Het is woensdag, dan is er hier nog minder te doen dan op vrijdag of zaterdagquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:24 schreef ManianMan het volgende:
Ik zou zeggen ga naar de stad versier een chick en neuk haar!
Dan zoek werk, desnoods ga je wietplantjes knippen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:25 schreef Buiksnor het volgende:
[..]
Het is woensdag, dan is er hier nog minder te doen dan op vrijdag of zaterdag
Dan zoek je nog een baan dan verdien je veel en kun je sparen voor later!quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:27 schreef Buiksnor het volgende:
[..]
Werk de hele dag, maar dan heb ik nog niks te doen 's avonds
Ik zou voor de Spaanse gaan, die zijn tenminste goed nat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:24 schreef Biogarde het volgende:
Ga online shoppen. Poolse bruiden, telefoons, games.. De mogelijkheden zijn eindeloos mên.
Neequote:Op woensdag 29 juli 2009 20:54 schreef demonseeker14 het volgende:
Ben je nou al eensch kapot of hoe zit het?
Ga wat je grammatica doen ofzoquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:22 schreef Buiksnor het volgende:
Weekenden van TS zijn te leuk, waardoor TS de rest van de week zich verveeld.
Geen gras in de tuinquote:
Waarom bewaar je in godsnaam lege zakken snoep?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:04 schreef Buiksnor het volgende:
[..]
Geen gras in de tuin![]()
Probeerde ik me zojuist, in een ultieme poging mijn verveling aan halt toe te roepen, te vergrijpen aan een zak spekjes, wat denkte, leeg
Het einde is nabij![]()
Nou vooruit, er zaten er nog 2 in ofzo, niet genoeg, hier noemen we dat leeg!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:07 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Waarom bewaar je in godsnaam lege zakken snoep?
Misschien heeft hij last van muizen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:07 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Waarom bewaar je in godsnaam lege zakken snoep?
Da's zover weg van mijn werk! Ik ben stand up comedianquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ga in groningen wonen. Daar kun je 24/7 uitgaan.
Callcenteren bij ziggo check de profielquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waar werk jij dan nu? Werk je nog steeds bij de C1000?
Jeweet, ik moet die inter to the net tok checke neger.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Callcenteren bij ziggo check de profiel
Pallets sorterenalsof je daarbij een pc nodig hebt
"je bent helemaal niet grappig"quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:11 schreef Buiksnor het volgende:
[..]
Da's zover weg van mijn werk! Ik ben stand up comedian
Peace up sjus een Usher liedje wat jij nu zegt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:15 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Jeweet, ik moet die inter to the net tok checke neger.
Even een geweldige vraag, waarom de neuk koe je mij? Eensch in mijn leven doe ik serieus en bied ik mijn oprechte excuses aan en dan nog is het kut?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef Buiksnor het volgende:
[..]
"je bent helemaal niet grappig"
Nee ik zit ook
*boemboem, tsjing!*
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:11 schreef Buiksnor het volgende:
[..]
Da's zover weg van mijn werk! Ik ben stand up comedian
Je weet mijn homie Michael J? Hij checkte die gouden coffin je know? En Usser zong een sjiep es lietje jeweet? Kan.. Usher!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Peace up sjus een Usher liedje wat jij nu zegt.
Waarom beledig je hem ?
Zijn er ook ergens bruidegommen online te vinden graag rijkequote:Op woensdag 29 juli 2009 20:24 schreef Biogarde het volgende:
Ga online shoppen. Poolse bruiden, telefoons, games.. De mogelijkheden zijn eindeloos mên.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |