Voor mij in ieder geval wel!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:19 schreef Re het volgende:
is dat equivalent als de uitgezakte bierbuik bij mannen?
mwoah, iets aan de oude kant, maar je levensstijl en de wijn maken het goed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:20 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Bijna 26
[..]
Genoeg. Maar met 3 a 5x sporten pw gaat dat er prima weer af
[..]
Droge witte wijn
Ken er wel een aantal die opeens hun baard gaan laten staan. Of een snor. Dan ben ik ook wegquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:20 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval wel!
Zodra de bierbuik in zicht komt ga ik over op een jongere knul.
eentje die nog graag zijn best voor je doet, romantisch en schattig is, en het de hele nacht vol kan houden.
Ja, en NOG liever heb ik een vrouw die lang haar heeft en dat WEL goed verzorgt. Duh. Die "Ik zie liever <blaat>" reacties hier ook...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik zie overigens liever een vrouw met een goed uitgezocht korter kapsel dan een vrouw die het lange haar niet verzorgd en er zo'n stinkende, vochtige, klittende ouwe lap op d'r hoofd van maakt
Het ging om het haarquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:23 schreef Litpho het volgende:
Een pittig kapsel kan prima. Bij een pittige vrouw.
Helaas is bij de voorbeelden in dit topic het grotendeels zo dat de vrouw ook verworden is tot type tuinbroek en tja, als alleen je haar pittig is, laat dan maar.
Oh, en Halle Berry mag plaats maken voor iemand met talent. Maar dat terzijde.
Waarom heb je geen foto waar je met je haar opstaat in je fotoboek?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:27 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Het ging om het haarMet talent heeft dat niks te maken (behalve het talent lang haar goed te onderhouden).
Ontopic: zelf wil ik met geen slag of stoot kort haar. Mijn moeder liet me als kind altijd kort knippenMet liefde föhn en stijl ik m'n haar elke dag
Ik ben één keer eerder op een forum herkend, dat hoef ik niet nog een keerquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Waarom heb je geen foto waar je met je haar opstaat in je fotoboek?
Oh lawd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:33 schreef snoodst het volgende:
Je kan het altijd nog proberen goed te maken met een pittig tijgerprintje en een kekke bril.
[ afbeelding ]
OMFG, daar wil je niet dood bij gevonden iddquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:33 schreef snoodst het volgende:
Je kan het altijd nog proberen goed te maken met een pittig tijgerprintje en een kekke bril.
[ afbeelding ]
Oehquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:34 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik ben één keer eerder op een forum herkend, dat hoef ik niet nog een keer
Mijn haar lijkt wel wat als op deze foto http://www.kapsels.net/advies/mathilda4.jpg
Alleen heb ik het wel tot aan mijn schouders
En daar verwacht je serieus serieuze reacties op?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef SeLang het volgende:
Maar, als TS vind ik dat dit topic een beetje offtopic gaat
We zijn het er allemaal wel over eens dat een "pittig kort kapsel" evil is.
Waar ik benieuwd naar ben (en de reden dat ik dit topic in R&P plaatste) is hoe mensen in de praktijk binnen een huwelijk of langdurige serieuze relatie de overgang naar een pittig kort kapsel verwerken. Het zou interessant zijn als mensen die dit zelf in de praktijk hebben ondergaan hier wat persoonlijke ervaringen zouden posten.
Ze gaan naar de hoerenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef SeLang het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben (en de reden dat ik dit topic in R&P plaatste) is hoe mensen in de praktijk binnen een huwelijk of langdurige serieuze relatie de overgang naar een pittig kort kapsel verwerken.
quote:
Tering Cat Tank is een vrouw, met die naam ging ik eigenlijk automatisch uit van een brede gast.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:34 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik ben één keer eerder op een forum herkend, dat hoef ik niet nog een keer
Mijn haar lijkt wel wat als op deze foto http://www.kapsels.net/advies/mathilda4.jpg
Alleen heb ik het wel tot aan mijn schouders
x2quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:09 schreef Foxy-lady het volgende:
Na een pittig kort kapsel is het wel afgelopen ja.
Helemaal als het ook nog rood geverfd word!
Yep daar hebben er meer last van. Maar er staan naast m'n naam wel een vrouw-poppetjequote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef solaire het volgende:
[..]
Tering Cat Tank is een vrouw, met die naam ging ik eigenlijk automatisch uit van een brede gast.![]()
Bij iemand met katjes in haar fobo ga ik niet uit van een brede gastquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef solaire het volgende:
[..]
Tering Cat Tank is een vrouw, met die naam ging ik eigenlijk automatisch uit van een brede gast.![]()
En misschien moet je als man zijnde de teugels net ietsjes strakker in handen houden zodat dat pittige kapsel achterwege blijft, want ja een pittig kapsel i echt enorm gruwelijk moeilijk vadsig. Bah
en een vrouw die eenzijdig van knap naar varkenskop gaat heeft géén communicatieprobleem wilde je zeggen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef Exoteria het volgende:
[..]
dan maak je het er niet beter op.
Een vrouw/man die zich afgedaan voelt of zich er maar bij aan voelt hangen zal júist lusteloos zijn/blijven op dit gebied.
Wat dat betreft ben je dus gewoon een klootzak met een communicatieprobleem als dat het eerste is dat je doet.
(en terecht dat ze dus de interesse in jouw, en dus zichzelf verloren heeft)
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Bij iemand met katjes in haar fobo ga ik niet uit van een brede gast
Als het haar één keer afgeknipt is ben je gewoon te laat. Komt dus nooit meer goed, alles moet dan ook gericht zijn op preventie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef SeLang het volgende:
Maar, als TS vind ik dat dit topic een beetje offtopic gaat
We zijn het er allemaal wel over eens dat een "pittig kort kapsel" evil is.
Waar ik benieuwd naar ben (en de reden dat ik dit topic in R&P plaatste) is hoe mensen in de praktijk binnen een huwelijk of langdurige serieuze relatie de overgang naar een pittig kort kapsel verwerken. Het zou interessant zijn als mensen die dit zelf in de praktijk hebben ondergaan hier wat persoonlijke ervaringen zouden posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |