moe?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Eustace. het volgende:
Ik wil slapen. Een week lang, of zo.
Ja, en lui, en ook wat lusteloos. Ik kan in principe elke werkdag gaan 'werken', bijbaan, maar ik ben liever een dag lui ipv 40 Euro te verdienen. Verliefdheid heeft mij echt te pakken, niet normaal gewoon.quote:
Naar de snackbar?quote:
misschien dudesnude aan het afstruinenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is G_E eigenlijk?
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien dudesnude aan het afstruinen
Heb je er spijt van?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Eustace. het volgende:
Omg, toen ik gister zo bezopen was blijk ik vet huilend aan de telefoon gezeten te hebben met mijn vriend terwijl ik hem helemaal de liefde verklaarde en alles. x'D Dat ik nog belde met hem wist ik nog wel, maar de rest niet meer. Dus nu krijg ik alles te horen van wat er is gebeurd.
altijd leuk tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Eustace. het volgende:
Omg, toen ik gister zo bezopen was blijk ik vet huilend aan de telefoon gezeten te hebben met mijn vriend terwijl ik hem helemaal de liefde verklaarde en alles. x'D Dat ik nog belde met hem wist ik nog wel, maar de rest niet meer. Dus nu krijg ik alles te horen van wat er is gebeurd.
Van wat ik allemaal aan de telefoon tegen hem zei? Nee. Wel van dat ik zoveel had gedronken.quote:
geilquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:13 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb vannacht naakt staan kotsen op me dakterras. Drie keer. Ik hoop dat niemand me heeft gezien.
Niet echt. Ik slaap naakt en was te lui om elke keer naar beneden te rennen als ik moest kotsen, dan maar dakterras op.quote:
massel dat de deur niet dicht waaidequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niet echt. Ik slaap naakt en was te lui om elke keer naar beneden te rennen als ik moest kotsen, dan maar dakterras op.Voelde wel lekker fris btw!
Voor dat soort situaties heb ik geweldige oplossingen als deurklinken en zo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
massel dat de deur niet dicht waaide
ja maar zo gaat het nooit in de films dan valt ie in het slotquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Voor dat soort situaties heb ik geweldige oplossingen als deurklinken en zo.
Dan zou ik de hele nacht moeten rukken om warm te blijven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja maar zo gaat het nooit in de films dan valt ie in het slot
en aan je ouders uitleggen waarom je naakt op het balkon stondquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:40 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dan zou ik de hele nacht moeten rukken om warm te blijven.
komen homo's daar dan welquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:57 schreef wonderer het volgende:
Hoe stereotype weer... ik kwam in de walmart twee homo's van Shaw's (supermarkt, zeg maar de appie) tegen en ze stonden foundations (make up dus) te vergelijken
En teeering, wat is het warm en klef buiten, moet eigenlijk douchen, bah.
Waar?quote:
Tof. Ziet er wel geil uit.quote:
Oh, dan hou ik op met denken dat je geveld bent door de mexicaanse griep, of in een put bent gevallen.quote:
Wat trouwens in Frankrijk ook kan gebeurenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan hou ik op met denken dat je geveld bent door de mexicaanse griep, of in een put bent gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |