volgens mij verheugd Ang3l zich meer op een ander soort van ochtend "gymnastiek"quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat wordt dus verplicht ochtendgymnastiek
O ja, die is er ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je ook nog actief speuren of je Keukenkast kan aantreffen ?
Echt nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij verheugd Ang3l zich meer op een ander soort van ochtend "gymnastiek"
gewoon die foto printen van fokhomohyves en die dan meenemen en droog bewarenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die is er ook
Die herken ik vast niet
Nou, bij ons snapt niemand een Patatje Vrede hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's al een hele tijd hoor.
Oorlog mocht niet meer
Ja, maar jullie zijn ook haatdragend volk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, bij ons snapt niemand een Patatje Vrede hoor
En hoe smaakte de kip?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je leuke/bruikbare cadeautjes gekregen ?
Kijk u eens een straffe bak koffiequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal, veels te vroeg wakker maar ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog iets gebeurt
Dank je was net tegenover en heb er al 2 op, maar er kan er nog wel 1 bijquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk u eens een straffe bak koffie
Nee dat doe ik pas als ik eeen relatie heb, dan mag datquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je was net tegenover en heb er al 2 op, maar er kan er nog wel 1 bij![]()
wat is er dinsdag gebeurt, heeft die snol weer iemand opgepikt of zo
voelde je je aangesproken ? had ik je naam genoemd ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat doe ik pas als ik eeen relatie heb, dan mag datDan ben je geen snol maar iemand die veel liefde heeft en weet wat het betekent.
ja, dat heb ik wel nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor jou had ik al een volle thermoskan klaar staan
ja, tis bloedheet en tevens is het bijna 12 uur. (ik hoop dat ik niet in een pompoen veranderquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:52 schreef Stroekie het volgende:
Wat zijn de mensen van het iberisch schiereiland er vandaag vroeg als de kipper bij
ja he, we zijn zo activequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:52 schreef Stroekie het volgende:
Wat zijn de mensen van het iberisch schiereiland er vandaag vroeg als de kipper bij
ik heb ooit eens een Paqito gehad uit Spanje, herinner ik me nuquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat heb ik wel nodig.![]()
Gisteren 'even' wat wezen drinken met Paqito en Ricardo. We rolden om 2 uur de kroeg uit.intoxicated
Eerst wakker worden. Ik ben niet meteen van rennen en springen.quote:
wie heb je niet gehad in Spanje..quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een Paqito gehad uit Spanje, herinner ik me nu
alsof ik de behoefte zou hebben om net als Al Bundy alles en iedereen pumpkin te gaan noemenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, tis bloedheet en tevens is het bijna 12 uur. (ik hoop dat ik niet in een pompoen verander)
god, zelfs ochtends heb ik mijn lolbroek aan.![]()
word 39 graden ofzo vandaag.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef Stroekie het volgende:
Wat kan er in 1 jaar tijd toch veel veranderen
Staat de halve Mieke familie in jouw balboekje ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een Paqito gehad uit Spanje, herinner ik me nu
Laten we het voortschreidend inzicht noemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef Stroekie het volgende:
Wat kan er in 1 jaar tijd toch veel veranderen
nee alleen zijn broertjequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Staat de halve Mieke familie in jouw balboekje ?
omg, hij werkt mijn familie af.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Staat de halve Mieke familie in jouw balboekje ?
de overbuurjongen slaapt nog dus dat nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eerst wakker worden. Ik ben niet meteen van rennen en springen.(sex wel natuurlijk, maar de light versie
)
ik dacht dat overbuurjongen off limits was? vanwege het geroddel in het dorp?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de overbuurjongen slaapt nog dus dat niet
Zeg bicha.... ik zeg "niks", Stroek zegt "Zal ik dan maar niks over dinsdag zeggen?" en jij vraagt wat er dinsdag dan met de snol was..... daar hoef je geen naam bij te noemen hoor, dat snappen mensen zo ook wel wie jij bedoelt. Dus nu niet zo schijnheilig doen met een "Noemde ik je naam dan? Voel je je aangesproken?" he schatje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
voelde je je aangesproken ? had ik je naam genoemd ?
Dorp, ik woon de de stad hoor, maar het is meer het geroddel in de Bairroquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht dat overbuurjongen off limits was? vanwege het geroddel in het dorp?
Amo-te tanbemquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg bicha.... ik zeg "niks", Stroek zegt "Zal ik dan maar niks over dinsdag zeggen?" en jij vraagt wat er dinsdag dan met de snol was..... daar hoef je geen naam bij te noemen hoor, dat snappen mensen zo ook wel wie jij bedoelt. Dus nu niet zo schijnheilig doen met een "Noemde ik je naam dan? Voel je je aangesproken?" he schatje.
ikke eauk nie begraipquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet wel goed je research bijhouden
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg, hij werkt mijn familie af.![]()
Ik heb het weleens aan mijn broertje voorzichtig gevraagd, maar die weet van niets. Dus zal het wel die andere zijn. Maar daar heb ik nog niets aangevraagd.
Zeg NUNO welke broertje ken je dan van mij? A of R? and did you have sex with him?
Hij heeft de PM's nog niet gehadquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet wel goed je research bijhouden
ja, maar wie? A of R? en waar heb je em ontmoet?quote:
Você não sabe o que o amor équote:
Hij heeft mijn telefoon nummerquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar wie? A of R? en waar heb je em ontmoet?
heb je nog contact met hem?
kamervragen, kamervragen......![]()
dit wordt nu wel freaky....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |