quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:59 schreef _evenstar_ het volgende:
awww das niet tof
Trouwens hier iemand naar U2 geweest, dat heb ik dan weer wel gemist want ik kon toen geen kaartjes krijgenmisschien naar goed ook want sommige liedjes zijn toch nog wel moeilijk enzo
![]()
Was het tof enzo, vast wel![]()
cattie misschien die kwijlt toch op bono?
welk abo hebben jullie?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef moussy het volgende:
Vicky, P. denkt dat het alleen is als je dat dure abonnement hebt, maar wist hij niet zeker.
Ik ben trouwens zooooooo (niet)hip dat ik in slagharen een winkel opgezocht heb die alle retourtroep van wehkamp verkoopt, de buit, een zomerjas voor een tientje en een capri voor 7 euro
maar ik neem aan dat jij hetzelfde al gevonden hadquote:Hoe kan ik een automatische incasso laten terugboeken (storneren)?
Wanneer er een automatische incasso van uw betaalrekening is afgeschreven, dan kunt u de Rabobank binnen dertig kalenderdagen na afschrijving verzoeken dit bedrag terug te boeken. Dit geldt niet voor eenmalige incassomachtigingen en incasso's voor loterijen en kansspelen. Neem contact op met uw Rabobank als u een incasso wilt laten terugboeken.
http://www.rabobank.nl/pa(...)so_laten_terugboeken
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
voor ingrid:
[..]
maar ik neem aan dat jij hetzelfde al gevonden had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |