abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:49:00 #1
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245979
Het woord is nu aan jou Hunter. Doe je best
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:56:00 #2
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245980
Kom nou Hunter Jij bent aan de beurt.
pi_245981
Ahum, moet ik hier praten?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_245982
Toe nou Hunter!
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:00:00 #5
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245983
Ja,schiet nou op, want ze wil naar bed!
pi_245984
Ja, we wachten erop.

vrijdag 4 februari 2000 @ 00:01:00 #7
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_245985
quote:
op 02-03-2000 om 11:57 PM schreef Hunter het volgende:
Ahum, moet ik hier praten?

^%&#%$ grr! IN de microfoon Hunter, IN de microfoon! Hadden we toch niet beter die mediatrainer ingehuurd jongens?!?!?!

Ben te zaai voor een signature
pi_245986
Moet je een "oortje" erbij, Hunter ? Kom op!!
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:06:00 #9
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245987
Planner, doe jij het dan maar, hij durft niet,kan je gelijk die kronen en die bloemen erbij doen.
pi_245988
Volgens mij heeft Hunter *hips* te veel gedronken
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:10:00 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_245989
Speech! speech! speech!

Wat mimi wil zeggen:

OB2K: namens iedereen waanzinnig bedankt voor alle moeite die je voor ons gedaan hebt!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_245990
Lieve Oliebol2000, lieve Margot,

eens te meer heb je bewezen wat de bindende factor was op dit forum: de verslaglegging van de tv-uitzendingen en (nog belangrijker) de streams. De verslaglegging legde de basis voor al onze theorieen, opmerkingen en speldenprikken naar Veronica. De verslaglegging hield ons overeind, maar net zo goed hield het VOO scherp.
Jij bent niet de enige die de verslaglegging deed, maar wel de voornaamste. Vandaag hebben we een verkiezing gehouden voor de Koningin van Fok, maar eigenlijk was dat een gelopen race, een uitslag die vastlag zonder manipulaties.

Graag willen wij jou eren als het symbool van het Fok-forum, de koningin van Big Brother en als voorbeeld voor allen als iemand die het zelf moeilijk in het leven heeft en desondanks heel veel heeft kunnen betekenen, en zal blijven betekenen, voor veel, heel veel anderen.

Graag willen wij jou iets aanbieden.

Dames en heren,

applaus voor:

OLIEBOL2000: MARGOT

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_245991
Als ik zou weten hoe het moet met bloemen en kronen zou ik het doen , maar helaas .. waar blijft die nou ?
pi_245992

Lieve Oliebol,

namens alle BBfokkers:

vrijdag 4 februari 2000 @ 00:13:00 #15
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245993
hé,hé, het is eruit, ik krijg er tranen van in m'n ogen.

Lieve Oliebol,

Heel erg bedankt voor de fijne tijd hier, en hou je taai hé meissie. Dikke

pi_245994
Oliebol wil graag wat zeggen:
pi_245995
Beste Fokkers!!

Na deze onwijze leuke dag en de vele lieve woorden die zijn uitgesproken richting mij wil ik toch zelf ook even wat kwijt als jullie me even toelaten. Ik wil graag even het volgende kwijt!

Toen Fok op 1 Oktober zijn deuren officieel opengooide voor iedereen die maar wilde was Fok al een bookmark van mij. Sterker nog, half september las ik al mee. In eerste instantie was ik een "stille lezer" die alle Topic's en reacties elke dag met plezier doornam. Ik heb me toen niet geregistreerd omdat er toen een beetje een beladen sfeertje heerste. Maar op 19 Oktober heb ik de stoute schoenen aangetrokken en me laten registreren als Fokmember. De reden daarvan was dat er een speciaal forum mijn aandacht trok en dat was het BB forum. Ik bekeek toen al op internet bijna 15 uur per dag de streams en kon me steeds meer inleven in de BB bewoners die verbleven in het BB huis. Ik zag de trekjes, de karakter, eigenlijk begon ik ze een beetje te kennen. Op het BB forum was toen al aandacht voor het volgen van de streams en sommigen deden daar uitvoerig verslag van. Dat onderdeel trok me erg aan en zo ontstond langzaam maar zeker de motivatie om zelf deel te nemen aan het verslagleggen van datgeen gebeurde in het BB huis. ook bemerkte ik dat vele Fokmembers aardige, lieve lui waren die met elkaar het mogelijk maakte dat het een soort "familie" werd. Elke dag begon ik meer in de ban te komen van Fok en ik merkte bij mijzelf dat het me hielp om dingen even te vergeten die me bezig hielden. Zoals velen weten ben ik ziek en lig op bed en pieker me soms "dood" over de toekomst. Een toekomst die voor mij zeer wankel is, een toekomst waar ikzelf niet aan durf te denken. Ik plan niets meer, ik leef vandaag en morgen zien we wel weer. Door het bijhouden van de streamsverslagen en een stukje verantwoording op me te nemen gaf me een onwijs nuttig en zinvol gevoel. Je moet je voorstellen dat je niets kunt, 24 uur ligt en dus ook ligt de piekeren over zaken die met leven en dood te maken hebben. Je vergeet je pijn, je verdriet en je megazorgen even op het moment als je je nuttig kan maken. Het overlijdingsgedicht wat Dodo deze week neerzetten heeft veel in mij los gemaakt omdat het iets is waar ik me geheel in kan vinden. Het is niet altijd uit te leggen wat er door je heen gaat. Belangrijk is als het begrepen wordt en dat mensen eens beter nadenken voordat ze al wat schreeuwen, als iedereen dat nu deed waren we al een heel eind.

Maar goed, BB is nu afgelopen en ik kan eigenlijk alleen maar terugkijken op een geweldige tijd die ik op Fok heb mogen meemaken. Ik weet dat velen de verslagen hebben gelezen en dat ik ze veel plezier heb bezorgd door ze te maken, en absoluut draagde IEDEREEN daar een steentje aan bij. Wij samen hebben een geweldig project neergezet. Ik kreeg de ruimte van vele medefokkers om op het BB forum wat in te vullen, iets waar ik jullie erg dankbaar voor ben. Dat geheel deed me goed en was het ook absoluut geen moeite meer om ze bij te houden. Ik ga verder niet te sentimenteel doen maar wil nog één ding zeggen. Ik schrijf nog wel eens verhalen en ook gedichten, ik wil er graag eentje hier achterlaten dat verteld over wat ik voel, ik heb het ooit eens geschreven vorig jaar ergens toen het erg slecht ging met me. Door de situatie waarin ik nu zit ga je dingen anders zien en ik heb zelf enorm steun aan onderstaand gedicht.

Ik liep eens over een stille weg.
Plotseling kwam ik een mol tegen.
"Waar leidt deze weg naar toe?" vroeg ik aan de mol.
"Dat weet ik niet zei de mol,
ik ben blind net als zoveel mensen"

Ik liep een beetje sneller.
Toen kwam ik een haas tegen.
Weer vroeg ik: "Waar gaat deze weg naartoe?"
De haas wist het antwoord niet
en dook tussen de struiken weg.

Ik holde nu over de weg en op een gegeven moment
kwam ik bij een hol waar een rat zat.
Ik vroeg de rat weer:
"Waar gaat deze weg waar ik op loop naar toe?"

Dit is het einde van de weg, zei de rat.
Je hebt te hard gelopen om het pad te kunnen zien.
Je had van de weg en van de omgeving kunnen genieten.

ALLE Fokkers heel erg bedankt voor jullie steun en begrip, voor jullie woorden en vriendschap, het heeft me enorm goed gedaan. Bedankt!!

Pas goed op julliezelf en wees voorzichtig,
Margot

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_245996
* Hunter pinkt een traantje weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 Februari 2000).]

vrijdag 4 februari 2000 @ 00:19:00 #19
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_245997
Margot, dikke vette zoen!!!!!!!!!!!!

wauw

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:21:00 #20
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245998
Nog ff een weerwoordje, zoals je weet is er vandaag ook nog de verkiezing KONING EN KONINGIN VAN HET BAL geweest. Margot hier mag ik jou uitroepen tot koningin, en Hunter tot Koning, doen we ook gelijk maar hier net zo makkelijk.

Planner komt zo met jullie kronen.

Van harte Gefeliciteerd allebei, en heel erg bedankt voor alles.

pi_245999
Margot - ik heb grote repect voor je ...en ik schiet woorden te kort omdat ik van jou verhaal kippenvel op mijn armen krijg! Ik schreef het al erder - jij bent sterk ! En nog meer sterkte toegewenst ! Een dikke knuffel ...!!!
pi_246000
Lieve Margot,

Jouw gedicht zegt meer dan 1000 woorden. Het is zeer herkenbaar en erg indrukwekkend.
Ik (en met mij zeker nog veel meer) ben er stil van...

* Athena vraagt een staande ovatie voor Margot.

pi_246001
Voor onze enige echte BB forum koningin Oliebol:

en voor BB forum koning Hunter:

Hartelijk gefeliciteerd!

* Planner is moe geworden van dat rennen met bloemen en kronen tussen die verschillende topics.

* Planner gaat eens even rustig aan de bar zitten met een glaasje witte wijn.

vrijdag 4 februari 2000 @ 00:28:00 #24
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_246002
Dat heb je heel mooi gedaan Planner.
pi_246003
Mimi en Planner dank je wel, ik kan zelf echter nu even niet reageren omdat ik echt met een enorm nat toetsenbord zit van de tranen. Mijn reactie hierboven is ook genoeg denk ik, ik kan nagenieten van jullie lieve woorden in deze Topic en dat doet me goed. Ik heb het er even megamoeilijk mee !!!!

Pas goed opjezelf!

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 04 Februari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:30:00 #26
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_246004
mimi jankt gewoon lekker mee met Oliebol.

enne, je mag morgen nog eens rustig de "verboden" topic doorkijken.
------------------
....maar geen alcoholist.

[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 04 Februari 2000).]

vrijdag 4 februari 2000 @ 00:32:00 #27
2004 sunshine
Still shining!
pi_246005
Sjonge Margot,

Ik heb net mijn tranen gedroogd en nu wil ik je heel hartelijk bedanken voor alles wat je voor mij hebt betekend.

Dankjewel, meisje. Ik spreek je wel weer.

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_246006
* sombie pinkt een traantje weg.

Margot, ik heb grote bewondering voor je kracht. Ik ben er stil van. Ik wens je alle goeds, hoop en liefde van de wereld toe.

pi_246007
Beste mensen, ook ik had dit niet verwacht

ik draag mijn aandeel in dit eerbetoon op aan al die duizenden die het forum hebben vormgegeven en aan de tienduizenden die hebben meegelezen.

Speciale dank gaat uit naar een aantal mensen die ik via het forum van dichtbij heb leren kennen: wederom Oliebol, Moor, Pinok-Tanjalies, Phileine, GeGs, MrMurphy, Spider, Voyeur, Sombie, Sanseveria, Bor, Kozzmic, HiZ, ART en last but not least Athena!

Laat dit voor ons allen niet alleen een eind zijn maar tevens een nieuw begin!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 Februari 2000).]

vrijdag 4 februari 2000 @ 00:34:00 #30
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_246008
Oliebol,
een songtitel voor jou:
'het beste in mij is niet goed genoeg voor jou'.

Wat bewonder ik jou,
wat wil ik je allemaal wel niet wensen,
het ga je meer dan goed.

wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_246009
Lieve dappere Margot !!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_246010
dank je Oliebol

dank je Hunter

pi_246011
Margot, ik ben wel een beetje van je gaan houden hoor

* Ossie pinkt nu heel wat traantjes weg.

pi_246012
Eens zij een goede vriend tegen mij; als ik een traan in jou ogen was zou ik niet janken om je niet te verliezen..
Wel waar - maar soms kunnen we niet anders, en jij hebt zo veel bijgedragen aan deze forum - pak de kroon en zet hem op , ruik aan de mooie bos bloemen en als het moet nog dan nog maar een beetje poedersuiker erbij nemen... we denken aan je ..!!
pi_246013
Lieve Oliebol,

Nogmaals bedankt voor alles wat je voor het BB forum hebt gedaan en...
pas jij ook maar goed op jezelf.

vrijdag 4 februari 2000 @ 00:56:00 #36
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_246014
Beste Oliebol,
Wil je toch ook nog een keer bedanken voor al het werk dat je hier verzet hebt, je hebt, zeker met de streamverslagen ook mijn dagen en nachten weer wat meer invulling gegeven dan ze voorheen hadden, wat ook veroorzaakt werd door problemen met mijn gezondheid.
Ik hoop dat ik je met dat overlijdensbericht niet al te veel door elkaar geschud heb, en vooral dat je er toch iets positiefs uit kan halen, al begrijp ik dat dat heel moeilijk zal zijn.

Heel veel sterkte voor de toekomst, GO FOR IT!
We zullen elkaar ongetwijfeld nog tegenkomen in de toekomst!

vrijdag 4 februari 2000 @ 01:04:00 #37
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_246015
/me geeft Margot een hele dikke *knuffel*(met poedersuiker) en dankt haar hartelijk
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  vrijdag 4 februari 2000 @ 01:08:00 #38
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_246016
Je was en bent en blijft uniek.

Nico Dijkshoorn

vrijdag 4 februari 2000 @ 01:11:00 #39
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_246017
Oliebol, ik wil jou iets geven wat ik maar zelden doe:

((((((((( KNUFFEL )))))))))

(ik hoop niet dat iemand gekeken heeft, anders gaat mijn reputatie als anti knuf eraan

Ik heb vaak genoten van je stukjes, en wat valt na bovenstaande lofprijzingen nog meer te zeggen? Maar een ding zit mij dwars. Iedereen doet alsof dit het einde is van de wereld! Niets is minder waar! (Hoor hoor wie het zegt, ik zei vanmorgen nog dat het leven zo leeg was). Dus mensen, we gaan gewoon gezellig door. Er zijn nog zoveel dingen om met elkaar te delen en dat houdt volgens mij niet op bij BB.

Ik ben aan het eind van een weg gekomen
en ik vroeg mij af hoe ik daar kwam
Ik had het leven voorbij laten stromen
en voel nu bedroefd dat ik geen tijd nam,
om even, een ogenblik, stil te staan
bij die bloem, wuifend in de wind.

Dit kwam even in mij op toen ik jouw gedicht
las. Het raakte me en ik dacht ook meteen,
is dat ook zo voor mij? Als ik terug kijk
dan zie ik zoveel verloren dingen. Maar toch
vergeet ik dat ik tot hier gelopen ben. Hazen en Mollen kunnen wel stellen dat ik aan een bloempje moest ruiken, maar soms staat je hoofd gewoon de andere kant op. En was daar dan niks te zien? Sommige paden zijn niet zo mooi, en de mijne is dat zeker niet. Maar dat maakt het niet minder waard of minder betekenisvol. Het is als een verlangen naar mooie bloemen die soms zo moeilijk te vinden zijn op je pad, zo weinig lichtpuntjes. Dan wil je eigenlijk een haas horen die je erop wijst dat er wel degelijk een bloempje was.
Ja!! roep je dan uit.. maar ik heb hem helemaal gemist.. Maar het nare is, zo voel ik dat tenminste, dat je totaal vergeet dat jij zelf die bloem bent en dat je zo weinig wil zien dat zo'n pad jou tot een
bloem maakt.

(en wat heb je hier nou zelf aan? geen fok! )

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_246018
LIeve Oliebol, ik wij je bedanken voor al die prachtige verslagen, die ik altijd las als ik thuis kwam na mijn diensten. Ik hoop je nog tegen te komen op ff. Ik wens je het allerbeste en je gedicht ga ik bewaren, de tranen rollen over mijn wangen.
pi_246019
Dag Oliebol,

nogmaals bedankt voor AL die verslagen! En de rest...

Take care!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_246020
BooBooSan,

Sorry even off-topic.
Je hoeft Oliebol toch helemaal niet te missen.
Ze is er nog hoor, jij komt toch ook.
Je kunt toch op twee forums tegelijk zitten.
Of is dat verboden.
Maar vaak genoeg is mij hier verteld, dat dit een Jongeren-site is.
Voelde mij dan toch enigzins beschaamd.
Bij BB kreeg ik dat gevoel niet, vandaar.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  vrijdag 4 februari 2000 @ 07:38:00 #43
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_246021
Margot thnx.....

* Quenda wil van Oliebol weten hoe het nu voelt om met zo'n kroontje op d'r bolletje te zitten typen?.

vrijdag 4 februari 2000 @ 09:15:00 #44
1829 Jewel
De enige echte!
pi_246022
Margot,ook natuurlijk van mijn kant heel erg veel bedankt voor alles. ik ben blij dat ik je heb leren kennen en hoop dat we elkaar nog lang kunnen blijven steunen.
Daarom wil ik graag hier een gedicht van mij neer zetten. Ik heb hem ruim 5 jaar geleden geschreven. Ik sta nu een stuk positiever in het leven, maar de strekking geld nog wel.

Door dromen gedreven
Blijf ik nog in leven
Het is om het even
Het is om het om
Waar dromen mij drijven
Daar is waar ik kom.

Jewel.

(En natuurlijk werkte het plaatje weer niet. De plaatje van jouw site werken altijd, dan maar zonder.)

------------------
Als als waarheid was, was iedereen gelukkig.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 04 Februari 2000).]

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 februari 2000 @ 09:37:00 #45
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_246023
Zwaar ontroerd zit ik hier achter mijn toetsenbord...

OB2YK bedankt, Hunter bedankt, en iedereen bedankt voor de mooie tijd op het BB deel van het FF.

En IEDEREEN, tot in SEPTEMBER!

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_246024
Wauw!
Dit is echt wel super aangrijpend en typisch de goeie ouwe BB tijd. Ik vind het vreeeselijk jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn (en ik had me wel opgegeven, 100 x sorry). Daarom wil ik jullie nu allemaal bedanken (Margot voorop natuurlijk) voor dit forum. Het heeft me echt verbaasd hoe persoonlijk en aangrijpend internet soms kan zijn.
Ik heb hier veel van geleerd en hoop dat wel elkaar nog lang en vaak zullen zien.

Yvonne

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_246025
Lieve Margot, kippenvel van alles hierboven,
we houden contact,
liefs marian
  vrijdag 4 februari 2000 @ 11:29:00 #48
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_246026
Sjonge, van al deze woorden ben ik stil geworden. Zoals ik eind vorig jaar al schreef (voor mijn periode van afwezigheid): ik zal jullie allemaal missen. Goed, ik was dan wel niet zo'n poster, meer een lezer, maar ik heb erg genoten van dit forum.

Aan een ieder die het een succes hebben gemaakt wil ik zeggen: Jongens (M/V) bedankt!

Nog een woordje tot Nico: Ik lees je columns nog geregeld en geniet er elke keer weer van.

Een woordje voor Margot: Sterkte en tot ziens in een van de andere forums. Jij hebt mijn leven achter de firewall weer een beetje draaglijk gemaakt. En om aan te sluiten bij o.a. Hunter: KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP... en natuurlijk een dikke

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_246027
quote:
op 02-04-2000 om 09:37 AM schreef Doc het volgende:

En IEDEREEN, tot in SEPTEMBER!

Hoe zo, tot in 'september'? We gaan toch gewoon door ?!?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_246028
Lieve Margot,

Bedankt voor al het werk dat je in dit forum gedaan hebt. Zonder jou was het heel anders geweest.
Ik wens je alle sterkte van de wereld toe voor de toekomst en ik hoop je nog vaak te spreken.
BEDANKT!

Marjol

vrijdag 4 februari 2000 @ 13:14:00 #51
1315 Pooh
Think, think, think
pi_246029
Ik was misschien niet zo vaak aanwezig op het Forum (ik was meer een lezer). Maar hier wil ik toch wel even op reageren. Margot, ik vond het echt heel moedig dat je je verhaal wilde vertellen en ik wens je heel erg veel sterkte. Bedankt voor al je streamverslagen en alle leuke berichtjes. Dank je wel.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 februari 2000 @ 13:22:00 #52
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_246030
Lees achter het 'tot in September': 'op het BB deel van het FF'. Op andere delen van het FF én op GvvD zul je me waarschijnlijk wel eerder zien...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_246031
Lieve Oliebol (Margot),
Kangaroo zegt het hieronder zo mooi, dat ik ff quote, omdat ik het precies zo voel:

quote:
op 02-04-2000 om 01:11 AM schreef Kangaroo het volgende:
... Maar het nare is, zo voel ik dat tenminste, dat je totaal vergeet dat jij zelf die bloem bent en dat je zo weinig wil zien dat zo'n pad jou tot een
bloem maakt.

Verder weet je wel wat Kangaroo bedoelt, denk ik. Oja, kijk nog even in het 'verboden voor Oliebol' topic als je weer online bent (en blijft, naar ik hoop: waar heb je anders die computer voor )

Moor.

vrijdag 4 februari 2000 @ 18:37:00 #54
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_246032
Lieve Margot,
Je bewandelt je weg koninklijk ! De manier hoe jij BB % het streams-& uitzendingen middels je onnavolgbare screen-shots hebt gebruikt ten behoeve van jezelf & anderen, de manier waarop je je steeds weer kwetsbaar opstelde als er onterecht rot opmerkingen over je heen kwamen, je reactie op diggers topic in general chat over zijn zieke hond etc.,(wat me tot tranen roerde), maken dat ik in spirituele zin voor je buig en me bevoorrecht voel iemand als jij te mogen tegenkomen op dit forum.
You ARE The Queen !!!

Ik wens je veel kracht toe .
Virtuele hug van
Roos

torn between 2 worlds...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')