Pingel tegen Frankrijk vergeten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen Turkije een keer, Stam ook maar n keer, die was alleen wat belangrijker.
Verrek, die vreselijke penal tegen de Turken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen Turkije een keer, Stam ook maar één keer, die was alleen wat belangrijker.
Nee, Lama stopte 'm, daarna schoot Seedorf 'm er in de rebound in, dat telde alleen niet.quote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, Lama stopte 'm, daarna schoot Seedorf 'm er in de rebound in, dat telde alleen niet.
Dat zou zuur zijn, maar ik teken nog steeds voor een 1-0 nederlaag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:20 schreef Zwoerd het volgende:
als het maar niet in de laatste minuut gebeurd
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, Lama stopte 'm, daarna schoot Seedorf 'm er in de rebound in, dat telde alleen niet.
Ik vond de penalty wel een kans.quote:echt grote kansen zijn er niet geweest voor Sporting
Nou ja, dit behoor je toch wel te weten. Het is een klassieker die thuishoort in het rijtje van de moord op Kennedy, 11 september en de verkiezing van Obama.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het altijd bij het rechte eind, gast.
Ik was toen 8 jaar. Zo, tot zoverre mijn verweer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou ja, dit behoor je toch wel te weten. Het is een klassieker die thuishoort in het rijtje van de moord op Kennedy, 11 september en de verkiezing van Obama.
Zo'n dieptepunt moet je nog bijstaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het altijd bij het rechte eind, gast.
Je weet toch ook wat er in '74 en '78 gebeurde? Toen was je er nog helemaal niet..quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik was toen 8 jaar. Zo, tot zoverre mijn verweer.
Lijkt me een kwestie van onderschatting.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:24 schreef Prosac het volgende:
Dramatisch toch dat Sporting.. zou je wel wat meer van verwachten met die namen op het veld.
Ik geloof dat ze graag een andere keeper willen omdat de persoon Mihailov niet zo bevalt..quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop voor Twente dat Joop een clausule voor koop heeft bedongen bij de huur van Mihaylov
Hij heeft karakter.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze graag een andere keeper willen omdat de persoon Mihailov niet zo bevalt..
In 1974 won Feyenoord de UEFA-cup.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet toch ook wat er in '74 en '78 gebeurde? Toen was je er nog helemaal niet..
In 78 PSV de UEFA-Cupquote:
Caetano Veloso?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:26 schreef tong80 het volgende:
Twente doet het goed.
Kleine kwisvraag bij Sporting speelt Veloso.
Welke Veloso hebben we in Nederland goede herinnering aan ?
En in 1978 scoorde een Roda-speler in de WK-finale.quote:
Het zijn geen moffen.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljant, hoe nonchalant Mihaylov naar die bal keek en gewoon naar de zijkant van het doel liep.
Hij is nu al een held in wording.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Mihaylov en Romero zullen de smaakmakende keepers van komend seizoen worden.
Je toetsenbord zit er al flink onder zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop voor Twente dat Joop een clausule voor koop heeft bedongen bij de huur van Mihaylov
Ik was toen 7 en ik wist het zelfsquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik was toen 8 jaar. Zo, tot zoverre mijn verweer.
Je moet het maar kunnen als broekie invallen in zo'n belangrijke wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je toetsenbord zit er al flink onder zeker.
Sprak het jongetje dat opgewonden wordt van Cesc die twee stappen zet richting een bal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je toetsenbord zit er al flink onder zeker.
'schat ik' zegt ie er ook nog bijquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
De klok staat op 84 en dan zegt hij 'nog 6/7 minuten met exta tijd'.
Ondersteun dit eens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sprak het jongetje dat opgewonden wordt van Cesc die twee stappen zet richting een bal.
Ik denk dat hij er tegen sparta gewoon weer instaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
Boschker is zijn plek kwijt
Is die Rochembach zo bijzonder dan? Liedson is wel een goede spits, maar ook niet voor de absolute top denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:31 schreef Ritmo het volgende:
Ze houden die selectie wel mooi bij elkaar trouwens daar. Hoeveel jaar spelen die Rochemback en Liedson daar al wel niet?
Ken zijn voornaam niet speelde ie tegen PSV in 88 tijdens de finale ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |