O ja, die is er ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je ook nog actief speuren of je Keukenkast kan aantreffen ?
Echt nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij verheugd Ang3l zich meer op een ander soort van ochtend "gymnastiek"
gewoon die foto printen van fokhomohyves en die dan meenemen en droog bewarenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die is er ook
Die herken ik vast niet
Nou, bij ons snapt niemand een Patatje Vrede hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's al een hele tijd hoor.
Oorlog mocht niet meer
Ja, maar jullie zijn ook haatdragend volk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, bij ons snapt niemand een Patatje Vrede hoor
En hoe smaakte de kip?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je leuke/bruikbare cadeautjes gekregen ?
Kijk u eens een straffe bak koffiequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:33 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal, veels te vroeg wakker maar ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog iets gebeurt
Dank je was net tegenover en heb er al 2 op, maar er kan er nog wel 1 bijquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk u eens een straffe bak koffie
Nee dat doe ik pas als ik eeen relatie heb, dan mag datquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je was net tegenover en heb er al 2 op, maar er kan er nog wel 1 bij![]()
wat is er dinsdag gebeurt, heeft die snol weer iemand opgepikt of zo
voelde je je aangesproken ? had ik je naam genoemd ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat doe ik pas als ik eeen relatie heb, dan mag datDan ben je geen snol maar iemand die veel liefde heeft en weet wat het betekent.
ja, dat heb ik wel nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor jou had ik al een volle thermoskan klaar staan
ja, tis bloedheet en tevens is het bijna 12 uur. (ik hoop dat ik niet in een pompoen veranderquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:52 schreef Stroekie het volgende:
Wat zijn de mensen van het iberisch schiereiland er vandaag vroeg als de kipper bij
ja he, we zijn zo activequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:52 schreef Stroekie het volgende:
Wat zijn de mensen van het iberisch schiereiland er vandaag vroeg als de kipper bij
ik heb ooit eens een Paqito gehad uit Spanje, herinner ik me nuquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat heb ik wel nodig.![]()
Gisteren 'even' wat wezen drinken met Paqito en Ricardo. We rolden om 2 uur de kroeg uit.intoxicated
Eerst wakker worden. Ik ben niet meteen van rennen en springen.quote:
wie heb je niet gehad in Spanje..quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een Paqito gehad uit Spanje, herinner ik me nu
alsof ik de behoefte zou hebben om net als Al Bundy alles en iedereen pumpkin te gaan noemenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, tis bloedheet en tevens is het bijna 12 uur. (ik hoop dat ik niet in een pompoen verander)
god, zelfs ochtends heb ik mijn lolbroek aan.![]()
word 39 graden ofzo vandaag.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef Stroekie het volgende:
Wat kan er in 1 jaar tijd toch veel veranderen
Staat de halve Mieke familie in jouw balboekje ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een Paqito gehad uit Spanje, herinner ik me nu
Laten we het voortschreidend inzicht noemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:51 schreef Stroekie het volgende:
Wat kan er in 1 jaar tijd toch veel veranderen
nee alleen zijn broertjequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Staat de halve Mieke familie in jouw balboekje ?
omg, hij werkt mijn familie af.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Staat de halve Mieke familie in jouw balboekje ?
de overbuurjongen slaapt nog dus dat nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eerst wakker worden. Ik ben niet meteen van rennen en springen.(sex wel natuurlijk, maar de light versie
)
ik dacht dat overbuurjongen off limits was? vanwege het geroddel in het dorp?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de overbuurjongen slaapt nog dus dat niet
Zeg bicha.... ik zeg "niks", Stroek zegt "Zal ik dan maar niks over dinsdag zeggen?" en jij vraagt wat er dinsdag dan met de snol was..... daar hoef je geen naam bij te noemen hoor, dat snappen mensen zo ook wel wie jij bedoelt. Dus nu niet zo schijnheilig doen met een "Noemde ik je naam dan? Voel je je aangesproken?" he schatje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
voelde je je aangesproken ? had ik je naam genoemd ?
Dorp, ik woon de de stad hoor, maar het is meer het geroddel in de Bairroquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht dat overbuurjongen off limits was? vanwege het geroddel in het dorp?
Amo-te tanbemquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg bicha.... ik zeg "niks", Stroek zegt "Zal ik dan maar niks over dinsdag zeggen?" en jij vraagt wat er dinsdag dan met de snol was..... daar hoef je geen naam bij te noemen hoor, dat snappen mensen zo ook wel wie jij bedoelt. Dus nu niet zo schijnheilig doen met een "Noemde ik je naam dan? Voel je je aangesproken?" he schatje.
ikke eauk nie begraipquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet wel goed je research bijhouden
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg, hij werkt mijn familie af.![]()
Ik heb het weleens aan mijn broertje voorzichtig gevraagd, maar die weet van niets. Dus zal het wel die andere zijn. Maar daar heb ik nog niets aangevraagd.
Zeg NUNO welke broertje ken je dan van mij? A of R? and did you have sex with him?
Hij heeft de PM's nog niet gehadquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet wel goed je research bijhouden
ja, maar wie? A of R? en waar heb je em ontmoet?quote:
Você não sabe o que o amor équote:
Hij heeft mijn telefoon nummerquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar wie? A of R? en waar heb je em ontmoet?
heb je nog contact met hem?
kamervragen, kamervragen......![]()
dit wordt nu wel freaky....
is ok en het antwoord is "misschien wel meer dan jij" en denk daar maar eens over naquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Você não sabe o que o amor é![]()
(of zoiets)
jezus, WIE? A of R?quote:
teruglezen zou wel een goede bezigheidstherapie voor je zijn, ben je namelijk wel even bezig en moet je meer dan 1 jaar terugquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ikke eauk nie begraip![]()
of moet ik weer teruglezen voor deze joke..?
kan ik die pm's ook eens krijgen, of durf je alleen achter mijn rug omquote:
Jezus niet, allhoewelik eens hard moet nadenkenquote:
ik heb ook geen PM.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan ik die pm's ook eens krijgen, of durf je alleen achter mijn rug om
ik ben niet meer als PA aangesteld, dus administratieve handelingen komen niet meer van mijn zijdequote:
ik doe niet aan PM want ik krijg hier toch maar om de haverklap te horen dat jullie niets terug kunnen sturen omdat me bakje weer vol zitquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan ik die pm's ook eens krijgen, of durf je alleen achter mijn rug om
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jezus niet, allhoewelik eens hard moet nadenkenIn andere woorden ik zeg het niet want als ik niet de goede persoon voor me heb dan kijk jij heel raar naar 1 van je broertjes
maar wel veel van de dingen die je hier verteld hebt kloppen
Miekequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb ook geen PM.of bedoelen jullie PMS?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke![]()
die lolbroek heb je nu al heel de week aan
volgens mij moet deze hoognodig in de was
er zitten vlekken in
Nee die baan heb je na Friso ook verlorenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben niet meer als PA aangesteld, dus administratieve handelingen komen niet meer van mijn zijde
LL staat me anders nog helder voor de geestquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die baan heb je na Friso ook verloren
Trouwens, al toen ik zelf het mobiele nr had!
Toen had ik z'n nr ook nog nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
LL staat me anders nog helder voor de geest
Ik vind 'm in AI zo sexy, als Gigolo Joe.quote:
Ik zie op die foto geen kale plekken?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind hem nu maar een ouwe man met kale plekken op zijn hoofd.
ja echt lelijk. Dat komt omdat ze op tournee is. en dat macrobiotische troep. Ze moet goed eten. Met al dat overgetrain.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
*ril* Zo zien mijn armen er nog niet eens uit!
ja klopt, hij wordt kaal. kale plekken aan de bovenkant. Hij droogt ook niet echt goed op. Vond hem vroeger hotter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind hem nu maar een ouwe man met kale plekken op zijn hoofd.
die tweede fotoquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gigolo Joe!
En natuurlijk als Vampier:
[ afbeelding ]
Make-up en retouchering.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die tweede fotoflawless skin. (of flink in de make-up)
net wakker? nog steeds brak van gisteren?quote:
Ja en nee. :p Na dat gebakken ei van gister was ik weer net zo superman als altijd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
net wakker? nog steeds brak van gisteren?
Maar blijf jij dan nooit met je cape ergens achter haken ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:26 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja en nee. :p Na dat gebakken ei van gister was ik weer net zo superman als altijd.
The Incrediblesquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar blijf jij dan nooit met je cape ergens achter haken ?
Wiesda?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
Justin mag dan wel een dumb bitch zijn, maar ik vind em toch wel![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oefening baart baby's.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar blijf jij dan nooit met je cape ergens achter haken ?
Justin Gaston (vriendje van Miley C.) zij is 15 hij is 20. half amerika valt er weer over.. hij is oud blabla, zij is een kind.blabla...quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Ang3l het volgende:
ROSEBUD WEST - Een 40-jarige stripteasedanseres heeft tijdens een optreden op een vrijgezellenfeest de getuige van de aanstaande bruidegom verkracht met een dildo...
ah, schone slaapsterquote:
ik ook.quote:
eewwquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:51 schreef mike_hunt het volgende:
ik begrijp niet waarom iedereen nat wordt van Gerard Butler. I don't see it.![]()
[ afbeelding ]
er zijn vast voordeligere foto's van deze meneerquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:51 schreef mike_hunt het volgende:
ik begrijp niet waarom iedereen nat wordt van Gerard Butler. I don't see it.![]()
[ afbeelding ]
a, living the good lifequote:
De bruid is toch niet aanwezig op het vrrijgezellenfeest van de bruidegom?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
waar was de bruid eigenlijk? hahah
300.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn vast voordeligere foto's van deze meneer
in 300 was het wel een hot bitch. Maar ja, die film is natuurlijk zwaar gefotoshopped.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn vast voordeligere foto's van deze meneer
In de kast..quote:
Met beetje geluk deze zaterdag, maar hij moet nog even smoes verzinnen voor zijn ouders.quote:
homewrecker? was een grapje..quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg homewrecker hou je eens in
zit daar een beetje te stoken in prille liefde
o god ja, dat lees ik nu pas.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bruid is toch niet aanwezig op het vrrijgezellenfeest van de bruidegom?
Ja dat weet jij niet wat je met een broekie moet doen....jij hebt je broekie meestal uit op de set!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
homewrecker? was een grapje...... en wat moet ik met een broekie?
kan toch gewoon zeggen dat ie met een vriend gaat 'hangen'quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef Eustace. het volgende:
Met beetje geluk deze zaterdag, maar hij moet nog even smoes verzinnen voor zijn ouders.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, dat lees ik nu pas.
Ja, multitasken he....
daar buiten niet dan ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet jij niet wat je met een broekie moet doen....jij hebt je broekie meestal uit op de set!
maar ik houd wel mijn sokken aan!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet jij niet wat je met een broekie moet doen....jij hebt je broekie meestal uit op de set!
Ouders weten datquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan toch gewoon zeggen dat ie met een vriend gaat 'hangen'
pluspunt is wel dat ze niet wit warenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ik houd wel mijn sokken aan!
Dan weten ze het lekkerquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouders weten datIk ging ook met vrienden hangen.
En toen ik thuiskwam wisten ze toch echt dat ik naar de gay pride in maastricht was geweest.
een bekende had zijn/haar mond voorbij gepraat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouders weten datIk ging ook met vrienden hangen.
En toen ik thuiskwam wisten ze toch echt dat ik naar de gay pride in maastricht was geweest.
o.k. ik was aan het typen met 1 hand.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
altijd maar die smoesjes van jou
Hij woont in een of ander kudt-dorp nabij Leeuwarden, iedereen kent iedereen. Zijn broer kent al zijn vrienden, dus die kan er dan zo achter komen dat hij niet is wezen hangen met 'wat vrienden'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan toch gewoon zeggen dat ie met een vriend gaat 'hangen'
Dat is niet in alle gevallen even simpel.quote:
hoeft toch niet. Als vrienden eruit zien als die gast van Dead or Alive (Pete Burns) dan zijn woorden overbodig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een bekende had zijn/haar mond voorbij gepraat?
of had je flyers/bonnetjes laten slingeren in je kleding?
maar kan jij dan niet 1 van de 'vrienden' zijn? gewoon hangen and stuff? Of zie er uit als een handtas, want dat is dan moeilijker.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:06 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij woont in een of ander kudt-dorp nabij Leeuwarden, iedereen kent iedereen. Zijn broer kent al zijn vrienden, dus die kan er dan zo achter komen dat hij niet is wezen hangen met 'wat vrienden'.
Maar het valt op als hij vrijwel elk weekend met mij gaat 'chillen'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar kan jij dan niet 1 van de 'vrienden' zijn? gewoon hangen and stuff? Of zie er uit als een handtas, want dat is dan moeilijker.
Ik ben overigens één brok mannelijkheid met overheersende tonen van stijl en gevoel voor mode.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar kan jij dan niet 1 van de 'vrienden' zijn? gewoon hangen and stuff? Of zie er uit als een handtas, want dat is dan moeilijker.
Je kan toch ook een gewone vriend zijn volgens zijn vrienden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Maar het valt op als hij vrijwel elk weekend met mij gaat 'chillen'.
valt nog meer op als ie elke week een of anders lul smoesje heeftquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Maar het valt op als hij vrijwel elk weekend met mij gaat 'chillen'.
Maar het valt al op, hij woont in zo'n echt dorp waar iedereen iedereen kent, zijn ouders vonden het al raar dat hij nu iemand in Groningen kent die zijn broer dan weer niet kent.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je kan toch ook een gewone vriend zijn volgens zijn vrienden?
En door de weeks gaat niet? Wonen jullie beiden nog thuis?
Volgens mij zijn zijn ouders vrij naïef op dat gebied.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
valt nog meer op als ie elke week een of anders lul smoesje heeft
De passpartout zat in m'n kontzakquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een bekende had zijn/haar mond voorbij gepraat?
of had je flyers/bonnetjes laten slingeren in je kleding?
gelukkig heb ik daar geen last van. Thank God.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Maar het valt al op, hij woont in zo'n echt dorp waar iedereen iedereen kent, zijn ouders vonden het al raar dat hij nu iemand in Groningen kent die zijn broer dan weer niet kent.
Doordeweeks gaat helaas op het moment niet, hij werkt hele dagen (bijbaan). En ja, we wonen beiden nog thuis. Alleen verschil is dat ik al helemaal out ben.
En dat was je cumming out?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat mijn bloehoese collega morgen vrijgenomen heeft komt hij nu al met een bos bloemen voor me aanlopen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bloehoese? Is het een handtas?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat mijn bloehoese collega morgen vrijgenomen heeft komt hij nu al met een bos bloemen voor me aanlopen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij kent niemand in groningen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gelukkig heb ik daar geen last van. Thank God.
Nee. Die had ik al semi gehad.quote:
MisterO had toch ook zo iets met een Pannkaartje ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja dan is het wel makkelijk voor je ouders he
Nee die zijn allemaal gearresteerd inmiddels.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij kent niemand in groningen?
nee een gemend boeket van het Westlands Bloemenuis aan de Strijpsestraatquote:
Ze wisten het al wel sort of half half maar ze accepteerden het niet en wilden ook niet echt dat ik er aan toegaf. Een dagje maastricht konden ze dan ook niet waarderen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja dan is het wel makkelijk voor je ouders he
dacht van wel jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
MisterO had toch ook zo iets met een Pannkaartje ?
Wees blij!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee een gemend boeket van het Westlands Bloemenuis aan de Strijpsestraat![]()
maar ik zie nog nergens het kaartje waarin het huwelijksaanzoek zou moeten staan
ik moest heel hard lachenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die zijn allemaal gearresteerd inmiddels.
jawel dat wel. Een meisje Jannetjequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij kent niemand in groningen?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie op die foto geen kale plekken?
maar jij kent dan wel weer het 'vriendje' van je broertjequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jawel dat wel. Een meisje Jannetje![]()
maar ik doelde op dat mijn ouders en broertjes niet weten wie al mijn vrienden zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |