Wat leuk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:44 schreef DaMart het volgende:
De winnaars zijn bekend.
24 van de 27 inzendingen waren juist, en daaruit zijn de volgende winnaars getrokken:
Miracle_Drug
Damn, dit is me derde prijs in een maand ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:44 schreef DaMart het volgende:
trusten
Dat kan natuurlijk niet, ik zal je snel omwisselen voor een ander.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:40 schreef Trusten het volgende:
[..]
Damn, dit is me derde prijs in een maand ofzo![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:41 schreef NanKing het volgende:
Dat kan natuurlijk niet, ik zal je snel omwisselen voor een ander.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:43 schreef NanKing het volgende:
Heh, verdikkie! Tegen zulke puppy-oogjes kan ik niet, je krijgt 'm toch.
Ik ook niet, ik vroeg me af of ik te ongeduldig benquote:Op woensdag 2 september 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb het boek nog niet binnen, wanneer mag ik dat verwachten?
Niet panieken als je binnen een paar uur geen antwoord krijgtquote:
Ik ben gewoon veel te ongeduldigquote:Op woensdag 2 september 2009 18:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet panieken als je binnen een paar uur geen antwoord krijgt.
Ik heb helaas pas sinds gisteren alle adressen dus binnen nu en 2 weken kun je 't wel verwachten.
Ik heb je vraag even doorgespeeld aan Nanking, zij kan hem wat beter beantwoorden dan ik dat kanquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
Wanneer mogen we ze nou verwachten?
Ik ben van nature ongeduldig, maar het zou fijn zijn als we een berichtje krijgen dat ze iig verstuurd zijn oid
Ja ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
Wanneer mogen we ze nou verwachten?
Ik ben van nature ongeduldig, maar het zou fijn zijn als we een berichtje krijgen dat ze iig verstuurd zijn oid
Ik heb haar al een PM gestuurd, maar ook daar heb ik nog geen antwoord opquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je vraag even doorgespeeld aan Nanking, zij kan hem wat beter beantwoorden dan ik dat kan.
Ik blijf mezelf maar even herhalen om dit vers te houden.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb haar al een PM gestuurd, maar ook daar heb ik nog geen antwoord op
Jullie worden heus niet vergeten hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf maar even herhalen om dit vers te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |