Ik wil graag een extra taal leren en Spaans is dan wel de meeste praktische hier, vanwege al die immigranten. Sommige spreken uberhaupt geen Engels dus dan is het toch wel handig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom wil je eigenlijk Spaans leren?
*kusje op je bol geef*quote:
dat maakt je alleen nog maar meer gedistingeerderquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
met alle zorgen die ik nu aan mn kop heb ben ik volgende maand grijs hoor
*jlrs*quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef Eustace. het volgende:
Eustace gaat btw een Canon EOS 1000D kopen.
Ik ga een wilde cursus van 12 lessen volgen om alles onder de knie te krijgen, maar ik snap nu nog geen drol van heel veel termen. En waarom vindt iedereen de bijgeleverde lens zo kudt? (Naast dat 'ie maar 3 keer optische zoom heeft dan).quote:
de lens is niet kut, maar tis gewoon een "simpele" lensquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ga een wilde cursus van 12 lessen volgen om alles onder de knie te krijgen, maar ik snap nu nog geen drol van heel veel termen. En waarom vindt iedereen de bijgeleverde lens zo kudt? (Naast dat 'ie maar 3 keer optische zoom heeft dan).
Klantenservice, klachtafhandeling, receptie en dan ook het schrijven van handleidingen, inwerken van collega's en analyseren van problemen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ransballen?
Het enige plaatje wat ik heb gepost is van churros.![]()
wat vor werk doe je?
Wat, ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je begrijpt natuurlijk dat dit een open deur is.![]()
Een beetje plagen is gelijk labelplakkerij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had pot en ketel reaktie omdat je eerst dat label bij G_E aan het plakken was
quote:
Dan mag je wel vertellen welke H's er een trio hebben gehad. Alledrie hebben ze hier de afgelopen maand nog gepost meen ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben hier het pratende archief met het olifantengeheugen van een paar Tera byte![]()
en als je lang genoeg hier bij ons blijft krijg je vanzelf onze verhalen over vroeger wel te horen![]()
dat is ook het enige dat er voor mij rest, vertellen over die goede oude tijd
zulks weet ik toch heul niet. Ik doe feitjes Cairon is v an de gossipquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan mag je wel vertellen welke H's er een trio hebben gehad. Alledrie hebben ze hier de afgelopen maand nog gepost meen ik![]()
wil ik zoiets eigenlijk wel wetenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan mag je wel vertellen welke H's er een trio hebben gehad. Alledrie hebben ze hier de afgelopen maand nog gepost meen ik![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Alledrie hebben ze hier de afgelopen maand nog gepost meen ik![]()
nee, en volgens mij heb je de meeste links zelf alquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb allerlei intieme ontboezemingen en links naar Dudesnude profielen gemist?
lees maar terugquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb allerlei intieme ontboezemingen en links naar Dudesnude profielen gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |