ik heb half viking afgestruind, als jij me het artikelnr kan geven? (denk aan de 10 euro voor de arme diertjes ;p)quote:
Als je me er morgen aan laat denken kijk ik op kantoor wel ff in wat boekiesquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
ik heb half viking afgestruind, als jij me het artikelnr kan geven? (denk aan de 10 euro voor de arme diertjes ;p)
Allright, echt doen, want tis zo een gekkenhuis daar dat ik t anders geheid vergeet!quote:
ik wil ze dus zelf kunnen bestellen..quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:33 schreef bijdehand het volgende:
Vragen bij het ziekenhuis, die hebben er honderden.
Hebben ze die echt niet gewoon bij Bruna of zo?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:21 schreef nieslief het volgende:
Volgens mij heb ik die zien liggen bij de papiertoko (een papiergroothandel hier in Enschede).
Misschien bij een papiergroothandel bij jou in de buurt??
volgens de site zijn die zonder hoekjequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:27 schreef Qwea het volgende:
http://www.egner.nl/
Volgens mij heb ik ze daar vorige week gezien als ik me niet vergis.
Maar niet alles staat op den site. Ik zou ze ff bellen voor de zekerheidquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:33 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
volgens de site zijn die zonder hoekje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |