Die gruwelt van mayo.quote:
De mayo hier is wel anders. Maar Nederlandse mayo is wel lekker jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mayo wel lekker. Maar neem het bijna nooit.
Remiaquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mayo hier is wel anders. Maar Nederlandse mayo is wel lekker ja
nog een half uurquote:
Hij houdt uberhaupt niet van mayo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bijna alle amerikanen houden niet van patat met mayo
Ban yetz EinsSwei!!11!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Liefjes, groen is het nieuwe roze! Dat weten jullie toch?
Doen jullie mee met de Asielactie? Je hoeft geen poesje te adopteren, maar wel een paar eurootjes te doneren voor Stichting Dierenthuis (www.dierenthuis.nl). We hebben al meer dan 3800 euro ingezameld namens de FOK! users voor dit goede doel en het moet nog wat meer worden
Zie ons topic in F&F. Doe mee, dan maken we je indien gewenst groen
Fijne avond!![]()
/hopelijk geoorloofde spam
Het "ons topic in F&F" is een link naar de stichting en niet naar het topicquote:
Woops! Ik ga het editten, moment!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het "ons topic in F&F" is een link naar de stichting en niet naar het topic.
Je zei 'pikken'quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef MisterO het volgende:
Homo's moeten het natuurlijk weer allemaal pikken!! grrrr:(
![]()
Mijn slagzin 'Groen is het nieuwe roze' is origineler!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:56 schreef Peter het volgende:
Kiva-FOK!team heeft al bijna $10k in microkredieten gestoken. Help in de 3e wereld en in de 2e wereld en krijg na een tijdje je geld gewoon weer terug om een ander te helpen: Het grote FOK! steunt Kiva topic #4 Nu met FP-reinforcements
/ook ge-oorloofde spamMet meer inleg
Als we gaan verpissen
Goh en ik had deze reactie ook echt niet verwachtquote:
Waar haal je het GORE LEF vandaan om in een slowchattopic te slowchatten! Vrouw!quote:
IIEEUUWWWWWWW!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar haal je het GORE LEF vandaan om in een slowchattopic te slowchatten! Vrouw!
Oh...quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar haal je het GORE LEF vandaan om in een slowchattopic te slowchatten! Vrouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |