quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:19 schreef Cheiron het volgende:
Nog nooit problemen mee gehad. Heb je wel duimen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef Peder het volgende:
TS slaapt graag in een witte HEMA onderbroek met bruine stip op de achterkant!
Tot pakweg een jaar geleden maakt je het pak open door de lippen naar achter te vouwen en bij elkaar gedrukt terug te trekken...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef ImMaxa het volgende:
Tot pakweg een half jaar geleden maakte je de dop los, en klaar.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:53 schreef Jarzwork het volgende:
melk is voor baby's
Nee, dat komt door dat 'handige' venstertje in een van de zijkanten. Dat maakt de constructie van het hele pak zwakker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goede klacht. En die dingen lijken altijd te lekken, of dat zal door de inpak-beunhazen komen die niet normaal schappen kunnen vullen.
Tijdens vervoer is het niet overbodig, stel je voor je legt zo'n pak melk in je pas betaalde nieuwe wagen en rijdt dan naar huis. Thuis aangekomen maak je de kofferbak ruimte open en er ligt witte smurrie door je hele achterbak, daar word je denk ik niet vrolijk van, ik in ieder geval nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef ImMaxa het volgende:
Punt is dat de lipjes irritant zijn, en overbodig. Tot pakweg een half jaar geleden maakte je de dop los, en klaar. En nu opeens zo'n nutteloos lipje dat vaak irritant doet...
En een schaar heb ik nooit geprobeerd. Mss eens testen... Hopen dat 't lipje dan niet in de melk valt.
HOAX jij hebt heul geen vrouwquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, dat komt door dat 'handige' venstertje in een van de zijkanten. Dat maakt de constructie van het hele pak zwakker.
Daarbij, alsof een normaal mens niet gewoon kan voelen hoeveel er nog in zit.
De lenzenvloeistof van mijn vrouw, ook zoiets. Ineens staat er 'Nu met restvoorraadindicator!!1!!!einZ!1!!' op. Daar bedoelen ze dus mee dat ze een rood streepje op het flesje hebben gezet.
Ooit in een winkel gewerkt waar ze dus ook drinken verkochten, met zo'n sluiting.. Hoevaak ik wel een oudje heb horen zeuren dat ze het neit open kunnen krijgen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Gewoon niet meer kopen! Eigenwijs gedoe van pakfabrikanten... Met sap net zo: ooit was het "ombuigen, afscheuren". Dat was perfect! Nu zitten er sluitingen op die meer vervuilen, lastiger zijn, en altijd knoeien bij het openen... Zal wel voor bejaarden zijn, die de normale sluiting niet snappen of zo.
Heb je die minpakjes al gezien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:17 schreef ImMaxa het volgende:
Sinds een tijdje hebben de melkpakken van de AH een extra afsluiting in de vorm van een lipje dat je eraf moet trekken na het verwijderen van de dop. Dit is zeer irritant, en het gaat er maar lastig af. Vandaag was ik er weer mee aan het prutsen, en hop, ik krijg een hele plens melk op m'n vest.![]()
Samenvatting: AH melkpakken met stom lipje en het gevaar melk te morsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |