volgens mij verheugd Ang3l zich meer op een ander soort van ochtend "gymnastiek"quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat wordt dus verplicht ochtendgymnastiek
O ja, die is er ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je ook nog actief speuren of je Keukenkast kan aantreffen ?
Echt nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij verheugd Ang3l zich meer op een ander soort van ochtend "gymnastiek"
gewoon die foto printen van fokhomohyves en die dan meenemen en droog bewarenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die is er ook
Die herken ik vast niet
Nou, bij ons snapt niemand een Patatje Vrede hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's al een hele tijd hoor.
Oorlog mocht niet meer
Ja, maar jullie zijn ook haatdragend volk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, bij ons snapt niemand een Patatje Vrede hoor
En hoe smaakte de kip?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je leuke/bruikbare cadeautjes gekregen ?
Kijk u eens een straffe bak koffiequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal, veels te vroeg wakker maar ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog iets gebeurt
Dank je was net tegenover en heb er al 2 op, maar er kan er nog wel 1 bijquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk u eens een straffe bak koffie
Nee dat doe ik pas als ik eeen relatie heb, dan mag datquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je was net tegenover en heb er al 2 op, maar er kan er nog wel 1 bij![]()
wat is er dinsdag gebeurt, heeft die snol weer iemand opgepikt of zo
voelde je je aangesproken ? had ik je naam genoemd ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat doe ik pas als ik eeen relatie heb, dan mag datDan ben je geen snol maar iemand die veel liefde heeft en weet wat het betekent.
ja, dat heb ik wel nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor jou had ik al een volle thermoskan klaar staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |