daarom waren er mensen gisteravond/vannacht desperate op zoek naar linkjes uit dudesnudequote:Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Velen maken homemade movies. ik wil best geloven dat velen hier ook hun escapades vastleggen.
Het is laster en feitelijk ONjuist!quote:
We gaan 'm draaien op de volgende meet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iedereen is te koop.![]()
dat was maar een paar keer, 1 zwaluw maakt nog geen zomer.heb jij em ook gezien?
de 'geen' plekken zullen wel gauw opgevuld worden. Met al die sexsites waar jullie hier allemaal staan ingeschreven o.i.d.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb vandaag geleerd dat er 7 continenten zijn!
Europa ----> Tibo
Azie ----> Tim is terug uit Azie dus hier zit niemand!
Afrika ----> Geen
Noord-Amerika ----> Jeremy
Zuid-Amerika ----> Gerardo
Oceanie ----> Geen
Antarctica ----> Geen
wtf? echt waar? op LL? dat is wel het laatste waar ik dat had verwacht.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Churros~
Die hebben ze op Lowlands ook altijd
tuurlijk wel, kijk maar in de 1 euro bakken bij de Blokker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar niet in Nederland
daar is die film nergens te krijgen/kopen
ja binnenkort in het trappenhuis van oude mannen rusthuis de roze rimpelquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We gaan 'm draaien op de volgende meet.
Beamer en zo.
o daar staan naakte mensen op, zie ik nuquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom waren er mensen gisteravond/vannacht desperate op zoek naar linkjes uit dudesnude
mijn god, moet ik nog samen met jou naar de blokker ook?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk wel, kijk maar in de 1 euro bakken bij de Blokker.
WTF... ik ga toch niet naar mijzelf kijken met publiek erbij.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja binnenkort in het trappenhuis van oude mannen rusthuis de roze rimpel
je had de routebeschrijving toch al ontvangen ?
en een aantal van hun posten dus hier ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o daar staan naakte mensen op, zie ik nu
wie moet er dan na afloop het applaus in ontvangst nemenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF... ik ga toch niet naar mijzelf kijken met publiek erbij.
Dat is meer dan 7 jaar geleden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn god, moet ik nog samen met jou naar de blokker ook?
Heb je zelf geen exemplaren gekregen voor promo doeleinden ?
dat ze met hun tampeloerus op dudesnude staan? en dan krijg ik shit over me heen dat ik nasty ben?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en een aantal van hun posten dus hier ook
nu mag jij uitpuzzelen wie
Thuis als bij David en Anthony ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is meer dan 7 jaar geleden.ik heb thuis nog wel dvd liggen ergens.
quote:
Ik ken niemand uit Afrikaquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de 'geen' plekken zullen wel gauw opgevuld worden. Met al die sexsites waar jullie hier allemaal staan ingeschreven o.i.d.
joh, creditcard - klik - koop- dvd-speler regiovrij maken - disc erin = kijken maarquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar niet in Nederland
daar is die film nergens te krijgen/kopen
Nee hoor, ik wil een Special Editon inclusief de bloopers en handtekeningenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
joh, creditcard - klik - koop- dvd-speler regiovrij maken - disc erin = kijken maar
Want? LL stata bekend om de wereldse keuken. Ze hebben Surinaams, Hollands, Mexicaans, Aziatisch, Frans, etc. La Place doet een groot gedeelte van de catering.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf? echt waar? op LL? dat is wel het laatste waar ik dat had verwacht.
Special Editiion? LOLquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil een Special Editon inclusief de bloopers en handtekeningen
Fok he! echt waar? DAt was in het begin niet eens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? LL stata bekend om de wereldse keuken. Ze hebben Surinaams, Hollands, Mexicaans, Aziatisch, Frans, etc. La Place doet een groot gedeelte van de catering.
Abraxas? die van Flamman?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken niemand uit Afrika
O wacht... Abraxas, oorspronkelijk ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |