abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71629627
Wilde vanavond Spa tixkets bestellen, toch nog maar even afwachten
wat de tests gaan uitwijzen..
pi_71632602
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee lul, jij zit de hele tijd te zieken. Daar gaat het om
Ja, dat ook natuurlijk.

Stel je niet aan. Ik hoop ook dat het doorgaat, maar dat betekent niet dat ik m'n ogen sluit voor de werkelijkheid.
pi_71651958
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:55 schreef k_man het volgende:
OK, dit is dus een bevestiging van wat ik al eerder zei: er is zeker nog geen definitieve toezegging dat Schumacher daadwerkelijk rijdt.
Niks is definitief in het leven, maar kennelijk moet er bij jou alles letterlijk staan. Kortom jij verwacht van Button, Barichello, Vettel, Sutil, etc etc etc allemaal een bevestiging dat ze rijden. Want ja zolang die niet definitief afgegeven is rijden ze niet.
pi_71652006
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand eik nog iets gehoord over dat onderzoek van de FIA naar de Brawn auto's / losvliegende onderdeel?
Dat zal in de loop van augustus meer bekend over worden, waarschijnlijk zo rond de uitspraak m.b.t Renault
pi_71652833
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:37 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Niks is definitief in het leven, maar kennelijk moet er bij jou alles letterlijk staan. Kortom jij verwacht van Button, Barichello, Vettel, Sutil, etc etc etc allemaal een bevestiging dat ze rijden. Want ja zolang die niet definitief afgegeven is rijden ze niet.
Dat zijn inderdaad allemaal rijders die door de teams bevestigd zijn. Voor Schumacher geldt dat (nog) niet.

Het is niet om te zeuren hoor. Het is alleen zo dat iedereen er al vanuit schijnt te gaan dat Schumacher rijdt, terwijl dat nog niet zeker is. Het kan geen kwaad die nuance aante brengen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2009 15:13:19 ]
pi_71654319
Ja en dat heb je gedaan en nou flikker maar lekker op
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71654857
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:09 schreef vosss het volgende:
Ja en dat heb je gedaan en nou flikker maar lekker op
Jij laat je nogal makkelijk opnaaien hè?
pi_71654981
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Jij laat je nogal makkelijk opnaaien hè?
Snel? Je lult al weken in het zelfde straatje. Begint idd irritant te worden.
pi_71768498
Het kan Schumacher niet snel genoeg gaan:
quote:
Schumacher boekt ruimtereis voor 140.000 euro
Na het nieuws van zijn aangekondigde comeback in de Formule 1 weet Michael Schumacher wederom de krantenkoppen te halen met een opmerkelijk bericht. De zevenvoudige wereldkampioen heeft volgens het Belgische De Morgen een ruimtevlucht geboekt met de 'SpaceShipTwo' van de Britse miljardair Richard Branson.

Ex-Formule 1-piloot Niki Lauda, de gewezen Britse premier Tony Blair en de Britse natuurkundige Stephen Hawking zijn andere bekende namen die zich hebben opgegeven voor het zes uur durende uitje ter waarde van 140.000 euro. Elke deelnemer moet zich voor vertrek wel eerst drie dagen medisch laten testen in de Californische woestijn.
/ontopic Als hij maar voor Kimi kwalificeert en finished zou dat al erg knap zijn. Als hij 4 races gaat rijden heb ik het gevoel dat er nog wel een overwinning in zit .
pi_71772801
quote:
Elke deelnemer moet zich voor vertrek wel eerst drie dagen medisch laten testen in de Californische woestijn.
Och, als Stephen Hawking er door komt zal het de andere gegadigden ook wel lukken.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:42:59 #211
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_71782289
Michael Schumacher hat sein geplantes Comeback für den Grand Prix von Europa abgesagt: Der Nacken spielt nicht mit

(Motorsport-Total.com) - Nach vielen Tagen der Euphorie bei allen Fans des siebenmaligen Formel-1-Weltmeisters Michael Schumacher folgt nun die große Enttäuschung. Der Kerpener sagt sein geplantes Comeback ab! Gesundheitliche Gründe sprächen gegen einen Einsatz als Ersatzmann für den verletzten Felipe Massa in Valencia.

"Ich habe gestern Abend Ferrari-Präsident Luca di Montezemolo und Teamchef Stefano Domenicali darüber informieren müssen, dass ich nicht für Felipe einspringen kann", heißt es auf Schumachers offizieller Internetseite. "Ich habe absolut alles versucht, dieses Comeback auf Zeit möglich zu machen, aber zu meinem größten Bedauern klappt es nicht. Die Schmerzen im Nacken, die nach dem privaten F1-Tag in Mugello auftraten, haben wir leider nicht in den Griff bekommen - auch wenn wir alles versucht haben, was medizinisch und therapeutisch machbar ist."
WERBUNG
F1-Tickets und Reisen und "Schumi"-Spezialpakete
Ob Reisen oder Tickets zur Formel 1 oder DTM - bei unserem Partner Grand Prix Travel Team finden Sie aktuelle Angebote rund um Reisen mit der gewissen Extra-Portion PS. Beachten Sie auch die aktuellen Schumi-Spezials! Telefon-Hotline: 0700-399 899 00
Jetzt Motorsport-Tickets oder -Reise buchen

Die Gründe liegen offenbar nicht in mangelndem Training: "Die Verletzungsfolgen vom Motorrad-Unfall im Februar, als ich mir Brüche im Bereich Kopf und Hals zugezogen habe, sind leider noch immer zu schwer. Daher kann mein Nacken den extremen Belastungen der Formel 1 nicht standhalten." Schumacher gibt an, dass mehrere Untersuchungen die Problemlage bestätigt hätten. "Weil sich die Probleme im Nacken, die nach dem Tag in Mugello aufgetreten waren, nicht besserten, habe ich mich am Sonntag kurzfristig entschieden, diese eindringliche Untersuchung bereits gestern zu machen."

"Ich bin zutiefst enttäuscht", so Schumacher auf der Website. "Mir tut es wahnsinnig leid für die Jungs bei Ferrari und alle die Fans, die mir die Daumen gedrückt haben. Ich kann nur nochmals sagen, dass ich alles versucht habe, was in meiner Macht stand. Ich wäre gerne für Felipe eingesprungen. Jetzt bleibt mir nur, dem gesamten Team die Daumen für die nächsten Rennen zu drücken." Wer nun anstelle des Rekordweltmeisters den Platz von Massa einnehmen wird, steht zurzeit noch nicht fest.

http://www.motorsport-tot(...)agt_ab_09081101.html
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_71782451
Heeft teveel last van nekpijn.
Net gelezen op de italiaanse krant www.repubblica.it of officiele site http://www.michaelschumacher.de/?page=news&story_id=&lang=uk

Wel jammer
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:52:01 #214
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71782475
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:54:37 #215
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71782526
Wat een mietje zeg!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:55:19 #216
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:56:21 #217
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:58:29 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71782593
De F1 tickets worden weer ingeleverd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71782630
Alonso dan maar.
pi_71782731
Jammer. Ik ben benieuwd wie ze er nu in gaan zetten.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:07:44 #221
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71782789
Maar goed dat ik niks besteld heb voor Spa
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71782793
Luca Badoer wordt het, definitief.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_71782806
En nu? Doornbos...?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:08:36 #224
148217 3DMARK
Yea, whatever
pi_71782813
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:05 schreef SuzukiSwift het volgende:
Jammer. Ik ben benieuwd wie ze er nu in gaan zetten.
Misschien Sato die ook al eens voor Schumacher heeft ingevallen.
Yea, whatever
pi_71782821
Luca Badoer is het geworden jongens
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')