TS noemt zichzelf TSquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:09 schreef Melsjilano het volgende:
TS is geen pot
TS vind dat ThaOMG ze bek moet houden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS ookquote:
Toch nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:12 schreef Melsjilano het volgende:
Dit is niet grappig hoor![]()
![]()
ThaOMG is wel maagd
Post hier anders je MSN. Kan je met andere FOK!ers pratenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:12 schreef Melsjilano het volgende:
Dit is niet grappig hoor![]()
![]()
ThaOMG is wel maagd
Nou, wat als ik het deed, dan was ik maagd en jij nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:13 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Toch nietIk zei het alleen omdat elkaar ontmaagden veel mooier is
Jij zou het dan niet weten , ik zou gewoon zeggen dat ik het nog wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:14 schreef Melsjilano het volgende:
[..]
Nou, wat als ik het deed, dan was ik maagd en jij niet![]()
Jij hebt een verkeerd beeld, het is juist de bedoeling dat je dan geen maagd meer bent..quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:14 schreef Melsjilano het volgende:
[..]
Nou, wat als ik het deed, dan was ik maagd en jij niet![]()
Ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef Quir het volgende:
Oké, even ter verduidelijking.
Wie is ThaOMG, en waar kom jij vandaan?
Stiekem wil je Theomg ofzoiets gewoon keihard.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:19 schreef Melsjilano het volgende:
Klacht 2: FOK!ers die mijn msn vragen.
Ik kom van Venusquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef Quir het volgende:
Ik neem geen jongentjes met een lul van 5 cmquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Stiekem wil je Theomg ofzoiets gewoon keihard.
En ik kom van brazzersquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef Quir het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:22 schreef Melsjilano het volgende:
[..]
Ik neem geen jongentjes met een lul van 5 cm![]()
Als een papa en een mama heel veel van elkaar houden, dan hebben ze keiharde onveilige neuqsex en dan komt er een kindje uit. In dit geval was het ThaOMG...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef Quir het volgende:
Krijg ik een snoepje?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:24 schreef jagga het volgende:
[..]
Kom maar even hier, bij ome Jagga.
Rustig maar meiske, alles komt goed *aait*
wat is je msn?
Je vergat te vermelden dat duidelijk is dat mama van het kamp komt en papa de turkse melkboerquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:25 schreef Cybey het volgende:
[..]
Als een papa en een mama heel veel van elkaar houden, dan hebben ze keiharde onveilige neuqsex en dan komt er een kindje uit. In dit geval was het ThaOMG...
In slappe toestandquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Melsjilano het volgende:
[..]
En jij hebt er eentje van 30 zeker?
Dus of: je hebt m al gezien, of hij is aan het cyberen geweestquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:22 schreef Melsjilano het volgende:
[..]
Ik neem geen jongentjes met een lul van 5 cm![]()
Ik heb zakken vol snoep, als jij dat wiltquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Melsjilano het volgende:
[..]
Krijg ik een snoepje?![]()
En jij hebt er eentje van 30 zeker?
Met die 5 cm bedoelde ze alleen mijn eikel hequote:Op woensdag 29 juli 2009 14:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dus of: je hebt m al gezien, of hij is aan het cyberen geweestsad
JUiiissttquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:29 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Met die 5 cm bedoelde ze alleen mijn eikel he
Als ie plat geslagen is?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:29 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Met die 5 cm bedoelde ze alleen mijn eikel he
Wat is je msn ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:30 schreef Deniseeee het volgende:
Helemaal mee eens.
Dat IS gewoon iritant
Kom maar op met de snoepjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik heb zakken vol snoep, als jij dat wilt
Ach als je het niet aankunt, doe ik alleen van het puntje gebruik maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |