Locale hoeft geen GPS te gebruiken hoor, hij kan ook positie bepalen op basis van de telefoonmasten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hmm ik zag t niet in de opties maar vond t sowieso een programma dat niks voor mij is. En dat ie om de zoveel minuten GPS gebruikt wil ik ook nietHeb m weer verwijdert en ga wel gewoon de melding uit zetten
[..]
Het gaat hier om de 73 MB geheugen waar je de apps op kunt zetten, niet het ramgeheugen. Ik hoop dat we de updates op de SD-kaart kunnen installeren, anders heb ik na twee weken al een verouderd toestel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef BluesRebel het volgende:
Gerucht: de T-Mobile G1 krijgt geen updates meer
![]()
Het gaat hier dus om de ROM.. waarvan G1 265 MB heeft en de Magic en Hero 512 MB.
Maar hoe doen jullie(G1 bezitters) het überhaupt? Ik gebruik nu 373 MB, heb redelijk wat apps geïnstalleerd. Maar jullie hebben dan al met een maximum te maken?
Wist ik niet, bedankt. Maar ik ben het ook niet meer tegengekomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Locale hoeft geen GPS te gebruiken hoor, hij kan ook positie bepalen op basis van de telefoonmasten.
Verschillende alerts voor verschillende dingetjes ben ik nog niet tegengekomen.
Dat zei ik tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het gaat hier om de 73 MB geheugen waar je de apps op kunt zetten, niet het ramgeheugen.
Zowel de G1 als de Magic hebben 192 MB RAM. De Hero 256 MB.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef BluesRebel het volgende:
Het gaat hier dus om de ROM.. waarvan G1 265 MB heeft en de Magic en Hero 512 MB.
Hoop ik ook.quote:Ik hoop dat we de updates op de SD-kaart kunnen installeren
Er komen dit jaar nog 2 Motorola telefoons uit met uitschuifbaar toetsenbordquote:nu maar hopen dat er Android phones met fysiek toetsenbord blijven bestaan
Daar hield ik me ook altijd aan, maar nu heb ik al die troep zoals Wikitude, Skymap enzo weer erop gegooid omdat ik toch wel de ruimte ervoor had. Het enige waar ik me aan erger(de) was dat het menu vervelend werd maar nu heb ik gewoon mappen met groepen als tools, navigatie, games enzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:31 schreef Devolution het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel apps geinstalleerd. Veel apps die ik in het verleden heb geinstalleerd bleek ik achteraf toch (bijna) niet te gebruiken, dus die heb ik er gewoon af gegooid. Voor de overige dingen (foto's, muziek etc.) heb ik een microSD kaartje erin zitten
quote:
Werkt super voor mij! Het is wel een force feedback toetsenbord haha.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:03 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Een ander toetsenbord installerenmijn god, android is echt mijn ding.. alles kan je veranderen
_shocked_
apps op de sd kaart, via root-access. heb 80 apps ofzo...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef BluesRebel het volgende:
Gerucht: de T-Mobile G1 krijgt geen updates meer
![]()
Maar hoe doen jullie(G1 bezitters) het überhaupt? Ik gebruik nu 373 MB, heb redelijk wat apps geïnstalleerd. Maar jullie hebben dan al met een maximum te maken?
Das inderdaad makkelijk maar niet iedereen wil aan de telefoon zittenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:14 schreef Firenzo het volgende:
[..]
apps op de sd kaart, via root-access. heb 80 apps ofzo...
De Magic heeft toch te weinig RAM om dit fatsoenlijk te kunnen draaien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:31 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.androidplanet.(...)pdate-met-htc-sense/
KUT KUT KUT!!! Vodafone wat doe je!!!!![]()
De Magic die zei 'm WEL geven (de non-Google branded phones) hebben 256 MB RAM.. net als de Hero. De Google-branded (Vodafone en 90% van de Magic's) hebben 192.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
De Magic heeft toch te weinig RAM om dit fatsoenlijk te kunnen draaien?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
De Magic die zei 'm WEL geven (de non-Google branded phones) hebben 256 MB RAM.. net als de Hero. De Google-branded (Vodafone en 90% van de Magic's) hebben 192.
Welkom terugquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:23 schreef elfzesendertig het volgende:
Hallo allemaal, ben ik weer
Inderdaad BluesRebel, ik was op vakantieKomende week is ook nog intro van de universiteit, dus dan zal ik ook niet veel tekenen van leven vertonen
Er is eigenlijk niet veel verbazingwekkends gebeurd in de tijd dat ik weg ben geweest, of wel? Een paar dingen die met een sisser zijn afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Als je in de Market naar hun app gaat en even naar beneden scrolled (onder de comments) staat 'contact opnemen met de ontwikkelaar' ofzo. Zo neem je contact dus opquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik las laatst hier over iemand (Djeez) die constateerde dat het progje backgrounds niet geheel goed functioneerde.
Bij mij doet hij ook een beetje raar. Ik heb hem ingesteld op een dagelijkse slideshow maar hij verandert soms wel 3 a 4 keer op een dag. Iemand enige ervaring hiermee?
Misschien maar eens uitvogelen hoe je contact legt met de ontwikkelaars, ik heb de ontwikkelaar van o.a. Locale ook nog wel wat te melden/vragen.
2. Probeer Wallswitch eens. Die houdt volgens mij zich wel aan je termijn alleen die neemt volgens mij niet altijd het hele plaatje waardoor je soms een halve wallpaper hebt die wazig is. Maar eerlijk gezegd heb ik 'm nauwelijks uitgeprobeerd.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef -J-D- het volgende:
De Magic vind ik niet mooi, de Hero al een stuk beter
http://phandroid.com/phones/quote:Aangezien Android veel invloed heeft op het gebruik van de telefoon, hecht ik misschien minder waarde aan het merk foon. Heb jaren wat HTC's gehad en die bevielen maar misschien kies ik wel een ander merk.
Wat een moeilijke keuze. Nog even wachten en hopen op leukere of nu iets afsluiten aangezien er nu een korting is bij Vodafone (op abo)
Dan zou ik gaan voor de HTC Lancaster. Ms dat ik die over elf maanden ook wel neem, of er moeten dannog betere uitkomen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef -J-D- het volgende:
Hoe meer ik me inlees, hoe leuker ik een android-phone ga vinden.
Ik ga mijn abo bij Vodafone verlengen, maar heb nog geen concreet idee met welk toestel.
De Magic vind ik niet mooi, de Hero al een stuk beter, maar als ik nog even wacht, komen er misschien nog betere op de markt.
Aangezien Android veel invloed heeft op het gebruik van de telefoon, hecht ik misschien minder waarde aan het merk foon. Heb jaren wat HTC's gehad en die bevielen maar misschien kies ik wel een ander merk.
Wat een moeilijke keuze. Nog even wachten en hopen op leukere of nu iets afsluiten aangezien er nu een korting is bij Vodafone (op abo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |