is ok en het antwoord is "misschien wel meer dan jij" en denk daar maar eens over naquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Você não sabe o que o amor é![]()
(of zoiets)
jezus, WIE? A of R?quote:
teruglezen zou wel een goede bezigheidstherapie voor je zijn, ben je namelijk wel even bezig en moet je meer dan 1 jaar terugquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ikke eauk nie begraip![]()
of moet ik weer teruglezen voor deze joke..?
kan ik die pm's ook eens krijgen, of durf je alleen achter mijn rug omquote:
Jezus niet, allhoewelik eens hard moet nadenkenquote:
ik heb ook geen PM.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan ik die pm's ook eens krijgen, of durf je alleen achter mijn rug om
ik ben niet meer als PA aangesteld, dus administratieve handelingen komen niet meer van mijn zijdequote:
ik doe niet aan PM want ik krijg hier toch maar om de haverklap te horen dat jullie niets terug kunnen sturen omdat me bakje weer vol zitquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan ik die pm's ook eens krijgen, of durf je alleen achter mijn rug om
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jezus niet, allhoewelik eens hard moet nadenkenIn andere woorden ik zeg het niet want als ik niet de goede persoon voor me heb dan kijk jij heel raar naar 1 van je broertjes
maar wel veel van de dingen die je hier verteld hebt kloppen
Miekequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb ook geen PM.of bedoelen jullie PMS?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke![]()
die lolbroek heb je nu al heel de week aan
volgens mij moet deze hoognodig in de was
er zitten vlekken in
Nee die baan heb je na Friso ook verlorenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben niet meer als PA aangesteld, dus administratieve handelingen komen niet meer van mijn zijde
LL staat me anders nog helder voor de geestquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die baan heb je na Friso ook verloren
Trouwens, al toen ik zelf het mobiele nr had!
Toen had ik z'n nr ook nog nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
LL staat me anders nog helder voor de geest
Ik vind 'm in AI zo sexy, als Gigolo Joe.quote:
Ik zie op die foto geen kale plekken?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind hem nu maar een ouwe man met kale plekken op zijn hoofd.
ja echt lelijk. Dat komt omdat ze op tournee is. en dat macrobiotische troep. Ze moet goed eten. Met al dat overgetrain.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
*ril* Zo zien mijn armen er nog niet eens uit!
ja klopt, hij wordt kaal. kale plekken aan de bovenkant. Hij droogt ook niet echt goed op. Vond hem vroeger hotter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind hem nu maar een ouwe man met kale plekken op zijn hoofd.
die tweede fotoquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gigolo Joe!
En natuurlijk als Vampier:
[ afbeelding ]
Make-up en retouchering.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die tweede fotoflawless skin. (of flink in de make-up)
net wakker? nog steeds brak van gisteren?quote:
Ja en nee. :p Na dat gebakken ei van gister was ik weer net zo superman als altijd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
net wakker? nog steeds brak van gisteren?
Maar blijf jij dan nooit met je cape ergens achter haken ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:26 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja en nee. :p Na dat gebakken ei van gister was ik weer net zo superman als altijd.
The Incrediblesquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar blijf jij dan nooit met je cape ergens achter haken ?
Wiesda?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
Justin mag dan wel een dumb bitch zijn, maar ik vind em toch wel![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oefening baart baby's.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar blijf jij dan nooit met je cape ergens achter haken ?
Justin Gaston (vriendje van Miley C.) zij is 15 hij is 20. half amerika valt er weer over.. hij is oud blabla, zij is een kind.blabla...quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Ang3l het volgende:
ROSEBUD WEST - Een 40-jarige stripteasedanseres heeft tijdens een optreden op een vrijgezellenfeest de getuige van de aanstaande bruidegom verkracht met een dildo...
ah, schone slaapsterquote:
ik ook.quote:
eewwquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:51 schreef mike_hunt het volgende:
ik begrijp niet waarom iedereen nat wordt van Gerard Butler. I don't see it.![]()
[ afbeelding ]
er zijn vast voordeligere foto's van deze meneerquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:51 schreef mike_hunt het volgende:
ik begrijp niet waarom iedereen nat wordt van Gerard Butler. I don't see it.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |