereikbaar te zijn, aangezien ik dan de kosten mag gaan dragen wanneer ik gebeld wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:43 schreef makkie88 het volgende:
[..]
je wilt dus helemaal niet berijkbaar zijn?.. dan kan je flightmodus wel gebruiken..
in spanje was ik wel berijkbaar, en heb ik geen data hoevenbinnen te halen/ te betalen icm APNdroid
flightmodus dusquote:Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet bereikbaar te zijn, aangezien ik dan de kosten mag gaan dragen wanneer ik gebeld wordt.
Volgens mij alleen als je hem root maakt.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:51 schreef makkie88 het volgende:
op de htc hero is het mogelijk om internet te delen met bijv een laptop,
is hier ook een mogelijkheid voor voor de HTC Magic?
Waar merk je dat aan? Ik twijfel er namelijk aan dat het zin heeft om processen af te sluiten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:00 schreef Witchfynder het volgende:
Ik houd van TasKiller. Verlengt mijn batterijleven ook wel
.
Wat de hel heb je met dat ding gedaan? Na 3 maanden draait mijn foon nog als een tierelier. Supersnel en betrouwbaar, nog nooit vastgelopen.quote:Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef Djeez het volgende:
Ik heb mijn Android-phone nu ruim een maand. Was ik in het begin erg enthousiast over de mogelijkheden, nu heb ik alle kinderziektes wel ontdekt.
Android is traag joh, nog vele malen trager dan Symbian. Het duurt wel vijf minuten voor ik iemand kan bellen. Laatst werd ik zelfs gebeld, ik nam op, en mijn vrouw zag ook dat ik had opgenomen. Maar we hoorden allebei niks, gsm was weer eens vastgelopen. Sowieso loopt het ding om de haverklap vast. Ik moet hem dagelijks driemaal herstarten, anders doet hij helemaal niks.
Helaas helaas, Android is toch te vroeg op de markt gezet. Gelukkig heb ik een jaarabonnement, en mag ik over elf maanden weer een degelijke Nokia uitkiezen.
ik ook niet,quote:Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef elfzesendertig het volgende:
Met m'n Magic heb ik deze problemen ook niet.
Ik heb ook nergens last van met m'n Hero. Ik zou als ik jou was maar eens een hard reset doen want je toestel klinkt verneukt. Het heeft iig geenszins met Android te maken, dus daar hoef je het niet op te schuiven.quote:Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef Djeez het volgende:
Ik heb mijn Android-phone nu ruim een maand. Was ik in het begin erg enthousiast over de mogelijkheden, nu heb ik alle kinderziektes wel ontdekt.
Android is traag joh, nog vele malen trager dan Symbian. Het duurt wel vijf minuten voor ik iemand kan bellen. Laatst werd ik zelfs gebeld, ik nam op, en mijn vrouw zag ook dat ik had opgenomen. Maar we hoorden allebei niks, gsm was weer eens vastgelopen. Sowieso loopt het ding om de haverklap vast. Ik moet hem dagelijks driemaal herstarten, anders doet hij helemaal niks.
Helaas helaas, Android is toch te vroeg op de markt gezet. Gelukkig heb ik een jaarabonnement, en mag ik over elf maanden weer een degelijke Nokia uitkiezen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef raaavi het volgende:
Al nieuws over een nieuw android toestel met toetsenbord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |