quote:
op 02-03-2000 om 11:57 PM schreef Hunter het volgende:
Ahum, moet ik hier praten?
^%%$ grr! IN de microfoon Hunter, IN de microfoon! Hadden we toch niet beter die mediatrainer ingehuurd jongens?!?!?!
Wat mimi wil zeggen:
OB2K: namens iedereen waanzinnig bedankt voor alle moeite die je voor ons gedaan hebt!
eens te meer heb je bewezen wat de bindende factor was op dit forum: de verslaglegging van de tv-uitzendingen en (nog belangrijker) de streams. De verslaglegging legde de basis voor al onze theorieen, opmerkingen en speldenprikken naar Veronica. De verslaglegging hield ons overeind, maar net zo goed hield het VOO scherp.
Jij bent niet de enige die de verslaglegging deed, maar wel de voornaamste. Vandaag hebben we een verkiezing gehouden voor de Koningin van Fok, maar eigenlijk was dat een gelopen race, een uitslag die vastlag zonder manipulaties.
Graag willen wij jou eren als het symbool van het Fok-forum, de koningin van Big Brother en als voorbeeld voor allen als iemand die het zelf moeilijk in het leven heeft en desondanks heel veel heeft kunnen betekenen, en zal blijven betekenen, voor veel, heel veel anderen.
Graag willen wij jou iets aanbieden.
Dames en heren,
applaus voor:
OLIEBOL2000: MARGOT
Lieve Oliebol,
Heel erg bedankt voor de fijne tijd hier, en hou je taai hé meissie. Dikke
Na deze onwijze leuke dag en de vele lieve woorden die zijn uitgesproken richting mij wil ik toch zelf ook even wat kwijt als jullie me even toelaten. Ik wil graag even het volgende kwijt!
Toen Fok op 1 Oktober zijn deuren officieel opengooide voor iedereen die maar wilde was Fok al een bookmark van mij. Sterker nog, half september las ik al mee. In eerste instantie was ik een "stille lezer" die alle Topic's en reacties elke dag met plezier doornam. Ik heb me toen niet geregistreerd omdat er toen een beetje een beladen sfeertje heerste. Maar op 19 Oktober heb ik de stoute schoenen aangetrokken en me laten registreren als Fokmember. De reden daarvan was dat er een speciaal forum mijn aandacht trok en dat was het BB forum. Ik bekeek toen al op internet bijna 15 uur per dag de streams en kon me steeds meer inleven in de BB bewoners die verbleven in het BB huis. Ik zag de trekjes, de karakter, eigenlijk begon ik ze een beetje te kennen. Op het BB forum was toen al aandacht voor het volgen van de streams en sommigen deden daar uitvoerig verslag van. Dat onderdeel trok me erg aan en zo ontstond langzaam maar zeker de motivatie om zelf deel te nemen aan het verslagleggen van datgeen gebeurde in het BB huis. ook bemerkte ik dat vele Fokmembers aardige, lieve lui waren die met elkaar het mogelijk maakte dat het een soort "familie" werd. Elke dag begon ik meer in de ban te komen van Fok en ik merkte bij mijzelf dat het me hielp om dingen even te vergeten die me bezig hielden. Zoals velen weten ben ik ziek en lig op bed en pieker me soms "dood" over de toekomst. Een toekomst die voor mij zeer wankel is, een toekomst waar ikzelf niet aan durf te denken. Ik plan niets meer, ik leef vandaag en morgen zien we wel weer. Door het bijhouden van de streamsverslagen en een stukje verantwoording op me te nemen gaf me een onwijs nuttig en zinvol gevoel. Je moet je voorstellen dat je niets kunt, 24 uur ligt en dus ook ligt de piekeren over zaken die met leven en dood te maken hebben. Je vergeet je pijn, je verdriet en je megazorgen even op het moment als je je nuttig kan maken. Het overlijdingsgedicht wat Dodo deze week neerzetten heeft veel in mij los gemaakt omdat het iets is waar ik me geheel in kan vinden. Het is niet altijd uit te leggen wat er door je heen gaat. Belangrijk is als het begrepen wordt en dat mensen eens beter nadenken voordat ze al wat schreeuwen, als iedereen dat nu deed waren we al een heel eind.
Maar goed, BB is nu afgelopen en ik kan eigenlijk alleen maar terugkijken op een geweldige tijd die ik op Fok heb mogen meemaken. Ik weet dat velen de verslagen hebben gelezen en dat ik ze veel plezier heb bezorgd door ze te maken, en absoluut draagde IEDEREEN daar een steentje aan bij. Wij samen hebben een geweldig project neergezet. Ik kreeg de ruimte van vele medefokkers om op het BB forum wat in te vullen, iets waar ik jullie erg dankbaar voor ben. Dat geheel deed me goed en was het ook absoluut geen moeite meer om ze bij te houden. Ik ga verder niet te sentimenteel doen maar wil nog één ding zeggen. Ik schrijf nog wel eens verhalen en ook gedichten, ik wil er graag eentje hier achterlaten dat verteld over wat ik voel, ik heb het ooit eens geschreven vorig jaar ergens toen het erg slecht ging met me. Door de situatie waarin ik nu zit ga je dingen anders zien en ik heb zelf enorm steun aan onderstaand gedicht.
Ik liep eens over een stille weg.
Plotseling kwam ik een mol tegen.
"Waar leidt deze weg naar toe?" vroeg ik aan de mol.
"Dat weet ik niet zei de mol,
ik ben blind net als zoveel mensen"
Ik liep een beetje sneller.
Toen kwam ik een haas tegen.
Weer vroeg ik: "Waar gaat deze weg naartoe?"
De haas wist het antwoord niet
en dook tussen de struiken weg.
Ik holde nu over de weg en op een gegeven moment
kwam ik bij een hol waar een rat zat.
Ik vroeg de rat weer:
"Waar gaat deze weg waar ik op loop naar toe?"
Dit is het einde van de weg, zei de rat.
Je hebt te hard gelopen om het pad te kunnen zien.
Je had van de weg en van de omgeving kunnen genieten.
ALLE Fokkers heel erg bedankt voor jullie steun en begrip, voor jullie woorden en vriendschap, het heeft me enorm goed gedaan. Bedankt!!
Pas goed op julliezelf en wees voorzichtig,
Margot
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 Februari 2000).]
Planner komt zo met jullie kronen.
Van harte Gefeliciteerd allebei, en heel erg bedankt voor alles.
Jouw gedicht zegt meer dan 1000 woorden. Het is zeer herkenbaar en erg indrukwekkend.
Ik (en met mij zeker nog veel meer) ben er stil van...
* Athena vraagt een staande ovatie voor Margot.
en voor BB forum koning Hunter:
Hartelijk gefeliciteerd!
* Planner is moe geworden van dat rennen met bloemen en kronen tussen die verschillende topics.
* Planner gaat eens even rustig aan de bar zitten met een glaasje witte wijn.
Pas goed opjezelf!
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 04 Februari 2000).]
enne, je mag morgen nog eens rustig de "verboden" topic doorkijken.
------------------
....maar geen alcoholist.
[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 04 Februari 2000).]
Ik heb net mijn tranen gedroogd en nu wil ik je heel hartelijk bedanken voor alles wat je voor mij hebt betekend.
Dankjewel, meisje. Ik spreek je wel weer.
Margot, ik heb grote bewondering voor je kracht. Ik ben er stil van. Ik wens je alle goeds, hoop en liefde van de wereld toe.
ik draag mijn aandeel in dit eerbetoon op aan al die duizenden die het forum hebben vormgegeven en aan de tienduizenden die hebben meegelezen.
Speciale dank gaat uit naar een aantal mensen die ik via het forum van dichtbij heb leren kennen: wederom Oliebol, Moor, Pinok-Tanjalies, Phileine, GeGs, MrMurphy, Spider, Voyeur, Sombie, Sanseveria, Bor, Kozzmic, HiZ, ART en last but not least Athena!
Laat dit voor ons allen niet alleen een eind zijn maar tevens een nieuw begin!
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 Februari 2000).]
Wat bewonder ik jou,
wat wil ik je allemaal wel niet wensen,
het ga je meer dan goed.
Nogmaals bedankt voor alles wat je voor het BB forum hebt gedaan en...
pas jij ook maar goed op jezelf.
Heel veel sterkte voor de toekomst, GO FOR IT!
We zullen elkaar ongetwijfeld nog tegenkomen in de toekomst!
((((((((( KNUFFEL )))))))))
(ik hoop niet dat iemand gekeken heeft, anders gaat mijn reputatie als anti knuf eraan
Ik heb vaak genoten van je stukjes, en wat valt na bovenstaande lofprijzingen nog meer te zeggen? Maar een ding zit mij dwars. Iedereen doet alsof dit het einde is van de wereld! Niets is minder waar! (Hoor hoor wie het zegt, ik zei vanmorgen nog dat het leven zo leeg was). Dus mensen, we gaan gewoon gezellig door. Er zijn nog zoveel dingen om met elkaar te delen en dat houdt volgens mij niet op bij BB.
Ik ben aan het eind van een weg gekomen
en ik vroeg mij af hoe ik daar kwam
Ik had het leven voorbij laten stromen
en voel nu bedroefd dat ik geen tijd nam,
om even, een ogenblik, stil te staan
bij die bloem, wuifend in de wind.
Dit kwam even in mij op toen ik jouw gedicht
las. Het raakte me en ik dacht ook meteen,
is dat ook zo voor mij? Als ik terug kijk
dan zie ik zoveel verloren dingen. Maar toch
vergeet ik dat ik tot hier gelopen ben. Hazen en Mollen kunnen wel stellen dat ik aan een bloempje moest ruiken, maar soms staat je hoofd gewoon de andere kant op. En was daar dan niks te zien? Sommige paden zijn niet zo mooi, en de mijne is dat zeker niet. Maar dat maakt het niet minder waard of minder betekenisvol. Het is als een verlangen naar mooie bloemen die soms zo moeilijk te vinden zijn op je pad, zo weinig lichtpuntjes. Dan wil je eigenlijk een haas horen die je erop wijst dat er wel degelijk een bloempje was.
Ja!! roep je dan uit.. maar ik heb hem helemaal gemist.. Maar het nare is, zo voel ik dat tenminste, dat je totaal vergeet dat jij zelf die bloem bent en dat je zo weinig wil zien dat zo'n pad jou tot een
bloem maakt.
(en wat heb je hier nou zelf aan? geen fok! )
nogmaals bedankt voor AL die verslagen! En de rest...
Take care!
Sorry even off-topic.
Je hoeft Oliebol toch helemaal niet te missen.
Ze is er nog hoor, jij komt toch ook.
Je kunt toch op twee forums tegelijk zitten.
Of is dat verboden.
Maar vaak genoeg is mij hier verteld, dat dit een Jongeren-site is.
Voelde mij dan toch enigzins beschaamd.
Bij BB kreeg ik dat gevoel niet, vandaar.
groetjes eli.
* Quenda wil van Oliebol weten hoe het nu voelt om met zo'n kroontje op d'r bolletje te zitten typen?.
Door dromen gedreven
Blijf ik nog in leven
Het is om het even
Het is om het om
Waar dromen mij drijven
Daar is waar ik kom.
Jewel.
(En natuurlijk werkte het plaatje weer niet. De plaatje van jouw site werken altijd, dan maar zonder.)
------------------
Als als waarheid was, was iedereen gelukkig.
[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 04 Februari 2000).]
OB2YK bedankt, Hunter bedankt, en iedereen bedankt voor de mooie tijd op het BB deel van het FF.
En IEDEREEN, tot in SEPTEMBER!
Yvonne
Aan een ieder die het een succes hebben gemaakt wil ik zeggen: Jongens (M/V) bedankt!
Nog een woordje tot Nico: Ik lees je columns nog geregeld en geniet er elke keer weer van.
Een woordje voor Margot: Sterkte en tot ziens in een van de andere forums. Jij hebt mijn leven achter de firewall weer een beetje draaglijk gemaakt. En om aan te sluiten bij o.a. Hunter: KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP... en natuurlijk een dikke
quote:
op 02-04-2000 om 09:37 AM schreef Doc het volgende:En IEDEREEN, tot in SEPTEMBER!
Hoe zo, tot in 'september'? We gaan toch gewoon door ?!?
Bedankt voor al het werk dat je in dit forum gedaan hebt. Zonder jou was het heel anders geweest.
Ik wens je alle sterkte van de wereld toe voor de toekomst en ik hoop je nog vaak te spreken.
BEDANKT!
Marjol
quote:
op 02-04-2000 om 01:11 AM schreef Kangaroo het volgende:
... Maar het nare is, zo voel ik dat tenminste, dat je totaal vergeet dat jij zelf die bloem bent en dat je zo weinig wil zien dat zo'n pad jou tot een
bloem maakt.
Verder weet je wel wat Kangaroo bedoelt, denk ik. Oja, kijk nog even in het 'verboden voor Oliebol' topic als je weer online bent (en blijft, naar ik hoop: waar heb je anders die computer voor )
Moor.
Ik wens je veel kracht toe .
Virtuele hug van
Roos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |