Dat was niet Sato, maar Mika Salo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef 3DMARK het volgende:
[..]
Misschien Sato die ook al eens voor Schumacher heeft ingevallen.
quote:MILAN (AP) -- Ferrari says Luca Badoer will drive in European Grand Prix after Schumacher withrawal.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:07 schreef Hetiszover het volgende:
Luca Badoer wordt het, definitief.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef Hetiszover het volgende:
Luca Badoer is het geworden jongens
Ja, nu weten we het wel hoorquote:
Ja maar er zijn users die niet goed kunnen lezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, nu weten we het wel hoor
en toch is het jammer.Ik was er helemaal klaar voor.Wilde zelfs naar Francorchamp gaan ..dammmmmmquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, nu weten we het wel hoor![]()
Leg eens uit waarom? Duitser!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:17 schreef Klonk het volgende:
whehehe, mooi bericht, hou wel van een falende schumacher
nee, ik moet het gewoon niet, als was ie uit schubbekutteveen gekomen en woonde ik naast hem, ik vind het een naar mannetje, wat verdomd goed auto kan rijden, maar gewoon ik moet hem nietquote:
Hij faalt juist niet door niet te gaan rijdenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:17 schreef Klonk het volgende:
whehehe, mooi bericht, hou wel van een falende schumacher
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:55 schreef k_man het volgende:
OK, dit is dus een bevestiging van wat ik al eerder zei: er is zeker nog geen definitieve toezegging dat Schumacher daadwerkelijk rijdt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef vosss het volgende:
Als zijn nek het aan kan rijdt ie en ja, dat is definitief toegezegd.
Hou nou eens op man
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar gaat het nou net om, mafkees. Of ie het aankan.
Dat dacht ik ook...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:24 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Hij faalt juist niet door niet te gaan rijden
http://www.autosport.com/news/report.php/id/77619quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Boh... wat een anti climax.
Badoer wordt het volgens enkele 'bronnen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |