Duurde dat nog zo lang?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
Na 12 minuten alweer reclame!!!!!!!!!!
quote:Ajax geeft gratis pakken weg
Uitgegeven: 29 juli 2009 14:22
Laatst gewijzigd: 29 juli 2009 14:22
AMSTERDAM - Ajax is een wel heel bijzondere actie gestart om haar bussiness seats te kunnen verkopen. Afgelopen zaterdag begon de club een 'flyer actie' in de hoofdstedelijke PC Hooftstraat. Een ieder die voor het komende seizoen twee 'bussiness seats' aanschaft, krijgt van Ajax een clubkostuum van kledingsponsor Oger er gratis bij, meldt het Financieel Dagblad.
De krant weet niet of het al storm loopt bij de winkel van Oger in de PC Hooftstraat, maar een aantrekkelijk aanbod is het wel. De koper kan rekenen op een antracietgrijs pak van Corneliani, een blauwgeruit shirt en een Ajax-das.
Het hele kostuum heeft een waarde van rond de duizend euro. Koopjesjagers hoeven zich echter niet te melden aan de poorten van de Arena. De twee stoelen kosten bij elkaar iets minder dan tienduizend euro.
Ik zal zo nog even in me matras kijken of ik nog 10.000euro over heb.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:43 schreef rompompom het volgende:
Dan is er mooi even tijd voor dit:
[..]
Vreselijke plaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:44 schreef TIM-846 het volgende:
Hee Pit Bull!
Hij schoot een bal weg, en wilde niet/vergat naar voren lopen in de richting van Najibquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:47 schreef Blight het volgende:
Wat was er met Luque dan, dat iedereen hier zo door het dolle is?
laten we zeggen dat ie niet erg enthousiast wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:47 schreef Blight het volgende:
Wat was er met Luque dan, dat iedereen hier zo door het dolle is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |