Je hebt een bord en bestek nodig tijdens de lunch en tijdens de barbecue. Bij het ontbijt sowieso niet, dat wordt gewoon geregeld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Zover ik het me kan herinneren heb ik mijn bord nergens nodig gehad vorig jaar, alleen misschien tijdens de barbecue op maandag. Bij het ontbijt ook niet, maar misschien dat dat ligt aan de plaats waar je je ontbijt hebt
Het is inderdaad totaal niet handig om thuis te gaan eten. Je hebt middagprogramma's bij verenigingen waar je ook je eten zult krijgen. Hierna ga je meteen door met het avondprogramma. Een beetje jammer als kindjes ineens besluiten om de groep te verlaten om thuis te kunnen eten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waarom eet je thuis?
Bij de intro die ik heb gedaan in Nijmegen (weet niet meer hoe die toen heette) was het eten juist een rustige gelegenheid om iedereen een beetje te leren kennen etc.
Waarom ontbijt je thuis? Het is veel handiger en gezelliger als je met z'n alle naar het ochtendprogramma gaat. En ja, in principe is het geen lompe week ofzo dus je kunt je spullen altijd wel ergens neerleggen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:46 schreef Matr het volgende:
Oh ik bedoelde ontbijt neem ik gewoon thuis. Voor dat andere zal ik wel plastic dingen meenemen.
Maar neem aan dat je je tas op een veilige plaats kwijt kan dat er dus geen boer overheen stampt of hem jat
Vorig jaar was het bij mij pas in september ofzo geincasseerd...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:37 schreef Matr het volgende:
Het collegegeld zou toch op 14 augustus geïncasseerd worden? Is het bij iemand al geïncasseerd?
Bij mij is het er nog niet afgehaald, nu begin ik te twijfelen of mijn machtigingsformulier wel is aangekomen waren toen grote fouten bij TNT gemaakt. Zal maandag wel weer bellen
De uiteindelijke inschrijvingcheck is pas op 1 september dus dat lijkt me sterk. Collegeld wordt ook altijd aan het eind van de maand afgeschreven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:37 schreef Matr het volgende:
Het collegegeld zou toch op 14 augustus geïncasseerd worden? Is het bij iemand al geïncasseerd?
Bij mij is het er nog niet afgehaald, nu begin ik te twijfelen of mijn machtigingsformulier wel is aangekomen waren toen grote fouten bij TNT gemaakt. Zal maandag wel weer bellen
Het wordt op verschillende tijden geïncasseerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:37 schreef Matr het volgende:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:05 schreef NightH4wk het volgende:
Glowmouse, gefeliciteerd! Kan ik je thesis ook zien?
Thx. Is wel het plan, maar daar zijn we nog mee bezig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:00 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse gefeliciteerd! Nu nog even die 6 oppoetsen
Gaat je thesis ook gepubliceerd worden?
Splitten. Of niet gaan en aantekeningen bemachtigen. Of iemand een camera mee laten nemen. Of een andere minor kiezen. Voor een groot denker als een filosoof moet dit toch een klein obstakel zijn op het pad naar eeuwige wijsheid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef Friek_ het volgende:
Zit zelf met een probleempje wel. Heb nu m'n rooster gekregen en is gelijk aan die van vorig jaar. Nu vallen alle minorvakken precies met andere vakken die ik al heb die dag voor mijn major. Hoe moet ik die colleges dan in hemelsnaam volgen?
Jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
Nog een paar weken tot de colleges, hebben we er zin in?
Gelukkig begint het rustig, eerste week maar 2 hoorcolleges.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
Gefeli GM!
Eerste 2 weken alleen maar op maandagquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Gelukkig begint het rustig, eerste week maar 2 hoorcolleges.Om er weer even in te komen.
Ben je al te laat met inschrijven voor het tentamen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb een (voor mij) recordaantal contacturen dit semester, ik durf ze niet eens te tellen.
Maar gelukkig is het de eerste week ook alleen op maandag college.
Mijn grootste roosterprobleem is dat ik soms op maandag van 16:45 tot 18:30 les heb en daarna van 18:45 tot 20:30. Oh, en dat van een vak (Beginselen van Internationaal Strafrecht) het tentamen al na drie van de zeven colleges is, op 29 september al. Maar ik neem aan dat dat een voutje is.
Stiekem wel. Al zal dat zo wel over zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
Gefeli GM!
http://www.uvt.nl/faculte(...)009-2010bachelor.pdfquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem wel. Al zal dat zo wel over zijn
Muis, kijk eens naar mijn klacht op het UvT Psychologie forum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |