WTFquote:Hey there. I am a photographer, and I am taking photographs of the female vagina...to express it's mood, connected with yours, and highlight it's power and thirst and beauty... I pay..and wages are negotiable...you may also keep yourself private...as in, your face out of the pictures... I trust you have a great day. James.x
Zijn praatgroepjes voor. Allemaal kutten bij elkaar die dan ervaringen delen. Lijkt me grandioos.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:30 schreef shmoopy het volgende:
Nou, mijn vagina heeft wel eens een kutbui, hoor.
Dude, hij heeft dat heus niet zelf getekend.quote:
Hij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dude, hij heeft dat heus niet zelf getekend.
Hoe los je dat op? Met een vagina monologue?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:30 schreef shmoopy het volgende:
Hij Zij Dit Dat Hetquote:
Verzin jij even een puik mailtje om terug te sturen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:32 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou het doen, James lijkt me een puike kerel
Ik zeg niks, ik hou de lippen op elkaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:33 schreef JX het volgende:
[..]
Hoe los je dat op? Met een vagina monologue?
kutmuziek opzettenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:33 schreef JX het volgende:
[..]
Hoe los je dat op? Met een vagina monologue?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik zeg niks, ik hou de lippen op elkaar.
Waarom zou ze dat niet zelf getekend hebben?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heus welquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
maar ze heeft wel wat met puisterige achterwerken, eerst al dat wijf in de bus, en nu deze weer...quote:
Hup, in dialoog met je yoni dan, shmoop.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:30 schreef shmoopy het volgende:
Ligt eraan, try mequote:
misschien die gast uit de OP een tekening van je/een vagina opsturen, liefst zo smerig mogelijk met pus, opgedroogd smegma en alles.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef sinadO het volgende:
Maar verder is het best een kuttopic eigenlijk...
Ik zal hem mijn fotosoep opsturenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:00 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
misschien die gast uit de OP een tekening van je/een vagina opsturen, liefst zo smerig mogelijk met pus, opgedroogd smegma en alles.
Houd ons op de hoogtequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:05 schreef JX het volgende:
[..]
Ik zal hem mijn fotosoep opsturenEerst ff z'n mailadres regelen..
Er staat zelfs een signature bij!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:Hiya, sounds interesting actually. What do you mean 'it's mood'? And what would the pictures be used for? Hope you're having a good day too..
Omfgquote:Thankyou for your reply...well, it's mood meaning what mood it is putting you in..I tend to paint onto the photographs once developed..to reflect your mood whilst having the pictures taken...and they are not sold, put on the net or made public. They are purely for me. James.x
Uit de Op...quote:Hey there. I am a photographer, and I am taking photographs of the female vagina...to express it's mood, connected with yours, and highlight it's power and thirst and beauty... I pay..and wages are negotiable...you may also keep yourself private...as in, your face out of the pictures... I trust you have a great day. James.x
moet je je eens vaker dan 2x per week gaan wassen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Oh no, not this shit again...
Dit is al de derde keer deze week dat ik met genitaliën word geconfronteerd.
Ik bedoelde vrouwelijke genitaliën.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:59 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
moet je je eens vaker dan 2x per week gaan wassen...
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef intraxz het volgende:
[..]
Uit de Op...
En laat nou net TS´s username JX zijn... Ik ruik onraad!
Die zie je aan de kleur natuurlijk, duuh!quote:[b]Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef JX
WTF![]()
![]()
![]()
Waarom zou je? En sinds wanneer heeft een vagina een mood
![]()
want je had graag andervrouws vrolijke, depressieve, destructieve, saaie, gekke, pittige, hippe, geestelijk gestoorde, afzichtelijke, mooie, stinkende, ph neutrale, naar cola riekende, flamoes gezien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:40 schreef JX het volgende:
Ik heb 'm om voorbeelden gevraagd en nou reageert ie niet meer
Cola?!?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:56 schreef wapwip het volgende:
[..]
want je had graag andervrouws vrolijke, depressieve, destructieve, saaie, gekke, pittige, hippe, geestelijk gestoorde, afzichtelijke, mooie, stinkende, ph neutrale, naar cola riekende, flamoes gezien?
haha ik zei flamoes
Dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:58 schreef patty het volgende:
Eerst vragen of hij je zure sloot mag vastleggen, en vervolgens afsluiten met "I trust you have a great day"Ik zeg DOEN!
Is dat danny ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |