zoals?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:55 schreef Antaresje het volgende:
Eens. Genoeg andere redenen om een hekel aan Duitsers te hebben.
1 goede reden waarom we dat niet zouden moeten hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:53 schreef JeMoeder het volgende:
Klacht: Mensen van <60 jaar die een hekel hebben aan Duitsers om WOII
wel minder fietsenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:
Goede klacht.
Met Spanje vochten we een 80-jarige oorlog uit die ons vele malen meer doden heeft gekost als WOII.
Om over de oorlogen met de Britten en Fransen nog maar te zwijgenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:
Goede klacht.
Met Spanje vochten we een 80-jarige oorlog uit die ons vele malen meer doden heeft gekost als WOII. En ja, dat is al langer geleden maar toch. Niemand die een hekel aan Spanje heeft.
Mensen hebben een hekel aan alles behalve de bejaarde Duitsers, hoe fucking dom ben je dan? Dat is juist de enige groep die er iets mee te maken heeft gehad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
1 goede reden waarom we dat niet zouden moeten hebben
We delen dezelfde cultuur.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Minstens zo erg is nog die kuilen die ze elk jaar weer komen graven, alsof het strand van hun isquote:
Belgen mogen niet meedoen Athmozzquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef Athmozz het volgende:
alsof WOII erg genoeg is om ze te haten![]()
hiervoor is iets anders:
Idd, en zelfs de Belgen hebben ons vast wel wat doden hebben gekost toen ze onafhankelijk werden. Al zullen er meer slachtoffers aan de andere kant gevallen zijn, Belgie kennende.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Om over de oorlogen met de Britten en Fransen nog maar te zwijgen
eensch, de bejaarde Duitsers zijn het ergstquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mensen hebben een hekel aan alles behalve de bejaarde Duitsers, hoe fucking dom ben je dan? Dat is juist de enige groep die er iets mee te maken heeft gehad.
Die hebben het goed gemaakt in 40 / 45quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Om over de oorlogen met de Britten en Fransen nog maar te zwijgen
Belgie is trouwens onafhankelijk door steun van de Fransen en Britten, de Pruisen stonden aan onze kant. Duitsersquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, en zelfs de Belgen hebben ons vast wel wat doden hebben gekost toen ze onafhankelijk werden. Al zullen er meer slachtoffers aan de andere kant gevallen zijn, Belgie kennende.
op het moment van onafhankelijk worden waren het allemaal nederlandersquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, en zelfs de Belgen hebben ons vast wel wat doden hebben gekost toen ze onafhankelijk werden. Al zullen er meer slachtoffers aan de andere kant gevallen zijn, Belgie kennende.
nog een reden om ze te haten. ons een beetje samen gooien met die walenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Belgie is trouwens onafhankelijk door steun van de Fransen en Britten, de Pruisen stonden aan onze kant. Duitsers
Ja, want al die bejaarden hebben (toen ze nog bij de SS zaten) stuk voor stuk nekschoten uit staan te delen aan joden!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:02 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
eensch, de bejaarde Duitsers zijn het ergst
Hoe dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:03 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Die hebben het goed gemaakt in 40 / 45
De Fransen en Spanjaarden zeker? Die zaten lekker een baguette respectievelijk paella te kanen toen onze grootouders bloembollen moesten kauwen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:03 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Haha ik zat nog te denken om dat er bij te zetten idd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:03 schreef Athmozz het volgende:
[..]
op het moment van onafhankelijk worden waren het allemaal nederlanders
Walen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
nog een reden om ze te haten. ons een beetje samen gooien met die walen![]()
![]()
Je bent in de war met Amsterdamquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:04 schreef Penisbaard het volgende:
De Fransen door zich over te geven bij de eerste de beste Duitse herder die in zicht kwam
Verkopen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Walen.Weigeren Nederlands of zelfs Engels te praten als je daar moet tanken. Als jullie nou lekker weer bij ons komen verkopen we Wallonië aan Frankrijk.
Haal je onze dappere strijders die het nog een hele tijd hebben uitgehouden tegen een enorme Duitse overmacht door de war met die pauperige Fransen? Het is niet voor niks dat ze Rotterdam moesten bombarderen, het ging ze niet snel genoeg. En onze strijders maar wachten op de Franse en Britse steun die nooit zou komen.quote:
Ze hebben Rotterdam in elk geval een hele hoop sloop en renovatie-werk bespaart, werd toch tijd om een keer de binnenstad te vernieuwen.quote:
Onder een steen gelegen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Verkopen?
Ze mogen t hebben. Terug bij NL echter ook niet, hou jullie linkse regering maar. Gewoon Vlaanderen onafhankelijk. Als toegeving willen we zeeland nog wel overkopen van jullie
Links?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Verkopen?
Ze mogen t hebben. Terug bij NL echter ook niet, hou jullie linkse regering maar. Gewoon Vlaanderen onafhankelijk. Als toegeving willen we zeeland nog wel overkopen van jullie
t is toch de christenen (cu), pvda & CDA die aan de macht zijn (in t kabinet zitten)? of ben ik nu verkeerdquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:00 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Minstens zo erg is nog die kuilen die ze elk jaar weer komen graven, alsof het strand van hun is
Een centrum-coalitie dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
t is toch de christenen (cu), pvda & CDA die aan de macht zijn (in t kabinet zitten)? of ben ik nu verkeerd
Yup, alleen de PVDA kun je links noemen. De rest conservatief = centrum rechts.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
t is toch de christenen (cu), pvda & CDA die aan de macht zijn (in t kabinet zitten)? of ben ik nu verkeerd
Het zijn vooral de Christen-conservatieven die alles bepalen, de PVDA loop er maar wat achteraan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Kosten noch moeite werden gespaard voor het maken van deze indrukwekkende videoclip.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Haal je onze dappere strijders die het nog een hele tijd hebben uitgehouden tegen een enorme Duitse overmacht door de war met die pauperige Fransen? Het is niet voor niks dat ze Rotterdam moesten bombarderen, het ging ze niet snel genoeg. En onze strijders maar wachten op de Franse en Britse steun die nooit zou komen.
quote:Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d’r strot afbete, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto’s die Duitsers toch hade! O jee, azzie ze nou hoor hebbe ze allemaal Jode op zolder gehad… Waar zijn ze gebleve dan? Kenne ze ellek jaar wel metter schijnheilige kop naar die Dokwerreker lope… Dókwerreker, gog betert! Ze hebbe een have waar al sinds 1312 geen schip meer is geweest! Komediante!
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:13 schreef Kopbal het volgende:
Het is toch ook gewoon leuk om een hekel aan Duitsers te hebben? Dat is het enige wat wij Hollanders generatie op generatie doorgeven.
Da's niet om de oorlog, maar om die ene voetbalfinale....quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:53 schreef JeMoeder het volgende:
Sprak vandaag met iemand, die rond mijn leeftijd is (25) die een hekel had aan Duitsers om WOII. Verdomme gast, je heb die hele oorlog niet meegemaakt SO WTF? Gewoon een reden bedacht waarom je een hekel moest hebben aan Duitsers, omdat je geen betere kon vinden?
Klacht: Mensen van <60 jaar die een hekel hebben aan Duitsers om WOII
Misschien is dat het geval onder het plebs. Ik heb dat persoonlijk namelijk nooit meegekregen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:13 schreef Kopbal het volgende:
Het is toch ook gewoon leuk om een hekel aan Duitsers te hebben? Dat is het enige wat wij Hollanders generatie op generatie doorgeven.
Het pispaaltje van het hele land, heerlijk toch. Net als op de basisschool: je moet altijd een pispaaltje hebben.quote:
centrum rechts is niet rechts, dat is gewoon laf zijn & geen standpunten willen innemen om niemand tegen de borst te stoten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Yup, alleen de PVDA kun je links noemen. De rest conservatief = centrum rechts.
En stemmen waarschijnlijk ook nog eens op Wilders.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:54 schreef RWest het volgende:
Dat soort gastjes rijdt anders wel vaak in een Golf volgens mij...
En komen uit een dorpquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:16 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En stemmen waarschijnlijk ook nog eens op Wilders.
Bedankt voor het postenquote:
Nou, ze hebben al aardig wat idiote verboden daadwerkelijk doorgevoerd anders.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:15 schreef Athmozz het volgende:
[..]
centrum rechts is niet rechts, dat is gewoon laf zijn & geen standpunten willen innemen om niemand tegen de borst te stoten.
Tsja, bij jullie ligt al dat geld maar te verstoffen in de schatkist (daarom zijn jullie ook een van de rijkste streken ter wereld geloof ik). Terwijl het belastinggeld is, en dat is van de burgers. Dus dan is het niet zo gek dat het bij de burgers terug komt.quote:Maar goed, waar ik op doel zijn de gigantische hoop "subsidies" in NL; stufi, huursubsidie... Allemaal bullshit die niet nodig is. Huren doe je maar, en als je het niet kan betalen dan huur je maar iets wat kleiner is. Een vrije huizenmarkt werkt even goed, kijk maar naar Vlaanderen (en de bevolkingsdichtheid in vlaanderen is nog hoger dan die in NL)
Alleen dat voetbalelftal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:23 schreef Sam_Raimi het volgende:
De Duitsers zijn top. Horeca lekker betaalbaar. Terassen gezellig, en de hotels goed en goedkoop. Ga maar eens een lang weekend naar Berlijn. Je wordt vriendelijk geholpen in winkels en de horeca, de deur wordt opengehouden als je een taxi in gaat. Ik vind het relaxt.
Dat gezeik over WOII moet eens afgelopen zijn, helemaal door kampers van jonger dan 65.
Gefeliciteerd, je hebt dezelfde humor als tokkies en kampersquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:29 schreef Kopbal het volgende:
Dingen die je gedaan moet hebben in Duitsland:
Fietsenwinkel binnenlopen en je opa's fiets terugvragen.
Schoenenwinkel binnenlopen en vragen of ze ook schoenen hebben in de maat 40-45
Aan zoveel mogelijk mensen duidelijk maken dat je de krieg nicht vergessen bent
Eten bij een restaurant, zonder te betalen weglopen. Als ze je dan achterna komen zeg je gewoon: das habe ich nicht gewusst.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:29 schreef Kopbal het volgende:
Eten bij een restaurant, zonder te betalen weglopen. Als ze je dan achterna komen zeg je gewoon: das habe ich nicht gewusst.
Eindelijk bevestiging.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt dezelfde humor als tokkies en kampers
Serieus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:29 schreef Kopbal het volgende:
aan de receptie van je hotel vragen of die douches wel in orde zijn.
Die kankerhumor hetzelfde vinden als de subtiele grappen van Herman Finkersquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eerder in de stijl van Herman Finkers.
Er zit een klein verschil in goede woordgrappen en tokkiehumorquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:29 schreef Kopbal het volgende:
aan de receptie van je hotel vragen of die douches wel in orde zijn.
Als dat zo was waren ze allang uitgestorvenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef ThaOMG het volgende:
Alle duitsers zijn hoooomoooo
Alle duitsers zijn hoooomoooo
Als je ze niet wil melden, waarom kom je dan met zo'n post? Loser.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:40 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben 27 en heb net zo goed een grafhekel aan alles wat Duits is.
En dat zal niet slijten. Sterker nog, zal zelfs mijn kinderen (mochten ze er komen) meegeven dat Duitsers de grootste pannenkoeken ter wereld zijn.
En ik heb daar m'n redenen voor. En nee, die meld ik hier niet.
Ik ben jou niets verplicht geloof ik. Even kijken.. Nee..quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je ze niet wil melden, waarom kom je dan met zo'n post? Loser.
Die opmerking over die schoenmaat had letterlijk uit z'n mond kunnen komen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die kankerhumor hetzelfde vinden als de subtiele grappen van Herman Finkers
Frankrijk was nou niet bepaald behulpzaam in WO II hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:03 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik mag het toch wel een kutpost vinden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben jou niets verplicht geloof ik. Even kijken.. Nee..
Je bedoelt Pétain?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Frankrijk was nou niet bepaald behulpzaam in WO II hoor!
Als het aan De Gaulle had gelegen had Duitsland heel de Franse vloot gekregen
Geef het een plekje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik mag het toch wel een kutpost vinden.
Dat zijn de tokkieduitsers, voor de meeste Duitsers zijn wij hun favoriete buurland.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:43 schreef Kopbal het volgende:
Oja, en die moffen hebben net zo goed een hekel aan ons. Alleen het Twente-gebied is nog redelijk NSB gebleven.
Wat heeft Oostenrijk te maken met Duitsland?quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar mods zijn geen mensen en mogen derhalve dus geen mening hebben toch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neen. Hij wilde de vloot niet aan de Engelsen overhandigen omdat hij daar een hekel aan had. De Engelsen hebben toen gewoon de vloot gebombardeerd omdat ie anders in Duitse handen kwam.quote:
Die dusquote:
Ik meende dat dat juist Pierre Laval van het Vichy-regime was, De Gaulle had hier volgens mij niks mee te maken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Neen. Hij wilde de vloot niet aan de Engelsen overhandigen omdat hij daar een hekel aan had. De Engelsen hebben toen gewoon de vloot gebombardeerd omdat ie anders in Duitse handen kwam.
Hij was ook niet van het Vichy regime.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik meende dat dat juist Pierre Laval van het Vichy-regime was, De Gaulle had hier volgens mij niks mee te maken.
Ben je dom?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat heeft Oostenrijk te maken met Duitsland?
Daarom juist, de vloot was volgens mij onder controle van het Vichy-regime en LavalDarlan wilde de vloot niet vrijgeven waarna de Britten uiteindelijk de vloot gebombardeert hebben. Voor zover ik weet heeft de Gaulle hier helemaal niks mee te maken gehad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij was ook niet van het Vichy regime.
Wat? Hoe durf jequote:Op woensdag 29 juli 2009 18:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij was het juist de verantwoordelijkheid van De Gaulle. Stond ergens in een Historisch Nieuwsblad met De Gaulle groot op de voorkant. Of ik moet het verkeerd gelezen hebben maar dacht het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daarom juist, de vloot was volgens mij onder controle van het Vichy-regime en LavalDarlan wilde de vloot niet vrijgeven waarna de Britten uiteindelijk de vloot gebombardeert hebben. Voor zover ik weet heeft de Gaulle hier helemaal niks mee te maken gehad.
Dan zal het de Gaulle wel geweest zijn, ik weet het ook allemaal niet zekerquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij was het juist de verantwoordelijkheid van De Gaulle. Stond ergens in een Historisch Nieuwsblad met De Gaulle groot op de voorkant. Of ik moet het verkeerd gelezen hebben maar dacht het niet.
En De Gaulle is altijd anti-Brits geweest omdat hij vond dat de Amerikanen teveel invloed hadden daar, daarom stemde hij later ook altijd tegen als GB bij de EU wilde.
Ga je ze ook wat meegeven betreffende negers en joden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:40 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben 27 en heb net zo goed een grafhekel aan alles wat Duits is.
En dat zal niet slijten. Sterker nog, zal zelfs mijn kinderen (mochten ze er komen) meegeven dat Duitsers de grootste pannenkoeken ter wereld zijn.
En ik heb daar m'n redenen voor. En nee, die meld ik hier niet.
Vertel het hele verhaal en dan mag het desbetreffende kind doen wat hij of zij er mee wil doen. En nee, dat ga ik niet voeden door erop te blijven hameren dat Duitsers niet zo lief waren in de oorlog.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:02 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Ga je ze ook wat meegeven betreffende negers en joden?
Discriminerend in ieder gevalquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vertel het hele verhaal en dan mag het desbetreffende kind doen wat hij of zij er mee wil doen. En nee, dat ga ik niet voeden door erop te blijven hameren dat Duitsers niet zo lief waren in de oorlog.
Of moet ik een andere kant op, want ik krijg het idee dat je denkt dat ik racistisch ben oid.
Toch wel, ik vind die Spanjaarden een buitengewoon onsympathiek volkje. Maar dat heeft weinig met oorlog te maken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:
Goede klacht.
Met Spanje vochten we een 80-jarige oorlog uit die ons vele malen meer doden heeft gekost als WOII. En ja, dat is al langer geleden maar toch. Niemand die een hekel aan Spanje heeft.
Spanje word nu door ons genadeloos teruggepakt, met al die kansloze kampers die er elk jaar daar op hun campings gaan hangen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:
Goede klacht.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Verkopen?
En hij bracht ons miljoenen vermoorde Joden, zigeuners en gehandicapten. Hoezee voor Hitler en zijn compagnons. Gadverdamme, alsof niemand anders die technieken had kunnen verzinnen, alsof niemand anders de kinderbijslag had kunnen bedenken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:26 schreef Acinonyx het volgende:
Sowieso die mensen die denken dat Hitler alleen maar slechte dingen heeft voort gebracht,,![]()
Hij heeft een enorme invloed op techniek en het moderne oorlog voeren gehad, en hij bracht ons kinderbijslag
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:01 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Spanje word nu door ons genadeloos teruggepakt, met al die kansloze kampers die er elk jaar daar op hun campings gaan hangen.
Zal ze leren om een oorlog met ons te beginnen.
Eensch, daarom is vlaanderen inlijven ook een goed idee, kunnen we eindelijk die subsidies een keer lozenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:15 schreef Athmozz het volgende:
[..]
centrum rechts is niet rechts, dat is gewoon laf zijn & geen standpunten willen innemen om niemand tegen de borst te stoten.
Maar goed, waar ik op doel zijn de gigantische hoop "subsidies" in NL; stufi, huursubsidie... Allemaal bullshit die niet nodig is. Huren doe je maar, en als je het niet kan betalen dan huur je maar iets wat kleiner is. Een vrije huizenmarkt werkt even goed, kijk maar naar Vlaanderen (en de bevolkingsdichtheid in vlaanderen is nog hoger dan die in NL)
1 goede reden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Say what?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
hun auto's zijn lelijk
HAHAHAHAHA! ICH SNAP TEH GRAP!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:54 schreef RWest het volgende:
Dat soort gastjes rijdt anders wel vaak in een Golf volgens mij...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:40 schreef Cybey het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA! ICH SNAP TEH GRAP!![]()
HIHI! DUITSERS EN GASTJES!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
DU HAST EINE GRAPJE GEMACHT!!!!!
"Ich stand heutemorgen auf die Haltestelle...!"quote:
De regering van Colijn links noemenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:32 schreef imanidiot het volgende:
Het kwam door onze eigen lieve regiring die vond dat we geen wapens nodig hadden en beter uit konden geven aan andere dingen waardoor we in een paar dagen omver gelopen waren. leuk zon linkse regering
Ze waren zo debiel dat nl regering wapens gingen kopen van de duitsers we hebben ze besteld alleen zijn ze nooit aangekomen " gek he"
het luchtafweergeschut dat we hadden opgesteld was wel lekker effectief, en dat was ook maanden daarvoor opgesteld. zweden braaf.
voorloper van pvda is links klaarquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De regering van Colijn links noemen
De Anti-Revolutionaire Partij is niet de voorloper van de PVDA, maar is opgegaan in het CDA. De voorloper van de PVDA is de SDAPquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef imanidiot het volgende:
[..]
voorloper van pvda is links klaar
Berlijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:11 schreef fratsman het volgende:
Sowieso vergelijk Amsterdam Maar eens met Berlijn...
Fail @ staatskundige geschiedenisquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef imanidiot het volgende:
[..]
voorloper van pvda is links klaar
Nog erger zijn mensen die denken dat de Amerikanen ons bevrijd hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Berlijn.![]()
Berlijn >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Amsterdam
Overigens hebben de Fransen en Engelsen hun oorlogszucht van het verleden helemaal niet goed gemaakt in 40/45, aangezien we in 45 bevrijd zijn door voornamelijk Canadezen en Polen.
Je kunt ook te ver gaan..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |