Ik kon mezelf niet bedwingen.quote:
In dit geval is deze situatie van toepassing op mij.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
Ja, zou wat zijn wanneer je digitale TV neemt bij een provider en je niet kan kijken omdat je geen decoder hebt.
Weet je zeker dat je TV hebt via een provider en niet via de kaasboer?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
In dit geval is deze situatie van toepassing op mij.
Jah duh heb ziggo en bevindt mij helaas in dezelfde woning. Kun je dan een 2de gratis decoder bestellen of gaat dit niet lukken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je TV hebt via een provider en niet via de kaasboer?
3 pasjes op een abbo max dus dat gaat. Maar ik wil wel een decoder met HDMI uitgang en die zal 150 euro kosten dus dat is nog even sparen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:39 schreef DEiE het volgende:
gratis bestellen betwijfel ik. Ik heb echter bij de mediamarkt een tijdje terug voor 40¤ een decoder gekocht, +smartcard (wij hadden ook al digitale tv). Ik kon het kaartje toen op een gratis abo overzetten. Wellicht kan jij ook nog ergens zo'n decoder vandaan weten te halen. Of je een tweede smartcard kan bestellen op hetzelfde abo betwijfel ik echter, zou je de ziggo even moeten bellen.
Jochie toch het mag aan elkaar geschreven worden, nieuwe spelling van de Nederlandse taal heet dat.quote:
Ik kan het wel lezen als pas geleden. Het is namelijk zonder streepje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jochie toch het mag aan elkaar geschreven worden, nieuwe spelling van de Nederlandse taal heet dat.
Pasgeleden kun je niet anders lezen dan pas-geleden of kun je dat wel dan?
Joh ga jij eens Nederlands leren ja, zo heb ik het geleerd namelijk. Als je iets niet anders kan lezen dan dat je het normaal uitspreekt mag het aan elkaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:46 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Ik kan het wel lezen als pas geleden. Het is namelijk zonder streepje.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Joh ga jij eens Nederlands leren ja, zo heb ik het geleerd namelijk. Als je iets niet anders kan lezen dan dat je het normaal uitspreekt mag het aan elkaar.
Geloof je het niet? Zoek maar eens naar P. Berserik dat is mijn leraar en als je nog wat te mekken hebt ga maar naar hem toe. Ik heb het zo geleerd en niet anders!quote:
op LOM school geleerd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Joh ga jij eens Nederlands leren ja, zo heb ik het geleerd namelijk. Als je iets niet anders kan lezen dan dat je het normaal uitspreekt mag het aan elkaar.
Gratis woordenboek, in dat woordenboek zitten niet alle woordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)zoekwoord=pasgeleden
Bedankt, vind je het gek dat je geen Nederlands hebt geleerd van haar?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Geloof je het niet? Zoek maar eens naar P. Berserik dat is mijn leraar en als je nog wat te mekken hebt ga maar naar hem toe. Ik heb het zo geleerd en niet anders!
Of op de school of rock?quote:
Het was een leraar en geen leraresquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Bedankt, vind je het gek dat je geen Nederlands hebt geleerd van haar?
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://nl.netlogstatic.com/p/tt/000/244/244302.jpg&imgrefurl=http://nl.netlog.com/Justpauli&usg=__uF2yEnbRIORnG-mKVWKxr1xDpSU=&h=60&w=80&sz=2&hl=nl&start=14&um=1&tbnid=QgxQ8dSkzicJfM:&tbnh=56&tbnw=74&prev=/images%3Fq%3DP.%2BBerserik%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26um%3D1
Kijk eens naar het woord pasgeboren, dat schrijf je ook aan elkaar dus dan moet pasgeleden ook aan elkaar. Mijn spelling controle vindt het ook een prima idee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:55 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Of op de school of rock?
Ik denk dat je niet te veel moet aan trekken wat je van die leraar hebt geleerd...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kijk eens naar het woord pasgeboren, dat schrijf je ook aan elkaar dus dan moet pasgeleden ook aan elkaar. Mijn spelling controle vindt het ook een prima idee.
Ik heb het even opgezocht in het boek: "Woordenlijst Nederlandse taal" en daar staat in pasgeleden. Zoals ik al zei het trucje van mijn leraar kun je overal op toepassen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:00 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Okeej je hebt gelijk...
Ik word moe van dit soort mensen.
Blijf jij maar lekker dommer dan je broer..
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef Acinonyx het volgende:
Je broer is niet slimmer, jij bent achterlijk.
En ga dan lekker op een onbewoond eilandje leven waar je je eigen taal kan bedenken/bewerken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef Acinonyx het volgende:
Je broer is niet slimmer, jij bent gewoon dommer
Er is niks mis met de TT.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet maar de taal nazi's zijn weer bezig.
Of een goedkope kopen en ruilen met je broer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
3 pasjes op een abbo max dus dat gaat. Maar ik wil wel een decoder met HDMI uitgang en die zal 150 euro kosten dus dat is nog even sparen.
je hebt gelijk! Paspoort is immers ook 1 woord.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kijk eens naar het woord pasgeboren, dat schrijf je ook aan elkaar dus dan moet pasgeleden ook aan elkaar. Mijn spelling controle vindt het ook een prima idee.
En het is niet passievrucht maar pas sievrucht.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
je hebt gelijk! Paspoort is immers ook 1 woord.
Dacht ik ook al aan ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef Acinonyx het volgende:
Je broer is niet slimmer, jij bent gewoon dommer
Is het dan ook niet spellingscontrole?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee joh niet op zijn eigen eiland..quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Is het dan ook niet spellingscontrole?
We hebben het over pas geleden... ipv pasgeledenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:07 schreef superworm het volgende:
Sorry hoor, maar wat is er in vredesnaam mis met "slimmer dan"? Het is toch niet "slimmer als"?
Edit: blijkbaar wel, al vind ik het bizar klinken.
Zie Broer slimmer dan ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:10 schreef Kevincy het volgende:
[..]
We hebben het over pas geleden... ipv pasgeleden
Lees voordat je wat schrijft..
Dan heb ik niets gezegt want dat is idd de juiste spelling. Excuse me.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar reageren door te quoten entoe te voegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |