euh..nooitquote:
Dat Paul en ik het goed zouden kunnen vinden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kon dat al niet goed met elkaar rijmen![]()
maar ach niets zo veranderlijk als een man
dichtpurren die handel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dronkenmanspraatjes vullen niet altijd gaatjes
Zoals niet spoelen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..nooit![]()
misschien voor de een wel...![]()
Een faux pas is een overtreding van de sociale regels of etiquette (meestal door een buitenstaander) door het niet waarnemen van bepaalde signalen, verkeerd interpreteren van de sociale regels en cultuur of niet op de hoogte zijn hiervan.
quote:
quote:
Faux pas frenzy!quote:
ik ook van jou.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Weet je Mike, you're startuing to grow on me
Eerst vond ik je een vieze ranzige snollerige kutkloon.
Nu vind ik je gewoon alleen nog maar een ranzige snol.
moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:31 schreef Eustace. het volgende:
Omg, ik stond net een peuk te roken op me balkon, en voor mijn huis staat een bushalte. Zie ik die buschauffeur de bus uitgaan, gaat 'ie gewoon pissen in een bosje naast een huis.
Velen maken homemade movies. ik wil best geloven dat velen hier ook hun escapades vastleggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef Baltar het volgende:
Ik denk dat er niet veel hierzo in het topic kunnen zeggen, dat ze ass-up vastlegd op film zijn en die film ook nog te koop is
*Proest*quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
snol? Meneer-ik-heb-een-neukertje-op-elke-continent.
Gebruik anders tinypic ofzo. FOK! staat volgens mij nog steeds op de zwarte lijst van imageshack.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:40 schreef mike_hunt het volgende:
Mijn plaatjes blijven niet staan hier.![]()
Ja, maar jij bent te koopquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Velen maken homemade movies. ik wil best geloven dat velen hier ook hun escapades vastleggen.
thanks, ik wilde net vragen of er een andere site dan imageshack is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebruik anders tinypic ofzo. FOK! staat volgens mij nog steeds op de zwarte lijst van imageshack.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ook van jou.![]()
ranzig? ER zijn mensen die hier meer ranzigere dingen posten.
snol? Meneer-ik-heb-een-neukertje-op-elke-continent.
iedereen is te koop.quote:
Churros~quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
o lekker!!!Tante komt met dit aan
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |